Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
5
çok teşekkürler sağolun bu ikinci motorum ikisinide sıfır almak nasip oldu sıfır da en azından dediğiniz gibi kafa karışıklığı yok gerçi ikinci el cbf almaya çok yaklaşmıştım ama arkadaşlar soğolsun vaz geçirdiler :) plaka ruhsat sigorta masrafında motor dahil ödemenin tamamını nakit yapmam baya etkili oldu diye düşünüyorum bu gün yaklaşık 100 km kadar kullandım motoru sizinde bahsettiğiniz gibi 5-6 bin devir aralığında ve sakin bir sürüş le ilk 1000 km yi tamamlamayı düşünüyorum bu arada ilk 1000 bakımına kadar mesela 400-500 km civarlarında yağı değiştirsem faydası olurmu sizce hatta yağ filtresini de değiştirmeyi düşünüyorum selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

arkadaslar motorum da 60-70 km hız araliginda bir hoplama mevcut sanki lastik balansı gibi geldi ama anlayamadım servisteki usta kullandı pek bi sorun göremedim falan dedi ama düz yolda dedigim hız araliginda bi hoplama var boyle bir sikinti yasayan varmi aramizda yada bilgisi olan bazi forumlarda canta ile alakali falan yazilmis arkada 46 lt canta var bundan olma ihtimali var mı acaba
Bende aynı şeyi düşünüyorum bu aralar. 2.5 ayda anca 550 km ye gelebildim yağını bikere değişeyim 1000km de servis değişir daha güzel olur herhalde. Dediğin hoplamayı ben yaşamadım bendede 42lt. çanta var.gerci ortalama 50 60km hizi pek geçmiyorum. Birtek köprüden gecerken 70 80 yapiyorum oda trafiğe uymak için.jantta bir sıkıntı olabilir
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Arkadaslar selam olsun herkese. Motosikletimin iginc bir sorunu ile karsı karsıyayım. Su an 750 km deyim ve motor ile giderken gazı kesip kompresyona binince ve de debriyajı sıkınca gıcırdama sesi duyuyorum sizce bu neden olabilir? Cevaplarınızı bekliyorum şimdiden
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
53
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar araba aldığım için 2015 mayıs ayında almış olduğum ve bakımları yapılmış 2500 km deki aksesuarlı siyah CBF 150 motorumu satmak zorunda kaldım. motor çok temizdir. tavsiye edilir. Fiyat sondur ve kesinlikle pazarlık payım yoktur... sahibinden com ilan no 270145878

Altın kaplama herhalde fiyata bak 7000tl cikmiş:santa:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arkadaşlar araba aldığım için 2015 mayıs ayında almış olduğum ve bakımları yapılmış 2500 km deki aksesuarlı siyah CBF 150 motorumu satmak zorunda kaldım. motor çok temizdir. tavsiye edilir. Fiyat sondur ve kesinlikle pazarlık payım yoktur... sahibinden com ilan no 270145878

Bonzaiyi fazla kaçırdınız herhalde ilan açarken ? Sizin gibi 2. el motora sıfırdan fazla fiyat çekenler yüzünden 2. el piyasası duman oldu. İsterse motorunuz 2.5 km'de olsun , o kontağı açıp marşa bastığınız anda motor 2. el olur ve fiyatı sıfıra oranla en az yüzde 10 düşmesi gerekir . Taktığınız aksesuarlara isterse 10 bin tl para harcayın . O aksesuarı kendiniz için harcıyorsunuz , 2. elde satarken fahiş fiyat koyma hakkınızı vermez .

Ben bile 2014'te aldığım sıfır cbf'imi 14.300 km'deyken 4.500 tl'den sattım , o kadar aksesuarı olduğu halde .

La8jW1.jpg
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
Arkadaşlar araba aldığım için 2015 mayıs ayında almış olduğum ve bakımları yapılmış 2500 km deki aksesuarlı siyah CBF 150 motorumu satmak zorunda kaldım. motor çok temizdir. tavsiye edilir. Fiyat sondur ve kesinlikle pazarlık payım yoktur... sahibinden com ilan no 270145878

hocam ben bir kaç gün önce 2015 moodel sıfır km cbf 150 yi ( motor + plaka ruhsat sigorta + ön koruma demirleri, arka bagaj demirleri, 46 lt arka çanta, yan ayak ) 6615 tl ye mal ettim sizin motordan eksiği yan çantalar ve tur camı onlarıda alsaydım genede 7000 tutmazdı :) bence fiyatınız aşırı yüksek sanırım tok satıcısınız ama tokluğunda bir sınırı olmalı sizin fiyatınızı gören diğer insanlarda rakamı yukarı çekmeye çalışacak
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
senin motorda çok güzelmiş ezio41 :)


Motorum güzeldi evet , şuan kurye oldu ama :) Sıfır ilk motorumdu o yüzden baya bi özenle bakıyordum kendisine . Şuan kullanan arkadaşta 40 bin km civarında ve yağ yakmıyor hala :) Yağ eksiltmesi kronik olarak her cbf'te var ama daha yağ yakmaya başlamamış arkadaşın söylediğine göre . :)
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
5
Başlangıç olarak Honda cbf 150 ,yamaha 125 ybr,tvs apache hangisini onerırısınız
İnternette bu 3 motorun kıyaslamasınin olduğu birsürü test var onlara bakarak karar verebilirsiniz. Burdaki arkadaslar cbf 150 de karar kilmişlarki burdalar. Ben cbf i kalipli olmasi konforlu olmasi ve görüntüsünün hoşuma gitmesi sebebiyle seçtim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

Arkadaşlar birşey soracağim bilgisi olanlar yardim ederse sevinirim. Benim motordaki vites müsüründe sadece boş kablosu var. Eski tiplerin vitesleri gösteren müşürü yenilerle aynimi yani ondan alsam yerine uyarmi? Forumu cok arastirdim bir bilgiye ulasamadim.
 
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
145
Arkadaşlar cbr 125 almak için nisan ayında sıfır aldığım motorumu satıyorum. İlgilenenler için sahibinden ilan numarası: 261974383
 
Katılım
9 Eki 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar araba aldığım için 2015 mayıs ayında almış olduğum ve bakımları yapılmış 2500 km deki aksesuarlı siyah CBF 150 motorumu satmak zorunda kaldım. motor çok temizdir. tavsiye edilir. Fiyat sondur ve kesinlikle pazarlık payım yoktur... sahibinden com ilan no 270145878

Arkadaşlar her türlü tenkitinizi okudum.
Polemiğe girmek istemiyorum. satış fiyat politikası diye bir olay vardır bir mal satışa çıkarıldığında ister sıfır olsun ister ikinci el mutlak bir pazarlık payı vardır ve bunu unutmayalım. Bildiğiniz gibi bir bayii sıfır motora 4850 yazarken başka bayi 4500 hatta 4350 yazabiliyor şimdi bu da ne diyebilirsiniz.Aynı motor niye bu kadar fark var gidin açık sözlü bir bayii bulursanız size anlatır nasıl olduğunu.
Fiyatın çok olduğunu söyleyen arkadaşlar tamam 5000 tl yazsam bu sefer piyasayı öldürdün diye veryansın edeceksiniz.motorun bana gelişi nakit 5850 +plaka sigorta 500 üzerindekiler montaj dahil 900 tl toplarsanız 7250 yapar. Tutupta 6000 tl yazacak halimde yok. Ha daha ucuza mal edebilirmisiniz edersiniz.. saygı duyarım ancak bu forumda motor ve fiyat politikası üstte tutulacağına vurun abalıya denilip bu motor bu para etmez derseniz dışarıdan okuyanlar yanlış kanıya varacaktır.
ha diyorsanız ki bu motor bu kadar etmez yinede siz bilirsiniz tabi adam gider sıfır almaya bizlerde ikici elleri hurdaya atarız....
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Arkadaşlar her türlü tenkitinizi okudum.
Polemiğe girmek istemiyorum. satış fiyat politikası diye bir olay vardır bir mal satışa çıkarıldığında ister sıfır olsun ister ikinci el mutlak bir pazarlık payı vardır ve bunu unutmayalım. Bildiğiniz gibi bir bayii sıfır motora 4850 yazarken başka bayi 4500 hatta 4350 yazabiliyor şimdi bu da ne diyebilirsiniz.Aynı motor niye bu kadar fark var gidin açık sözlü bir bayii bulursanız size anlatır nasıl olduğunu.
Fiyatın çok olduğunu söyleyen arkadaşlar tamam 5000 tl yazsam bu sefer piyasayı öldürdün diye veryansın edeceksiniz.motorun bana gelişi nakit 5850 +plaka sigorta 500 üzerindekiler montaj dahil 900 tl toplarsanız 7250 yapar. Tutupta 6000 tl yazacak halimde yok. Ha daha ucuza mal edebilirmisiniz edersiniz.. saygı duyarım ancak bu forumda motor ve fiyat politikası üstte tutulacağına vurun abalıya denilip bu motor bu para etmez derseniz dışarıdan okuyanlar yanlış kanıya varacaktır.
ha diyorsanız ki bu motor bu kadar etmez yinede siz bilirsiniz tabi adam gider sıfır almaya bizlerde ikici elleri hurdaya atarız....

Sigortayı niye hesaba katıyorsunuz? Plakaruhsat masrafı 200 tl bile değil.

Ayrıca çanta 100, yanlar 200 küsür. Demirler 50şer en fazla. Sis farı + montaja 500 lira mı verdiniz? Pazarlık konusunda da yazmışsınız oraya pazarlık yok diye. Dışardan farklı gözle bakın size mantıklı geliyormu bunu demeye çalışıyoruz. Yoksa 15 bin lira yazarsınız bizi hiç ilgilendirmez. Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
11
Arkadaşlar bu ürün CBF 150 ile sorunsuzca çalışır mı? Sanirim akü konusunda bazı kısıtlamalar var, bir bakabilir misiniz?

12/24V 120W Dual USB Socket Mount Cigarette Lighter Charger Adapter
https://bnc.lt/4Sug/X6lKnt0mSq
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Arkadaşlar kullanıcılara bir sorum olacak, ben cbf aldım 2.el.
Motor ilk çalıştırmadan jikle yi çekmezsem gazı bıraktığım an stop ediyor. Bu şekilde 2km veya 3 5 dakika çalıştıktan sonra gazı bırakınca stop etmiyor artık. Bu durum normal mi? Geçen bir motor ustası bunun anormal olduğunu subap ayarı falan yapılması gerektiğinden bahsetti. Aslı nedir bunun?
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
Arkadaşlar kullanıcılara bir sorum olacak, ben cbf aldım 2.el.
Motor ilk çalıştırmadan jikle yi çekmezsem gazı bıraktığım an stop ediyor. Bu şekilde 2km veya 3 5 dakika çalıştıktan sonra gazı bırakınca stop etmiyor artık. Bu durum normal mi? Geçen bir motor ustası bunun anormal olduğunu subap ayarı falan yapılması gerektiğinden bahsetti. Aslı nedir bunun?

aynı sorun bende de mevcut, ben havalar soğuk diye normal sanıyodum ama artık o kadar da soğuk değil. tek marşta çalışıyor ama elim kesinlikle gazda olmak zorunda yoksa istop ediyor. rolantisi 1000 devirin çok az üstünde 1100-1200 civarı. gazı 1500 civarında sabit tutmaya çalışarak ısıtıyorum 4-5 dakikadan sonra istop etmeden kendi kendine çalışıyor. bu normal değil sanırım? yani sadece marş düğmesine basınca gaz vermeden kendi kendine rolantide çalışması lazım değilmi? not : acemi motorcuyum :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Arkadaşlar kullanıcılara bir sorum olacak, ben cbf aldım 2.el.
Motor ilk çalıştırmadan jikle yi çekmezsem gazı bıraktığım an stop ediyor. Bu şekilde 2km veya 3 5 dakika çalıştıktan sonra gazı bırakınca stop etmiyor artık. Bu durum normal mi? Geçen bir motor ustası bunun anormal olduğunu subap ayarı falan yapılması gerektiğinden bahsetti. Aslı nedir bunun?

Motor ısındığında devir 1.500-1.600 arasında sabit kalıyorso anormal bir durum yok. İkinci sıfır cbf'i kullanıyorum ikiside ilk çalıştırmada jigle ile çalışıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

aynı sorun bende de mevcut, ben havalar soğuk diye normal sanıyodum ama artık o kadar da soğuk değil. tek marşta çalışıyor ama elim kesinlikle gazda olmak zorunda yoksa istop ediyor. rolantisi 1000 devirin çok az üstünde 1100-1200 civarı. gazı 1500 civarında sabit tutmaya çalışarak ısıtıyorum 4-5 dakikadan sonra istop etmeden kendi kendine çalışıyor. bu normal değil sanırım? yani sadece marş düğmesine basınca gaz vermeden kendi kendine rolantide çalışması lazım değilmi? not : acemi motorcuyum :)

Motor sıcakkan devir 1.500-1.600 arasında olması lazım. Otomotik jigle olmadığı için stop etmesi gayet normal. Sonuçta kara düzen diye tabir edilen karbüratörü var.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Daha önce 2008model ybr kullandım, o da karbüratör idi ama bunun gibi değildi. O yüzden biraz evhamlanıyorum.

Yanı bazen motorla 3dakika yol gidiyorum, hala gazı bırakınca stop ediyor. Bu normal der misiniz? İçim rahatlamıyor.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bi sıkıntı var benim çinli bile gazsız tek marşta çalışuyor ve stop etmiyor çalışınca soğukken devir 800 900 arası düzelince 1300 e geliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst