- Katılım
- 21 Ağu 2010
- Mesajlar
- 350
Yüksek devirde bi zırıltı geliyor sebebini çözemedim çamurluğuyaptırmadan önce gelmiyodu tam çözemedim havada bugun ruzgarlıydı kaskın camını açamadım dikkatli bakmak için
Ne kadar yüksek devirde?
Bende de 5000le 6000 arası ses geliyordu bu devirler dışında ses yoktu.