Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
@shadow_05

Bulunduğum yerde parça ucuz ama içşilik pahalı.anlatırsam neler olduğunu belki fazla kitlemezler :) bilmediğin bişi olduğı zaman iyi kitliyolar.saol bilgilendirdiğin için ben bi yamaha servisine gideyim
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
selamlar
41cmlik yerli üretim gidon ve teller
yağ buji değişimi vs toplam gider 650 lira tuttu
150 gidon
220 tel
40 fren hortumu
geri kalan işçilik ve genel bakım

gidonun değişimi yaklaşık 4 saat sürdü.elektirik tesisatı ve hidroluk hortumu bayağı uğraştırdı bizi

bu arada orjinal gidonun ölçülerini malesef bilmiyorum ustam

http://imageshack.com/a/img903/3702/uKLY9B.jpg
http://imageshack.com/a/img911/7074/uFz2J7.jpg
http://imageshack.com/a/img907/1789/xP5CRc.jpg
http://imageshack.com/a/img910/7805/4XlEcA.jpg

10 numara olmuş hocam çok yakışmış ve fiyat bence makul bişey piyasaya göre . Yaza yapmayı düşünüyorum . Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Kolları yormaz mı ya o uzun yolda.günlük kullanımda orjinal gidom daha rahat olur sanki
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
26
@shadow_05

Bulunduğum yerde parça ucuz ama içşilik pahalı.anlatırsam neler olduğunu belki fazla kitlemezler :) bilmediğin bişi olduğı zaman iyi kitliyolar.saol bilgilendirdiğin için ben bi yamaha servisine gideyim

Ne demek kardeş yardımcı olabileceğimiz bişey olduysa ne mutlu.Faceden falanda ekle bildiğimiz bişeyse dönerim hemen
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
Kolları yormaz mı ya o uzun yolda.günlük kullanımda orjinal gidom daha rahat olur sanki

kollarımı yormuyor donuslerde bıraz problem yasıyorum.alıstıkca mınumuma ındırgerım donus sorunlarını dıye dusunuyorum.daha once t gıdon kullanmıstım.alıstıktan sonra sehır ıcındede problem yasamamıstım benzerı olur gıbıme gelıyor.
kesınlıkle sunu soleyebılırımkı cok daha keyıflı oldu suan surmesı
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
selamlar
41cmlik yerli üretim gidon ve teller
yağ buji değişimi vs toplam gider 650 lira tuttu
150 gidon
220 tel
40 fren hortumu
geri kalan işçilik ve genel bakım

gidonun değişimi yaklaşık 4 saat sürdü.elektirik tesisatı ve hidroluk hortumu bayağı uğraştırdı bizi

bu arada orjinal gidonun ölçülerini malesef bilmiyorum ustam

http://imageshack.com/a/img903/3702/uKLY9B.jpg
http://imageshack.com/a/img911/7074/uFz2J7.jpg
http://imageshack.com/a/img907/1789/xP5CRc.jpg
http://imageshack.com/a/img910/7805/4XlEcA.jpg

telleri nerede yaptırdınız acaba?
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
telleri nerede yaptırdınız acaba?

motomaster dan geldi.oneway custom aracılıgı ıle aldım yalnız.kendılerıyle baglantı kurmadım.

bu arada motosıkletım balkonun altında branda ıle muhafaza edıyorum.2gun yagmur yagdı ve dun asırı soguktu.bugun gunesı gorunce temızleyıp ufak bır gezıntıye cıkayım dedım.guzelce yıkadım bındım motora baktım mars almıyor.
jıkleyı actım motor calısmıyor bıle.soguk ve yenı yıkanmıs oldugundandır dıye dusundum vurdurmayı denedım.
2.vıtese taktım debrıyaj sıkılı rampa asagı gıtmeye calısıyorum motor gıtmıyor.dırek aklıma tellerde problem mı var sorusu geldı
debrıyaja basınca tel duzgunce cekıyor ama motor 2.vıteste kalmaya devam edıyor bosa atmıyor debrıyajı sıkmak.
sızce bu neden olmus olabılır?
soguk ve 2 gundur calısmıyor olmasının etkısı var mıdır
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Bu da benim canavar ve tabiki ben :)
5MN3az.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
vıtes degıstırebılıyorum.vıtesteyken debrıyaja basıp motoru ıktıremıyorum.
bugun bosta yokus asagı gıderken 2ye atıp vurdurdum jıkleyı actım calıstırdım motorcuya goturdum.ustanın dedıgıne gore motorlarda soguk havalarda vıteseyken debrıyajda gıtmemesı gıbı durumlar yasanabılıyormus.akusunu sarj ettırıcem bakalım.malum calıstırmayı deneye deneye zayıflattım akuyude :)

bu arada jason demek amerıkada bıle yollarda catlaklar vs oluyormus :)motorun cok guzel gozukuyor tekerıne taş degmesın
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar yaşım 33, ben de aranıza XVS dragstar 1100 A ile katıldım. Ankaradayım ve buradaki arkadaşlar ile tanışmak isterim. bu konun canlanması lazım.. sanırım sezon açılınca burası çok aktif olur.. herkese selam..
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
vıtes degıstırebılıyorum.vıtesteyken debrıyaja basıp motoru ıktıremıyorum.
bugun bosta yokus asagı gıderken 2ye atıp vurdurdum jıkleyı actım calıstırdım motorcuya goturdum.ustanın dedıgıne gore motorlarda soguk havalarda vıteseyken debrıyajda gıtmemesı gıbı durumlar yasanabılıyormus.akusunu sarj ettırıcem bakalım.malum calıstırmayı deneye deneye zayıflattım akuyude :)

bu arada jason demek amerıkada bıle yollarda catlaklar vs oluyormus :)motorun cok guzel gozukuyor tekerıne taş degmesın


Genel olarak arizonanın yolları kötü 101 diye bir otoban var mayın tarlasından beter çukurlar çatlaklar 2-3 senedir de yenileme çalışmaları sürüyo hala bitiremediler.

Burda en soğuk 1-2 derece falan oldu akü hariç sorum yaşamadım.soğuk havalar konusunda en iyi honda diye biliyorum.harley davidsonlar zaten allaha emanet :) burda dahi HD kullanmak çok gereksiz. HD motorjm varsa herşey 2 kat daha pahalı.

Senin de tekerin düz basın ;) inş havalar kısa sürede ısınır izmirde

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

Şimdi hatırladım da akü bittiğinde bende vurdurmaya çalışırken 2 ye alıyodum itmeye çalışıyodum gitmiyodu normalde 2 ye alıp debriyağı çekince boştaymış gibi gitmesi gerek ama gitmiyo evet şimdi hatırladım. Bence senin akü de problem var soğuk aküyü bitiriyo istersen akünü bir ölçtür yada iyice şarj ettir.

Aküm bittiğinde bir keresinde soğuktu ama bi keresinde anahtarları üzerinde unutmuştum akü bitmişti soğuk falan da değildi ama yine 2. Viteste debriyajı çekince gitmiyodu.onun nedeni soğuk değil bence başka bişi.belki de milet anahtarı yokken alıp ittire ittere götürmesin diye bilemiyorum tabi.ama soğukla alakası yok o kesin
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
23
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-apache-cycles-venso-xxl-gercek-deri-yelek-hic-giyilmedi-264315000/detay/

Gerçek deri yelek ihtiyacı olan arkadaşlara duyurulur.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
Genel olarak arizonanın yolları kötü 101 diye bir otoban var mayın tarlasından beter çukurlar çatlaklar 2-3 senedir de yenileme çalışmaları sürüyo hala bitiremediler.

Burda en soğuk 1-2 derece falan oldu akü hariç sorum yaşamadım.soğuk havalar konusunda en iyi honda diye biliyorum.harley davidsonlar zaten allaha emanet :) burda dahi HD kullanmak çok gereksiz. HD motorjm varsa herşey 2 kat daha pahalı.

Senin de tekerin düz basın ;) inş havalar kısa sürede ısınır izmirde

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

Şimdi hatırladım da akü bittiğinde bende vurdurmaya çalışırken 2 ye alıyodum itmeye çalışıyodum gitmiyodu normalde 2 ye alıp debriyağı çekince boştaymış gibi gitmesi gerek ama gitmiyo evet şimdi hatırladım. Bence senin akü de problem var soğuk aküyü bitiriyo istersen akünü bir ölçtür yada iyice şarj ettir.

Aküm bittiğinde bir keresinde soğuktu ama bi keresinde anahtarları üzerinde unutmuştum akü bitmişti soğuk falan da değildi ama yine 2. Viteste debriyajı çekince gitmiyodu.onun nedeni soğuk değil bence başka bişi.belki de milet anahtarı yokken alıp ittire ittere götürmesin diye bilemiyorum tabi.ama soğukla alakası yok o kesin


akuyu sarj ettırdım suan bır problem yok calısıyor motosıkletım.dedıgın gıbı asıl sorun akuden kaynaklanıyormus jason.
mars basmayınca 2.vıteste motorda gıtmıyormus onuda ogrenmıs olduk :)benım motorcum yaglar donuyor oyuzden demıstı.ama sıcak havadada da aynı durumu yasadıgına gore genel bır durummus

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

o değilde şimdi akü fiyatlarına baktım 200tl falan dıyor internette fazla geldı bana yakın zamanda alan degıstıren varmıdır aku
12v 12a sanırım
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Bende kullanma kılavuzu var fotoraf olucaktı bulursam ekliyim


Edit:

http://i.hizliresim.com/5Mnp6M.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
8
Ankarada yapan var güzel de yapıyorlar 500 TL demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam, istersen iletişim bilgilerini verebilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst