Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
sizde egsoz ile ilgili bir sıkıntı oldumu peki kastırma falan birde ben şimdi yan çanta alsam buna nasıl bağlayabilirim kafam basmadı kusuruma bakmayın

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------



benim motor ısındıktan sonra jikleyi açtığımda motor stop ediyor siz farklı bir şekilde kullanmayı düşünüyorsunuz sanırım biraz açabilirmisiniz

Çantanın bağlantı noktalarından klipsle bağladım,gaet sağlam oluyo.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
yunanistan galiba vize ve sigorta işini nasıl halettiniz
Ben cift vatandasim, Bulgaristana gittim sadece sigorta yaptiriyorum 60 levaydi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

Bu arada satiliktir arka cantalariyla beraber,cantalarin icindekilerinide veriyom viski raki, bira ,uzo ne ararsan var boyle kampanya yok 5000 tl :queen::flower:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2004
Mesajlar
61
Arkadaşlar CBF 150 için Kappa üçlü çanta setini satıyorum. İlgilenenler özelden mesaj atabilir

Link

http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-aksesuarlari/160103-kappa-3-lu-canta-seti.html


jzvh9e.jpg
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
2009 model eski kasa mobilet mantıktı cbf e Xenon bağlamak istiyorum ama uzun kısa bağlantısını nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olabilecek biri varmı?
Elimde bulunan Xenon için aküden ayrı hat çektim,Xenon beyninden çıkan 2 adet uzun ve kısa için tetikleme ucu var fakat duyda bulunan uçları girdiğimde tetikleme yapmıyor bu konuda desteğe ihtiyacım var.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Slm Arkadaşlar çok uzun süredir uğramiyordum buralara,3 cbf eskittim ne anılarım var bu motorla 250 li sayfalar hey gidi günler.....cbf candır... tavsiyedir mutlaka koruma demiri edinin ve o lastiklerden kurtulun.....özellikle yeni başlayanlar.
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
16
Abilerim bende cbf150 alıp araniza katılmak istiyorum 4000tl ye 33000 de 2008 buldum bi tane cidden hos bi motor ama 4000 eder mi etmez mi bilemedim korumalık bagaj ceplik hepsi var bi yardımcı olur musunuz
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
Abilerim bende cbf150 alıp araniza katılmak istiyorum 4000tl ye 33000 de 2008 buldum bi tane cidden hos bi motor ama 4000 eder mi etmez mi bilemedim korumalık bagaj ceplik hepsi var bi yardımcı olur musunuz

şu anda piyasası nedir bilmiyorum ama iki ay kadar önce full koruma demirli ve topcaseli 2012 model 28 bin km de 4150 tl ye aldım, sizinkinde çok ekstra bir özellik yoksa 2008 model için bana göre fazla o fiyat ama karar sizin tabiki.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Abilerim bende cbf150 alıp araniza katılmak istiyorum 4000tl ye 33000 de 2008
buldum bi tane cidden hos bi motor ama 4000 eder mi etmez mi bilemedim korumalık bagaj ceplik hepsi var bi yardımcı olur musunuz

Selam dostum, 2013 model 17.000 km de motorumu 4100 liraya satiyorum. Senin baktigin motorun durumunu bilmiyorum ama cok temiz bile olsa cok yuksek fiyat. Istersen iletisime gecebilirsin
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
selam arkadaşlar geçtiğimiz haftalarda sıfır km olarak aldığım cbf 150 deki belli hız aralıklarındaki hoplamadan bahsetmiştim. Dün motorumu 1000 km bakımına götürdüm. Yaşadığım bu hoplama sıkıntısını anlattım ancak pek bir çözüm bulamadılar ön janta 5 er gramlık 4 adet kurşun yapıştırmışlar balansını ayarladık diyorlar ama kontrol ettiğimde belirli hızlarda mesela 20-30 km arası ve 55-70 km arası hızlarda hoplama olayı devam etmekte. Artık servise götürüp olmamış falan filan diye uğraşmak istemiyorum zaten çözemicekler anladığım kadarıyla (motor iyice ısınınca şıkırtılı ve sesli çalışıyor dedim onada normal dediler) başka bir motorcuya durumu gösterdim oda direk lastikleri değiştirelim dedi takım olarak michelin e 300 tl diyor şmdi sizlere sormak istediğim bu hoplama olayı sizcede lastiklerdenmidir ? motosikletin başka bir parçasından olma ihtimali falan varmıdır. Yaşadığım gibi bir sıkıntıyla karşılaşan pek kimse yok galiba internette bununla ilgili hiç konu bulamadım. Orjinal lastiklerin zaten değişmesi gerektiğinin farkındayım ama benim asıl çözmek istediğim bu hoplama olayına çözüm olur mu acaba.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
selam arkadaşlar geçtiğimiz haftalarda sıfır km olarak aldığım cbf 150 deki belli hız aralıklarındaki hoplamadan bahsetmiştim. Dün motorumu 1000 km bakımına götürdüm. Yaşadığım bu hoplama sıkıntısını anlattım ancak pek bir çözüm bulamadılar ön janta 5 er gramlık 4 adet kurşun yapıştırmışlar balansını ayarladık diyorlar ama kontrol ettiğimde belirli hızlarda mesela 20-30 km arası ve 55-70 km arası hızlarda hoplama olayı devam etmekte. Artık servise götürüp olmamış falan filan diye uğraşmak istemiyorum zaten çözemicekler anladığım kadarıyla (motor iyice ısınınca şıkırtılı ve sesli çalışıyor dedim onada normal dediler) başka bir motorcuya durumu gösterdim oda direk lastikleri değiştirelim dedi takım olarak michelin e 300 tl diyor şmdi sizlere sormak istediğim bu hoplama olayı sizcede lastiklerdenmidir ? motosikletin başka bir parçasından olma ihtimali falan varmıdır. Yaşadığım gibi bir sıkıntıyla karşılaşan pek kimse yok galiba internette bununla ilgili hiç konu bulamadım. Orjinal lastiklerin zaten değişmesi gerektiğinin farkındayım ama benim asıl çözmek istediğim bu hoplama olayına çözüm olur mu acaba.

Öncelikle ısindiktan sonra şıkırtili calismasi normaldir, sizin sorununuza gelince birkac sebepten olabilir. Lastikler degistiginde sorun kalmayabilir, balans ayari duzgun yapilmamis olabilir, dusuk ihtimalde olsa fabrikasyon hatasi olabilir ön takim yanlis montajlanmis olabilir.
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
2009 model eski kasa mobilet mantıktı cbf e Xenon bağlamak istiyorum ama uzun kısa bağlantısını nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olabilecek biri varmı?
Elimde bulunan Xenon için aküden ayrı hat çektim,Xenon beyninden çıkan 2 adet uzun ve kısa için tetikleme ucu var fakat duyda bulunan uçları girdiğimde tetikleme yapmıyor bu konuda desteğe ihtiyacım var.

Fikri olan:)
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Selamlar cbf 150 motorum var. aktif bir şekilde kullanıyorum daha dün sorunsuz 40 km yol yaptım fakat bugün motru çalıştırdım sorun suz çalıştı 1 km sonra motor gaz yememeye gaza tepkisiz kalmaya başladı bu durum sabit devirde giderkende gazı kapatıp ani açmalarda ve ara hızlanmalarda oluyor . egzozdan renkli duman çıkışı yok fakat elimi egzoz çıkısına bir süre tuttuktan sonra avucumda siyah is gibi bir tabaka oldu(kup kuru )sizce sorun ne olabilir .motor yağım minimum seviyesinin 1 tık üstünde
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
Selamlar cbf 150 motorum var. aktif bir şekilde kullanıyorum daha dün sorunsuz 40 km yol yaptım fakat bugün motru çalıştırdım sorun suz çalıştı 1 km sonra motor gaz yememeye gaza tepkisiz kalmaya başladı bu durum sabit devirde giderkende gazı kapatıp ani açmalarda ve ara hızlanmalarda oluyor . egzozdan renkli duman çıkışı yok fakat elimi egzoz çıkısına bir süre tuttuktan sonra avucumda siyah is gibi bir tabaka oldu(kup kuru )sizce sorun ne olabilir .motor yağım minimum seviyesinin 1 tık üstünde

jikleyi kontrol ettiniz mi acaba hic eski motorumda bazen jikleyi acik unuttugumda bir sure sonra gaz yemiyordu anliyordum jikleyi gene acik unuttugumu kapatiyordum normale donuyordu. selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst