Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
O zaman 10 40 devam
.

benim uzun zamandır aklıma taklıan şahane bi soru var.uzun zamandır aklım almıyo

Şimdi otobanda gidiyorum 110 ile kavşaklarda ve sapklarda bazen çok keskin dönüşler var 110 la dönülmeyeceği kesin.70 e 60 a iniyorum çok rahat alıyorum viraji ama vites konusunda biraz kafam karışık.4 e düşsem hız 4 tem yüksek 5 te kalsam bu seferde motor biraZ boğuluyo gibi.bu sefer tekrar 110 a gelmesi baya vakit alıyo

Tam emin değilim anlatabildim mi.ama bayadır kafamı kurcalıyo
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
abs yok :)

@jasonn vites düşür ama viraja girmeden önce yap. Viraj içi yapma..
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Draggy abi adını bilmiyorum ama motora galiba hep aynı buji hava filtresi falan kullanuyorsun değil mi ? Kullandığın yağ - Yağ filtresi - buji - hava filtresinin modellerini rica etsem yazabilir misin müsait bi zamanında ? Yaza kadar azda olsa stok yapmak istiyorum.

Yağ yamalube dedik ama kaç kaç olması lazım :) Ankarada yaşıyorum ama yazın her ay ege ve güneye gideceğim .

Buji olarak ne önerirsin ?

Yağ filtresi ve hava filtresi kaldı bi tek :)

Bunları söyleyebilirsen çok mutlu olurum abi . İnternetten ona göre araştırma yapıcam ve hatta bi site tavsiye edersen orayada bakar alırım :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
standartların hepsi olur markaya pek takılma, motorlarımız seçici değil o konuda, kafam rahat etsin diyorsan, yağ yamalube, buji ngk, filtre hiflo
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar
yakın zamanda dragstar alacağım motoru buldum ve satıcısı ıle gorustuk.fakat külbütör kapağının biri siyah renge boyanmıs ve kontagın baglı oldugu (sanıyorum plastik) parca deforme olmus kırılmıs.bu ıkısı suphelenmeme sebeb oldu.Buarada motosıklet 99 modem 50bınkm de kaza kaydı bulunmuyor

sizce külbütör kapağının sıyah renge boyanması
vede kontagın baglı oldugu parcanın deforme olmus olması problem mıdır? ornegın parca sası ıle bırlesıkmı

motosıklet bulundugum sehırden uzak oldugu ıcın yakından gorme fırsatım olmadı resımlerde farkettım bahsettıgım konuları.on bılgılendırme almak ıstıyorumkı uzak durun dersenız bosuna gıt gel masrafım olmasın malum butce kısıtlı

herkese tesekkurler
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
99 model 16 yaşında motor, keşke tek sorunları bunlar olsa :) Ben bile senede en fazla 30-40 gün bindiğim motorum 35.000 km de :)

Motoru sağlam mı, lastikler yeni mi, şaft yeni mi bunlara bakılmalı, kozmetiğe fazla takılmayın, ayrıca kozmetiği çok iyi diye de gözünüzü almasın :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar cevap için teşekkür ederim.
yazdığım süphelerim kozmetiğinden çok motorun masraflı yada sağlam olup olmaması ile ilgiliydi aslında.daha önce çok kısa bir dragstar tecrübem oldu oyüzden fikir yürütemiyorum

örneğin kontağın bağlı olduğu aparat şasi ile bütünse deforme olması şasisinin sağlıklı olmadığına işaret etmez mi?
yada külbürtör kapağının siyah olması orjinalinin çatlayıp yerine yenisi döktürülmüş olması ihtimalini akla getirir mi?

cevabınız bu tarz durumların çok önemli olmadığı izlenimi yarattı bende.dolayısıyla motoru görmeye gidip geri kalan şaft ve benzeri durumlar için expertize sokmayı düşünüyorum motoru yeniden teşekkürler
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
külbürtür kapağının kromu atabiliyor, yenisi de pahalı o yüzden boyanmış olabilir. Kontak bağlantısını maalesef bilemiyorum..
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Motoru komple boyatmayı düşünüyorumda :) Biraz çizikleri var pasta cila denicem ama kurtarmazsa boyatıcam . Ankarada önerdiğiniz bi yer var mı bide abiler tahmini ne kadar tutar ? dikkat etmem gereken bişey veya tavsiyeniz var mı ?
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
bugun gıttım motoru gosterttım.kozmetık eksıklerı bı haylı olmasına karşın motor ve şaftı gayet tatmin edici çıktı.pazarlığımızı yaptık satın aldım.akabinde 300km yakın yol yaptım.agresif kullanımda yakıtın nasıl can yaktığına da sahit oldum :)

http://imageshack.com/a/img905/1936/4vR2Ie.jpg
http://imageshack.com/a/img908/7127/1QRuJQ.jpg
http://imageshack.com/a/img910/9218/1uETcd.jpg

şimdi motora ape hanger gidon taktırmayı dusunuyorum.gıdon tel ve hortumların sıparısını verdım toplam 410 lıra gıbı bır rakam tuttu.elektırık tesısatınıda uzatmak gerekıcek sanırım.bunun malıyetını bılmıyorum ama.daha once yapmıs olan bırı ortalama malıyet konusunda benı bılgılendırebılır mı?

tesekkurler selamlar
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
bugun gıttım motoru gosterttım.kozmetık eksıklerı bı haylı olmasına karşın motor ve şaftı gayet tatmin edici çıktı.pazarlığımızı yaptık satın aldım.akabinde 300km yakın yol yaptım.agresif kullanımda yakıtın nasıl can yaktığına da sahit oldum :)

http://imageshack.com/a/img905/1936/4vR2Ie.jpg
http://imageshack.com/a/img908/7127/1QRuJQ.jpg
http://imageshack.com/a/img910/9218/1uETcd.jpg

şimdi motora ape hanger gidon taktırmayı dusunuyorum.gıdon tel ve hortumların sıparısını verdım toplam 410 lıra gıbı bır rakam tuttu.elektırık tesısatınıda uzatmak gerekıcek sanırım.bunun malıyetını bılmıyorum ama.daha once yapmıs olan bırı ortalama malıyet konusunda benı bılgılendırebılır mı?

tesekkurler selamlar

Hayırlı olsun usta :) Güle güle bin tekerine taş değmesin makine çok güzel duruyor :) Özellikle eksoz harika :) Yakıtın çok olmasında sende biliyosundurki eksozun etkisi büyüktür :/

Sana zahmet olmazsa yaptıgın modifikasyonların bıraya atabilir misin gidon değişimi falan :) Bizede yardımcı olmuş olursn :)

Tekrar hayırlı olsun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Dün hatunla bi ufak bi geziye çıkalım dedik ama yolda 3 vites sürekli sorun yaptı. 4 ten 3 inerken sorun yok ama 2 den 3 geçerken bazen geçmiyo bazen geçiyo ama takılıyo deli gibi ses geliyo vitesden takır tukur tam geçmiyo.

Acaba yağdan olma şansı var mı? Yoksa yakında vites kutusunu elime alırmıyım


@bu arada güzel motor yesiam.egzozu çok beğendim👌
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
26
Debriyaj setinde metelikleri saçtan ayıran yaylar vardır.Deforme olmus yada takılı kalmış.Muhtemelen debriyaj seti değiştiğinde yayları değiştirmemişler. Yağlama ile düzelebilir.Düzelmezse maliyetli birşey değil tanesi 4-5 tl ama debriyaj setini açtırıp toplantman lazım bide bu arada açtırmışken yağlamada yapılacak.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar bugun parcalar elıme geç saatte ulastı yarın sabah kısmetse eklemelerı yapacaz

oneway custom ısımlı fırmadan temın ettım urunlerı.gıdonun paslanma ma garantısını verdı.tellerı uretmedıklerı ıcın referans oldukları bır fırmadan ustune kar koymadan getırtıler.kısacası kendılerıyle ıletısıme gecınce ıhtıyac duyulan urunlerın tamamına tek yerden ve tek seferde sahıp olunabılıyor.

bu arada benım gıbı tellerın kac cm daha uzaması gerektıgını bılmeyenler ıcın oncekı uzunluklarından 23-25cm daha uzun tele ıhtıyac duyuluyormuş 41cmlık ape hanger gıdon ıcın

http://imageshack.com/a/img903/5075/PIugk2.jpg
http://imageshack.com/a/img910/1583/ex6AZ9.jpg
http://imageshack.com/a/img903/7620/wWsWI7.jpg
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
selamlar bugun parcalar elıme geç saatte ulastı yarın sabah kısmetse eklemelerı yapacaz

oneway custom ısımlı fırmadan temın ettım urunlerı.gıdonun paslanma ma garantısını verdı.tellerı uretmedıklerı ıcın referans oldukları bır fırmadan ustune kar koymadan getırtıler.kısacası kendılerıyle ıletısıme gecınce ıhtıyac duyulan urunlerın tamamına tek yerden ve tek seferde sahıp olunabılıyor.

bu arada benım gıbı tellerın kac cm daha uzaması gerektıgını bılmeyenler ıcın oncekı uzunluklarından 23-25cm daha uzun tele ıhtıyac duyuluyormuş 41cmlık ape hanger gıdon ıcın

http://imageshack.com/a/img903/5075/PIugk2.jpg
http://imageshack.com/a/img910/1583/ex6AZ9.jpg
http://imageshack.com/a/img903/7620/wWsWI7.jpg


Takıldıktan sonraki resimleride bekliyoruz inşallah hocam :) Ürünler süper duruyor ama orjinal gidon kaç cm acaba biliyor musunuz ?
 
Katılım
15 Ocak 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar Slm bende dragstarımı keyifle kullandım ama yeni bişey almak istiyorum bu midnightstar 1300 çıktı bilgisi olan varmı
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar
41cmlik yerli üretim gidon ve teller
yağ buji değişimi vs toplam gider 650 lira tuttu
150 gidon
220 tel
40 fren hortumu
geri kalan işçilik ve genel bakım

gidonun değişimi yaklaşık 4 saat sürdü.elektirik tesisatı ve hidroluk hortumu bayağı uğraştırdı bizi

bu arada orjinal gidonun ölçülerini malesef bilmiyorum ustam

http://imageshack.com/a/img903/3702/uKLY9B.jpg
http://imageshack.com/a/img911/7074/uFz2J7.jpg
http://imageshack.com/a/img907/1789/xP5CRc.jpg
http://imageshack.com/a/img910/7805/4XlEcA.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst