Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Yüksek devirde bi zırıltı geliyor sebebini çözemedim çamurluğuyaptırmadan önce gelmiyodu tam çözemedim havada bugun ruzgarlıydı kaskın camını açamadım dikkatli bakmak için

Ne kadar yüksek devirde?

Bende de 5000le 6000 arası ses geliyordu bu devirler dışında ses yoktu.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
7500den sonra geliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

Son redline girmeden önceki devir aralığında da geliyor direk 7.500 devir demek yanlıs olabilir redline girmeden önce geliyor yarın birdaha bakıcam ona göre kesin bir bilgi vericem sanli sinyalden geliyo gibi geldi bana ama sinyalden ses gelmesi garip bide durduğum yerde değil giderken yapınca geliyo
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Bendede var bi zirilti sesi cok sinir olmaya basladim. Serviste sag sol plastikler sokuldukten sonra dahada artti ses
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Bendede var bi zirilti sesi cok sinir olmaya basladim. Serviste sag sol plastikler sokuldukten sonra dahada artti ses

Benim başıma gelenleri yazayım belki sende de aynı sorunlar olmuş olabilir.
Çamurluktaki vidalardan biri gevşemişti, devirden bağımsız ufak çukurlarda bile ses yapıyordu. Vidayı sıkınca düzeldi.
Debriyaj manetinin(orjinal manet değil) vidası gevşemişti ses yapıyodu. Sıkınca düzeldi.
Kontak kısmında tam olarak 5binde başlayıp 6bin devir sonrasında kaybolan bi ses vardı. Kontağın oraya ufak bi kağıt sıkıştırdım sorunum çözüldü.
Bu yazdıklarımı kontrol edebilirsin.
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Benim başıma gelenleri yazayım belki sende de aynı sorunlar olmuş olabilir.
Çamurluktaki vidalardan biri gevşemişti, devirden bağımsız ufak çukurlarda bile ses yapıyordu. Vidayı sıkınca düzeldi.
Debriyaj manetinin(orjinal manet değil) vidası gevşemişti ses yapıyodu. Sıkınca düzeldi.
Kontak kısmında tam olarak 5binde başlayıp 6bin devir sonrasında kaybolan bi ses vardı. Kontağın oraya ufak bi kağıt sıkıştırdım sorunum çözüldü.
Bu yazdıklarımı kontrol edebilirsin.


Bazen kontak tarafindanda ses geliyor. Anahtarlik yapiyordur dedim cikardim ama ses kesilmedi. Ara sira ses geliyor. Kagit sikistirma olayini bi deneyim. Benim esas sorunum deponun yanindaki sag sol plastik parcalarla. Dizlerimle bastirinca ses kesiliyor bu sefer titresim beni rahatsiz ediyor. Serviste sokulup kontrol edildi ama bi degisiklik olmadi. Bu sesleri duymamak icin tek care guzel bi egzoz heralde :)
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Bazen kontak tarafindanda ses geliyor. Anahtarlik yapiyordur dedim cikardim ama ses kesilmedi. Ara sira ses geliyor. Kagit sikistirma olayini bi deneyim. Benim esas sorunum deponun yanindaki sag sol plastik parcalarla. Dizlerimle bastirinca ses kesiliyor bu sefer titresim beni rahatsiz ediyor. Serviste sokulup kontrol edildi ama bi degisiklik olmadi. Bu sesleri duymamak icin tek care guzel bi egzoz heralde :)

Kulak tıkacını denemelisin :) Ne rüzgar sesi ne egzoz sesi kalıyor. Sadece motordan çok hafif tok bi ses duyuyorsun o kadar :)
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Bende bulamassm kulak tıkacı almayı düsünüyorum gerçi yüksek devirde sürmüyorum ama rüzgarda artık rahatsız etmeye basladı

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

Dikkat edin bugun koca kış geçti ben böyle rüzgar görmedim tavsiyem yüksek devir sürün 3.vites ile gidiceğine 2.vites dip gaz gidin yoksa daha çok savruluyo mümkün olduğuncada yavas gidin
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
18
Merhaba arkadaşlar,

Bu ay ikinci el Honda Grom almayı planlıyorum. Istanbulda yaşıyorum, 12 yıllık B tipi ehliyetim var A2 ehliyetini de bu ay alacağım. Merak ettiğim konu sigorta için yıllık ne kadar öderim. Örnek olması için ödediğiniz sigortaları paylaşabilir misiniz. Bazı arkadaşlarım 800-900 lira sigorta ücretlerinden bahsetti. Eğer bu kadar yüksek olacaksa Istanbul dışı plaka almak istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Son zamanlarda o kadar geliyo ben geçen yıl 170-200 tl arası yaptırmıstım diye hayırlıyorum bence yabancı ilden alın daha mantıklı istanbula yakın illerden alırsanız rahat getirirsiniz
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
Arkadaşlar kaan hummardan satın aldığım mad marka egzozumu satıyorum. Facebook grubundada ilanı görebilirsiniz. Fiyat 850₺
wv1jle.png

256g3rn.jpg
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
22
Bende almayı düşünüyorum. Sahibinden de baktım alabileceğim bütçedekiler 14000km de falan sıkıntı olur mu acaba daha kaç km sağlıklı şekilde kullanılır o kilometreleri aşanınız var mı?
 
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
58
Bende almayı düşünüyorum. Sahibinden de baktım alabileceğim bütçedekiler 14000km de falan sıkıntı olur mu acaba daha kaç km sağlıklı şekilde kullanılır o kilometreleri aşanınız var mı?

hiç bi sıkıntı yaşamazsın al uzun süre kullanırsın 14000 km bu motor için hiç bişey.
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Merhaba Arkadaşlar,
Msx 125 için Zincir ve dişli seti arıyorum. İnternet üzerinden satış yapan yerlerde göremedim. Yetkili servis 240TL olduğunu soyledi. :queen:
Önceki sayfalarda 15-30 TL ye zincir olduğu yazılmış. Daha ucuz nasıl çözebilirim bu işi yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
18
Bu sene fuarda renklerinin güncellendiğini öğrendim.

Artık iki değil toplam dört rengi olacakmış.

Siyah, Beyaz, Kırmızı, Sarı

Meraklılarına duyrulur. :queen: :queen::queen:
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Merhaba Arkadaşlar,
Msx 125 için Zincir ve dişli seti arıyorum. İnternet üzerinden satış yapan yerlerde göremedim. Yetkili servis 240TL olduğunu soyledi. :queen:
Önceki sayfalarda 15-30 TL ye zincir olduğu yazılmış. Daha ucuz nasıl çözebilirim bu işi yardımcı olabilir misiniz?

Önceki sayfada "honda innova 420-104 zincir"den bahsedilmiş 15-30 tl denirken. İlk alırken 2 paket alıyormuşsunuz, birine bakla ekleyip kullanıyormuşsunuz sonraki alışlarınızda da 1 paket alıyormuşsunuz. 1 pakedi de 18 tl falandı. Ama dişli konusnu bilmiyorum.
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Eyvallah hocam teşekkür ederim.
Ön dişlisi de Honda Innova ile aynıymış ama arka dişli farklı.
Arka dişliyi temin edebileceğim yerleri araştırıyorum.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
18
Bu sene Honda sürpriz yapmış.

MSX125'in iki rengine ek, iki renk daha eklemiş. Toplamda dört renkle her beğeniye göre bir motosiklet sunmuş.

Ne yalan söyleyim sarı motosiklete alışkın değiliz ama ürün çeşiti olması çok güzel.

honda-msx-125-sari-trafik-3.jpg
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst