- Katılım
- 25 Ara 2015
- Mesajlar
- 104
MSX 125 deneyen var mı, küçük olmasına rağmen gayet iyi gittiğini duydum.
sizde egsoz ile ilgili bir sıkıntı oldumu peki kastırma falan birde ben şimdi yan çanta alsam buna nasıl bağlayabilirim kafam basmadı kusuruma bakmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
benim motor ısındıktan sonra jikleyi açtığımda motor stop ediyor siz farklı bir şekilde kullanmayı düşünüyorsunuz sanırım biraz açabilirmisiniz

Çantanın bağlantı noktalarından klipsle bağladım,gaet sağlam oluyo.
[url]http://i.hizliresim.com/0mYm0V.jpg[/url]
Ben cift vatandasim, Bulgaristana gittim sadece sigorta yaptiriyorum 60 levaydi.yunanistan galiba vize ve sigorta işini nasıl halettiniz
Çantanın bağlantı noktalarından klipsle bağladım,gaet sağlam oluyo.
[url]http://i.hizliresim.com/0mYm0V.jpg[/url]
Abilerim bende cbf150 alıp araniza katılmak istiyorum 4000tl ye 33000 de 2008 buldum bi tane cidden hos bi motor ama 4000 eder mi etmez mi bilemedim korumalık bagaj ceplik hepsi var bi yardımcı olur musunuz
Abilerim bende cbf150 alıp araniza katılmak istiyorum 4000tl ye 33000 de 2008 buldum bi tane cidden hos bi motor ama 4000 eder mi etmez mi bilemedim korumalık bagaj ceplik hepsi var bi yardımcı olur musunuz
Abilerim bende cbf150 alıp araniza katılmak istiyorum 4000tl ye 33000 de 2008
buldum bi tane cidden hos bi motor ama 4000 eder mi etmez mi bilemedim korumalık bagaj ceplik hepsi var bi yardımcı olur musunuz
selam arkadaşlar geçtiğimiz haftalarda sıfır km olarak aldığım cbf 150 deki belli hız aralıklarındaki hoplamadan bahsetmiştim. Dün motorumu 1000 km bakımına götürdüm. Yaşadığım bu hoplama sıkıntısını anlattım ancak pek bir çözüm bulamadılar ön janta 5 er gramlık 4 adet kurşun yapıştırmışlar balansını ayarladık diyorlar ama kontrol ettiğimde belirli hızlarda mesela 20-30 km arası ve 55-70 km arası hızlarda hoplama olayı devam etmekte. Artık servise götürüp olmamış falan filan diye uğraşmak istemiyorum zaten çözemicekler anladığım kadarıyla (motor iyice ısınınca şıkırtılı ve sesli çalışıyor dedim onada normal dediler) başka bir motorcuya durumu gösterdim oda direk lastikleri değiştirelim dedi takım olarak michelin e 300 tl diyor şmdi sizlere sormak istediğim bu hoplama olayı sizcede lastiklerdenmidir ? motosikletin başka bir parçasından olma ihtimali falan varmıdır. Yaşadığım gibi bir sıkıntıyla karşılaşan pek kimse yok galiba internette bununla ilgili hiç konu bulamadım. Orjinal lastiklerin zaten değişmesi gerektiğinin farkındayım ama benim asıl çözmek istediğim bu hoplama olayına çözüm olur mu acaba.
2009 model eski kasa mobilet mantıktı cbf e Xenon bağlamak istiyorum ama uzun kısa bağlantısını nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olabilecek biri varmı?
Elimde bulunan Xenon için aküden ayrı hat çektim,Xenon beyninden çıkan 2 adet uzun ve kısa için tetikleme ucu var fakat duyda bulunan uçları girdiğimde tetikleme yapmıyor bu konuda desteğe ihtiyacım var.
Selamlar cbf 150 motorum var. aktif bir şekilde kullanıyorum daha dün sorunsuz 40 km yol yaptım fakat bugün motru çalıştırdım sorun suz çalıştı 1 km sonra motor gaz yememeye gaza tepkisiz kalmaya başladı bu durum sabit devirde giderkende gazı kapatıp ani açmalarda ve ara hızlanmalarda oluyor . egzozdan renkli duman çıkışı yok fakat elimi egzoz çıkısına bir süre tuttuktan sonra avucumda siyah is gibi bir tabaka oldu(kup kuru )sizce sorun ne olabilir .motor yağım minimum seviyesinin 1 tık üstünde