benim de 2005 model 2007 çıkışlı
standartların hepsi olur markaya pek takılma, motorlarımız seçici değil o konuda, kafam rahat etsin diyorsan, yağ yamalube, buji ngk, filtre hiflo
bugun gıttım motoru gosterttım.kozmetık eksıklerı bı haylı olmasına karşın motor ve şaftı gayet tatmin edici çıktı.pazarlığımızı yaptık satın aldım.akabinde 300km yakın yol yaptım.agresif kullanımda yakıtın nasıl can yaktığına da sahit oldum
http://imageshack.com/a/img905/1936/4vR2Ie.jpg
http://imageshack.com/a/img908/7127/1QRuJQ.jpg
http://imageshack.com/a/img910/9218/1uETcd.jpg
şimdi motora ape hanger gidon taktırmayı dusunuyorum.gıdon tel ve hortumların sıparısını verdım toplam 410 lıra gıbı bır rakam tuttu.elektırık tesısatınıda uzatmak gerekıcek sanırım.bunun malıyetını bılmıyorum ama.daha once yapmıs olan bırı ortalama malıyet konusunda benı bılgılendırebılır mı?
tesekkurler selamlar
selamlar bugun parcalar elıme geç saatte ulastı yarın sabah kısmetse eklemelerı yapacaz
oneway custom ısımlı fırmadan temın ettım urunlerı.gıdonun paslanma ma garantısını verdı.tellerı uretmedıklerı ıcın referans oldukları bır fırmadan ustune kar koymadan getırtıler.kısacası kendılerıyle ıletısıme gecınce ıhtıyac duyulan urunlerın tamamına tek yerden ve tek seferde sahıp olunabılıyor.
bu arada benım gıbı tellerın kac cm daha uzaması gerektıgını bılmeyenler ıcın oncekı uzunluklarından 23-25cm daha uzun tele ıhtıyac duyuluyormuş 41cmlık ape hanger gıdon ıcın
http://imageshack.com/a/img903/5075/PIugk2.jpg
http://imageshack.com/a/img910/1583/ex6AZ9.jpg
http://imageshack.com/a/img903/7620/wWsWI7.jpg