Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Bugun yine benzinim bitti ya rezil oldum.bu rezeve işini ben bi türlü ayarlıyamıyorum hangi tarada çevirince rezerve açılıyo normalde hangi tarafta tutulmalı.bi aydınlatsanız?

Bir motora bazı zamanlar vites geç istiyo bazen erken istiyo bınun nedeni ne olabilir yani genelde 55-60 arası 5 e geçerken bugun 75 e kadar çıktı 4. Vites yani bunu motorun sesine göre söylüyorum.kimi zaman erken kimi xaman geç istiyo
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
asagı bakınca full olması lazım yedek ıcın yukarı.yukarı bakık sekılde kullanırsan sorun olmaz.ama emın degılım baksana yazar orada full falan dıye.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
arkadaslar ben hala aku almadım bıraz tuzlu gelıyor 200 lıra 12v10a
oncekı dragstarımdada aku degıstırmıstım cıkardıgım akuyu buldum bugun 12v7a takılıymıs onun ustunde
40 50 lıraya bole bı aku alsam ıs gorurmu sızce
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Jason abi motorun çok güzel maşallah :) Abi Sis far baglantısını sen mi taktırdın var mıydı ? sen aldıysan kaç para acaba orada ya ebayda baktım da 250-300 dolar arası :(


Çok teşekkür ederim .ben bu motoru direk bu şekilde aldım.ilk sahibi herşeyi yaptırmış sağolsun.zevklerimizde aynı imiş tam istediğim gibi motor yapmış :) yoksa 300 dolar iyi para :)

Benim sadece eklemek istediğim krom hoparlör taktırmak istiyorum.batwing sevmiyorum o yüzden farklı şeyler bakıyorum şöyle classic görüntüsünü bozmadan.
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Çok teşekkür ederim .ben bu motoru direk bu şekilde aldım.ilk sahibi herşeyi yaptırmış sağolsun.zevklerimizde aynı imiş tam istediğim gibi motor yapmış :) yoksa 300 dolar iyi para :)

Benim sadece eklemek istediğim krom hoparlör taktırmak istiyorum.batwing sevmiyorum o yüzden farklı şeyler bakıyorum şöyle classic görüntüsünü bozmadan.

Hoparlör güzel olur abi 😊 Yaparsan buraya atarsın artık 😂
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Jason abi motorun çok güzel maşallah :) Abi Sis far baglantısını sen mi taktırdın var mıydı ? sen aldıysan kaç para acaba orada ya ebayda baktım da 250-300 dolar arası :(

Ucuz yollu sis farı bağlantı demiri arıyorsanız; bisiklet tamircilerinden çıkma 4-7 yaş arası çocuk bisikleti gidonlarından isteyin. Ön far altına uygun olan bir tanesini alın. Tornada fazlalıklarını kestirip montaj deliklerini açtırdıktan sonra nikelajlatın. Ben eski 1100 Dragstar'ıma böyle yapmıştım. Üzerinden çok zaman geçti ama aşırı ucuza mal olmuştu. Aklınızda bulunsun diye yazmak istedim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
arkadaslar ben hala aku almadım bıraz tuzlu gelıyor 200 lıra 12v10a
oncekı dragstarımdada aku degıstırmıstım cıkardıgım akuyu buldum bugun 12v7a takılıymıs onun ustunde
40 50 lıraya bole bı aku alsam ıs gorurmu sızce

10 saat yerine 7 saatte şarj edecek sargı ve regülatörü yormasın? Servis kitapçığı hep 12x10 diyor.
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
8
hocam 12volt 10 amper ise akünün bilgileri. 12v10a olan akünün gücü 12v7a olana göre daha yüksektir. 10 ampere kadar akım sağlar. elektrik tesisatınız eski ise tavsiye edilmez.mesela 0.75mm2 lik iletken 2a e dayanır üstünde yanar kopar vs. fakat tüketimi arttırmış iseniz yanı sis farı veya ek aydınlatmalar radyo vs gibi o zaman daha güçlü olan aküyü tercih etmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
29 Ocak 2016
Mesajlar
1
Öncelikle merhabalar
Bu zorunlu trafik sigortası Dragstarı da vurdumu durum nedir en son ne kadar ödediniz ?
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
4
Gecen hafta zorunlu trafik sigortasi 480 tl verdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

Arkadaslar bir konuda yardiminizi rica edecem ,ben mersinde yasiyorum ve burda yazlari cok sicak oluyor yag 10\40 kullaniyoru fakat 20\50 almayi dusunuyorum ne dusunuyorsunuz kullandigim yag yamalube
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
motorda elektırık ısteyen aksesuarım yok.sadece far sınyal ve mars ıcın gereklı aku

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------


Öncelikle merhabalar
Bu zorunlu trafik sigortası Dragstarı da vurdumu durum nedir en son ne kadar ödediniz ?
en son 350 lıra fıyat aldım yaptırmadım.yasım 25 99 model motorum.
yakın zamanda yasa cıkacak ve fıyatlar bıraz olsun normale donucek dıye bır haber okudum onu beklıyorum acıkcası
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
8
motorda elektırık ısteyen aksesuarım yok.sadece far sınyal ve mars ıcın gereklı aku

hocam o halde 12v 7 a almanız daha mantıklı çünkü elektrik tesisatınız büyük olasılıkla 7amper için kurulmuştur. illa bişey olacak değil ama riski arttırmış olursunuz

sigortaya gelirsek ben 170 e yaptırdım 29aralık ta. 98 model klasik var bende
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Mart ayının sonunda şöyle bişey planlıyorum.7 saat 30 dakika gösteriyo.dinlene dinlene 10 saatte varırım.
Şimdiye kadar bir kerede en fazla ne kadar sürdünüz? En uzun yolculuğunuz ne kadardı?

0mXGRB.jpg
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
dragstarla ısparta izmir yapmıstım. yaklasık 450 km. hava yagmurluydu ve soguktu

rr spyderla cok fazla uzun yol tecrubem oldu 1gun ıcınde max 500-550 km surdum yalnız daha fazlasını yapmadım.

bu arada 100kmde bır sıgara molası alıskanlıgım var hıc durmadan daha fazla surdugumu hatırlamıyorum
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
dragstarla ısparta izmir yapmıstım. yaklasık 450 km. hava yagmurluydu ve soguktu

rr spyderla cok fazla uzun yol tecrubem oldu 1gun ıcınde max 500-550 km surdum yalnız daha fazlasını yapmadım.

bu arada 100kmde bır sıgara molası alıskanlıgım var hıc durmadan daha fazla surdugumu hatırlamıyorum


Benim ki mil hesabı :) toplamda 1000 mil olucak.perşembe sabah yola çıkıp cuma cumartesi kalıp pazar tekrar dönmeyi planlıyorum.


uzun yol için ne gibi şeyler almak lazım yanımıza.benim ilk aklıma gelen lastik yama aparatı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst