Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Çok saol draggy soğuk havalar biraz baş ağırtıyo ama geçen akü bitince vurdururken hem motor vites te 2 de .hem jikle açık hemde tekrar stop etmesin diye viteste ve jikle açıkken gaz vermiştim ordan boğuldu galiba.

Bir de bir sorum daha olucak :)

Bu soğuk havalar için hangi yamalube ? 2 storke 4 stroke? Kaç ayar yağ kullanıyım. Hava şartları sabah 5 ile 3 derece arası en az 2 ay daha böyle gider diyolar.
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Arkadaşlar selam , malum kış ayları geldi motorlarımızın ufak tefek eksiklerini giderme zamanı ...

Motorum 2005 dragstar 650 ve birtakım parçalara ihtiyacım var , eger elinde bulunan varsa iletisime geçebiliriz .

Gerekli olabilecek parçalar :

1.debriyaj seti veya balatalar ve yaylar
2.egzos susturucuları
3.arka balata
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
3
Arkadaşlar merhaba benim 2001 model xvs650 custom dragstarım var bana silindirlerin üzerindeki kromajlı plastik parçalardan lazım ön ve arka silindir içinde bunu bulabileceğim bir parçacı biliyor musunuz yada elinde parça olarak satılan bir dragstar var ise ondan da alabilirim. Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Elektirik sisteminde bi olay var ya benim.geceleyin gaz verdikçe ışıklar güçleniyo.sonra bi azalıyo.hız göstergesindeki ışık falan azalıyo çoğalıuo akü den midir ? Yoksa başka bi elektiriksel problem olabilir mi.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar
13 bin tl bütçem var ve malum sitedeki fiyatlar belli.
oyüzden buraya yazıyorum
siyah renk sport yada classic temiz dragstar arıyorum.
5453458335 telefon numaram.
saygılar sevgiler
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Anahatarı kontakta unutmuşum akü full bitmiş.şarj bile olmuyo değiştiricem artık zaten habire sıkıntı yapıyodu.ama dün vurdurmayı denedim 2 ye taktım itiyom itiyom gitmiyo debriyağı çekmeme rağmen inş mahvetmedik vites kutusunu aküyü değişince anlaşılacak artık
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
23
Arkadaşlar selam. 650 sayfasına yazmam ne kadar sonuç verir bilmiyorum ama ben yine de yardımınız olur diye beklentideyim. Elimde olan xvs 250 motorumun arka silindirin de ki egzantrik ( kam ) milin de sıkıntı var , yani milin tepesinde ki burç dönerken takılma yapıyor ve bu da silindir de vuruntuya sebep oluyor. Bu mili bir şekilde açıp temizlemek yada kafasında ki burcu bir şekilde açmak mümkün mu? Bir diğer seçenek ise elin de aynı kam milinden yada nerden bulabileceğimle alakalı fikri olan ( yamaha serviste pahalı ) yada buna benzer olan miller takmak mantıklı mı?
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Ben mişlen kullanıyorum.memnunum. Öncede bristpne vardı.

2 si ile de yağmurlu havada sürdüm hiç sotun yaşamadım. Beyaz çizgiler hariç.çok tehlikeliler
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar selam. 650 sayfasına yazmam ne kadar sonuç verir bilmiyorum ama ben yine de yardımınız olur diye beklentideyim. Elimde olan xvs 250 motorumun arka silindirin de ki egzantrik ( kam ) milin de sıkıntı var , yani milin tepesinde ki burç dönerken takılma yapıyor ve bu da silindir de vuruntuya sebep oluyor. Bu mili bir şekilde açıp temizlemek yada kafasında ki burcu bir şekilde açmak mümkün mu? Bir diğer seçenek ise elin de aynı kam milinden yada nerden bulabileceğimle alakalı fikri olan ( yamaha serviste pahalı ) yada buna benzer olan miller takmak mantıklı mı?

motor inecek onun için virago 250 ile aynı motor diye biliyorum. boats.net ten çok uyguna alabilirsin parçalarını Türkiye ye de gönderiyorlar.
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Abiler haftada 2 3 kez girer bakarım foruma bizim motorla ilgili yeni birşey var mı diye :) Motoru alalı 2 ay oldu çok memnunum ama ankarada malum sezon kapandı sadece hafta sonu 2 3 saat binebiliyorum :) Yerler buz oluyr :D

Size sorum garajım yok ve kapıda güvenlikli yerde brandası örtülü yerde duruyor . 1 Hafta çalışmadan durdu tek marşta aldı sorun yok . Soğukta karda öyle dursa sorun olur mu acaba ? Akü dursun haftada bir ÇAlıştırıym mı yoksa söküyüm mü :D

Cümleten iyi akşamlar
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ben çalıştırıyorum 2-3 haftada bir olduğu yerde. Ama kapalı garajım var, açık hava da su kar gelmemesine, branda içinde buhar olmamasına dikkat et. Hiç kullanmayacaksan aküyü sök, boşuna ömürden yemesin..
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Ben çalıştırıyorum 2-3 haftada bir olduğu yerde. Ama kapalı garajım var, açık hava da su kar gelmemesine, branda içinde buhar olmamasına dikkat et. Hiç kullanmayacaksan aküyü sök, boşuna ömürden yemesin..

Branda içine buhar için birşey örtmeme gerek var mı sence abi ? Bide 2005 model benimki aküyü sökünce beyinde falan sıfırlama gibi bi durum olmas herlde dimi :D Sadece lastikler biraz ıslanır o kadar o sorun yaparmı bilmiyorum :(
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Yakında bi yağ değişimi yapıcam netten yamalube siparişi vericem fakat hangi yağ kullanma kılavuzunda soğuk havalar için 10w30 sıcaklar için 20w30 diyo. 10w30 mu alsam 10w40 mı?

Şu da şemalı yağ göstergesi ;

http://hizliresim.com/XLvOg7

XLvOg7
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst