- Katılım
- 10 Eki 2012
- Mesajlar
- 98
Bugun yine benzinim bitti ya rezil oldum.bu rezeve işini ben bi türlü ayarlıyamıyorum hangi tarada çevirince rezerve açılıyo normalde hangi tarafta tutulmalı.bi aydınlatsanız?
Bir motora bazı zamanlar vites geç istiyo bazen erken istiyo bınun nedeni ne olabilir yani genelde 55-60 arası 5 e geçerken bugun 75 e kadar çıktı 4. Vites yani bunu motorun sesine göre söylüyorum.kimi zaman erken kimi xaman geç istiyo
Bir motora bazı zamanlar vites geç istiyo bazen erken istiyo bınun nedeni ne olabilir yani genelde 55-60 arası 5 e geçerken bugun 75 e kadar çıktı 4. Vites yani bunu motorun sesine göre söylüyorum.kimi zaman erken kimi xaman geç istiyo