- Katılım
- 10 Eki 2012
- Mesajlar
- 98
Çok saol draggy soğuk havalar biraz baş ağırtıyo ama geçen akü bitince vurdururken hem motor vites te 2 de .hem jikle açık hemde tekrar stop etmesin diye viteste ve jikle açıkken gaz vermiştim ordan boğuldu galiba.
Bir de bir sorum daha olucak
Bu soğuk havalar için hangi yamalube ? 2 storke 4 stroke? Kaç ayar yağ kullanıyım. Hava şartları sabah 5 ile 3 derece arası en az 2 ay daha böyle gider diyolar.
Bir de bir sorum daha olucak
Bu soğuk havalar için hangi yamalube ? 2 storke 4 stroke? Kaç ayar yağ kullanıyım. Hava şartları sabah 5 ile 3 derece arası en az 2 ay daha böyle gider diyolar.