selamlar
41cmlik yerli üretim gidon ve teller
yağ buji değişimi vs toplam gider 650 lira tuttu
150 gidon
220 tel
40 fren hortumu
geri kalan işçilik ve genel bakım
gidonun değişimi yaklaşık 4 saat sürdü.elektirik tesisatı ve hidroluk hortumu bayağı uğraştırdı bizi
bu arada orjinal gidonun ölçülerini malesef bilmiyorum ustam
http://imageshack.com/a/img903/3702/uKLY9B.jpg
http://imageshack.com/a/img911/7074/uFz2J7.jpg
http://imageshack.com/a/img907/1789/xP5CRc.jpg
http://imageshack.com/a/img910/7805/4XlEcA.jpg
@shadow_05
Bulunduğum yerde parça ucuz ama içşilik pahalı.anlatırsam neler olduğunu belki fazla kitlemezlerbilmediğin bişi olduğı zaman iyi kitliyolar.saol bilgilendirdiğin için ben bi yamaha servisine gideyim
Kolları yormaz mı ya o uzun yolda.günlük kullanımda orjinal gidom daha rahat olur sanki
selamlar
41cmlik yerli üretim gidon ve teller
yağ buji değişimi vs toplam gider 650 lira tuttu
150 gidon
220 tel
40 fren hortumu
geri kalan işçilik ve genel bakım
gidonun değişimi yaklaşık 4 saat sürdü.elektirik tesisatı ve hidroluk hortumu bayağı uğraştırdı bizi
bu arada orjinal gidonun ölçülerini malesef bilmiyorum ustam
http://imageshack.com/a/img903/3702/uKLY9B.jpg
http://imageshack.com/a/img911/7074/uFz2J7.jpg
http://imageshack.com/a/img907/1789/xP5CRc.jpg
http://imageshack.com/a/img910/7805/4XlEcA.jpg
telleri nerede yaptırdınız acaba?
geceleri -2 3 u goruyor su sıralar ızmırdeyım
vıtes degıstırebılıyorum.vıtesteyken debrıyaja basıp motoru ıktıremıyorum.
bugun bosta yokus asagı gıderken 2ye atıp vurdurdum jıkleyı actım calıstırdım motorcuya goturdum.ustanın dedıgıne gore motorlarda soguk havalarda vıteseyken debrıyajda gıtmemesı gıbı durumlar yasanabılıyormus.akusunu sarj ettırıcem bakalım.malum calıstırmayı deneye deneye zayıflattım akuyude
bu arada jason demek amerıkada bıle yollarda catlaklar vs oluyormusmotorun cok guzel gozukuyor tekerıne taş degmesın
Genel olarak arizonanın yolları kötü 101 diye bir otoban var mayın tarlasından beter çukurlar çatlaklar 2-3 senedir de yenileme çalışmaları sürüyo hala bitiremediler.
Burda en soğuk 1-2 derece falan oldu akü hariç sorum yaşamadım.soğuk havalar konusunda en iyi honda diye biliyorum.harley davidsonlar zaten allaha emanetburda dahi HD kullanmak çok gereksiz. HD motorjm varsa herşey 2 kat daha pahalı.
Senin de tekerin düz basıninş havalar kısa sürede ısınır izmirde
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Şimdi hatırladım da akü bittiğinde bende vurdurmaya çalışırken 2 ye alıyodum itmeye çalışıyodum gitmiyodu normalde 2 ye alıp debriyağı çekince boştaymış gibi gitmesi gerek ama gitmiyo evet şimdi hatırladım. Bence senin akü de problem var soğuk aküyü bitiriyo istersen akünü bir ölçtür yada iyice şarj ettir.
Aküm bittiğinde bir keresinde soğuktu ama bi keresinde anahtarları üzerinde unutmuştum akü bitmişti soğuk falan da değildi ama yine 2. Viteste debriyajı çekince gitmiyodu.onun nedeni soğuk değil bence başka bişi.belki de milet anahtarı yokken alıp ittire ittere götürmesin diye bilemiyorum tabi.ama soğukla alakası yok o kesin
Ankarada yapan var güzel de yapıyorlar 500 TL demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam, istersen iletişim bilgilerini verebilirim