KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Abi Antalya'nin gozunu seveyim ya :) youtube linklerine bir goz gezdir istersen orada denk gelebilirsin. Hayirli olsun güle güle kullan :)
Valla oyle ya :) tesekkur ederim bende youtube bakicaktim simdi zaten. Mekanik kismini hallederim de elektrikten oldum olasi hazzetmiyorum... Bu arada rosso dusunenler kar yagan bi yerse direk dusuyo :D lastikleri aldigimdan beri -16 derecede olsun, saganak yagmur olsun hepsinde zorladim kendi istegim disinda kaymamisti, taaa ki simdiye kadaar, siteye giris yaptim -yollarda cok kar yoktu da siteyi temizlemedikleri icin erimis bi kismi kalmis karlar vardi hep-gazi actim direk kendini saldi hayvanus. Bu sefer vites pedali kirilmadi allahtan :p
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Selamlar herkese bakamiyodum buraya pek aramiza yeni katilanlar hos gelmis hayirli olsun motorlariniz allah kaza bela gostermesin :)

Beyler/bayanlar aranizda var midir acaba kendi elcik isitma montaji yapmis olan ? Berk abi ozellikle senden bekliyorum cevap :D ankaranin soguk gunleri cekilmiyo artik bi elcik isitma hic yoktan iyidir diye dusundum, elcigi takmakta sorun yok da elektrik melektrik hic bir bilgim yok hangi kablo nereye gider gibisinden, ama simdi ustalara da para bayilmak istemiyorum... Prosev marka bu arada elcik.
Iyi forumlar herkese tekeriniz duz bassin :)

Çok kolay o montajı yapmak. Ben yapmadım o ayrı. Daha doğrusu ben hiç bir motoruma yapmadım ama galiba tenereye yapıcam :) Yarın falan detaylıca yazmaya çalışıcam çünkü şimdi uyucam :)
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Beyler cok baktim da internete oyle guzel bi anlatim bulamadim, park lambasina baglama isini kendim halledemem heralde... Size sorum acaba direk akuye baglasam yer mi akuyu ? Kapatma tusu da var ona dikkat edip insem cok sorun olmaz diye dusundum, cevap verebilcek olur diye konu acmadim bosa yer kaplamasin diye. Iyi forumlar herkese :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Beyler cok baktim da internete oyle guzel bi anlatim bulamadim, park lambasina baglama isini kendim halledemem heralde... Size sorum acaba direk akuye baglasam yer mi akuyu ? Kapatma tusu da var ona dikkat edip insem cok sorun olmaz diye dusundum, cevap verebilcek olur diye konu acmadim bosa yer kaplamasin diye. Iyi forumlar herkese :)

Aküden bir hat çek. + - ve şase ucu vardır. Yalnız şeyi tam bende bilmiyorum aküden gelen amper vs ısıtıcıya fazla mı gelir ? Bunu bir öğrenmen lazım. Onları doğru bir şekilde bağla ve düğmeden her zaman kapat yoksa aküyü yersin. Bunu kendi çok kolay yaparsın bu arada.

Park lambalarına bağlanabiliyor ise motorun kıçındaki grenaj içerisinde kablolar vardır o kabloları + - uçlarını kes senin ısıtıcıya bağla sonra orayı güzelce izole et , elektrik bantı veya o tarz ürünler ile. İşlem tamamdır :)
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Ulan sen nasıl birşeymişsin KTM . Motoru görenler uzaylı görmüş gibi başına toplanıyor. KTM yi bilenler vayyyy KTM heee bilmeyenler abi bu nasıl birşey yaaa muhabbetleri . Bakkala sigara olamaya duramıyorum çarşıya alışverişe çıkmış makyajsız ünlüler gibiyim :D
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
109
gençler bu tarz elektrik bağlantıları için çare "quick splice connector"dür. uğur böcekli sitede bi araştırın. ben aldım havalar biraz düzelince kullanacam. evde çeşitli denemelerde bulundum mükemmel bir şekilde iş görüyor. kablo birleştici klemens diye aratırsanız çıkar. yalnız kırmızı renginden alın. mavi ve özellikle sarı renk olanları çok kalın kablolar için. kırmızı renk motorun kablolamalarında kullanılan kablolara oluyor.

nerde kullanacağıma gelirsem; öncelikle entegre sinyalli stop lambası alıp takmıştım ama sinyal kablolarını bağlamamıştım onu halledicem. bir de çakmak(12v)+2*usb(5'er v) anahtarlı şarj zamazingosundan aldım onun bağlantısında kullanıcam.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Ulan sen nasıl birşeymişsin KTM . Motoru görenler uzaylı görmüş gibi başına toplanıyor. KTM yi bilenler vayyyy KTM heee bilmeyenler abi bu nasıl birşey yaaa muhabbetleri . Bakkala sigara olamaya duramıyorum çarşıya alışverişe çıkmış makyajsız ünlüler gibiyim :D

hayırdır hocam sen nerdesin de bu kadar şaşırıyorlar :)


gençler bu tarz elektrik bağlantıları için çare "quick splice connector"dür. uğur böcekli sitede bi araştırın. ben aldım havalar biraz düzelince kullanacam. evde çeşitli denemelerde bulundum mükemmel bir şekilde iş görüyor. kablo birleştici klemens diye aratırsanız çıkar. yalnız kırmızı renginden alın. mavi ve özellikle sarı renk olanları çok kalın kablolar için. kırmızı renk motorun kablolamalarında kullanılan kablolara oluyor.

nerde kullanacağıma gelirsem; öncelikle entegre sinyalli stop lambası alıp takmıştım ama sinyal kablolarını bağlamamıştım onu halledicem. bir de çakmak(12v)+2*usb(5'er v) anahtarlı şarj zamazingosundan aldım onun bağlantısında kullanıcam.


Senin dediğinde güzel ürün fakat bazı küçük noktalarda bu parça biraz büyük oluyor. o yüzden alternatif olarak bu resimdeki üründe var. Fakat bunu kullanırken dikkat edin yanlış bağlarsanız , bağladığınız kabloyu çıkartmanız için kesmeniz gerekiyor bu durumdada kısa bir kablo ise kablonuz iyice kısalacak belkide ikincisinde bpyu yetmeyecektir.

oraEY7.png
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Aküden bir hat çek. + - ve şase ucu vardır. Yalnız şeyi tam bende bilmiyorum aküden gelen amper vs ısıtıcıya fazla mı gelir ? Bunu bir öğrenmen lazım. Onları doğru bir şekilde bağla ve düğmeden her zaman kapat yoksa aküyü yersin. Bunu kendi çok kolay yaparsın bu arada.

Park lambalarına bağlanabiliyor ise motorun kıçındaki grenaj içerisinde kablolar vardır o kabloları + - uçlarını kes senin ısıtıcıya bağla sonra orayı güzelce izole et , elektrik bantı veya o tarz ürünler ile. İşlem tamamdır :)

Abi dun inceledim de benlik bi is gibi durmuyo, ustadan ogrendikten sonra kendim yaparim insallah :D sagol tekrar cevaplarin icin.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
selamlar herkese

https://www.youtube.com/watch?v=GGDQUlb3xkk

linkteki duke 200 için ne dersiniz arkadaşlar?? ben çok beğendim. hafif araziye de girebilir gibi. arka mt60rs corsa sanırım ama öndeki lastik farklı sanırım. sinyaller ve kafa da çok hoş olmuş. egzosu da yukarı alarak motorun karakteristiği değiştirmişler ama hoş olmuş.

 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. İleride bir supersporttansa bir fazerı tercih ederim doğrusu. Bu yüzden bana duke daha yakın geliyor. Peki hiç bir z250 ile duke 200ü yan yana görme şansınız oldu mu? Z250yi hiç görme şansım olmadı her ne kadar duke bana daha güzel gelsede z250de başarılı bir motor izlenimi oluşturdu internette bugüne kadar gördüklerimle.

Ne şanslısınız ki ev arkadaşımda Z250sl ve bende de duke 200 var :cherry:
Motosikletlerin görünüşlerinden bahsedecek olursak, duke biraz daha yüksek olduğundan daha heybetli duruyor Z250sl'in yanında. Ona nazaran Z250sl daha ince ve uzun bir görünüşe sahip.
Önümüzdeki birkaç gün içinde size bir güzellik yapabilirim ::gleam:: 1.86 boyunda 80kg olan diğer ev arkadaşımı konu mankeni olarak kullanıp iki motosiklet üzerinde de fotoğraflarını çekebilirim ::repci::
lg9W4L.jpg

79PyNr.jpg
 
Katılım
23 Ocak 2016
Mesajlar
22
Dostum çok sağol gerçekten eğer bindiği zamana ait fotoğraf koyarsan çok makbule geçer. Aletlerin ikiside harika görünüyor gerçekten kazasız belasız sürüşler ikinizede.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Dostum çok sağol gerçekten eğer bindiği zamana ait fotoğraf koyarsan çok makbule geçer. Aletlerin ikiside harika görünüyor gerçekten kazasız belasız sürüşler ikinizede.

Motor üzerinde nasıl durduğunuzu merak ediyorsanız cycle-ergo.com adında çok faydalı bir site var. Motor modelini seçiyorsunuz. boyunuzu ve bacak iç boyunuzu giriyorsunuz. Kaç derece eğiliyorsunuz, ayaklarınız yere ne kadar deyiyor, motora sığıyor musunuz cinali şeklinde bir modelle gösteriyor.
 
Katılım
23 Ocak 2016
Mesajlar
22
Hocam sağolasın baktım o siteden ama sizde takdir edersiniz ki gerçek insanla bir duramaz neticede. Pek net bir bilgi vermiyor açıkcası bana göre.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şimdiye dek 2 defa Duke 390'ı, bir defa da Duke 200'ü test ettim, boyum 178 cm ve hiç rahat edemedim. İnsanın bacakları sürekli depo çıkıntısına dayanıyor ve motorda hep öne doğru kayıyorsunuz. Motorlar çok güzel ama rahat edemeyince olmuyor. Z250'yi sürmedim ama üzerine oturdum, o bu açıdan Duke'dan da kötü durumda. Altımda nasıl durur derseniz daha hiç kimsenin altında kötü duran Duke görmedim ama Z250 üzerinde fotoğraf çektirdiğimde altımdaki motor gözüme küçük göründü. Bence KTM'nin bu kadar güzel bir motorun kasasını biraz daha uzatıp motoru daha ergonomik hale getirmesi gerekir. Mesela 690'ın kasası çok daha konforlu.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
186 boy ile duke200 de gayet rahat ediyorum. Pegleri parmak uçlarım ile basıyorum. Ben bi rahatsızlık yaşamadım. He derseniz ki bu boyda güzel durmuyor motor onda haklısıniz
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
selamlar. duke 200 hakkında yabancı forumlardan birinde bişiler okudum. linki aşağı koyarım. bir kaç olumsuz özellikten bahsetmiş. benim de katıldığım, arka fren pozisyonu. yani arka freni kullanmaya alışmam gerçekten uzun sürdü. sanırım abs ciddi korudu beni yatırmaktan. arka fren açısı bayağı düz ve hissiz. bu durum konuşuldu mu hiç denk gelmedim.

onun dışında olumsuz özellik olarak; 60+ üstü hızlarda yol tutuşun güven vermediği (yorum yok) , titreşim (artçıyı da düşününce haklılar), sele yüksekliği ( aksine bizim forumlarda da duke ufak, alçak kanısı var nedense. ben 175 boyumla daha fazla memnun olamazdım bu sele yüksekliğinden), fazla gürültülü ( ben sesini çok beğeniyorum), son olarak da korna sesi duke e olmamış demişler. var mı yorum, özellikle arka fren için ne yapılabilir??

http://www.bikewale.com/ktm-bikes/duke200/user-reviews/409.html
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
selamlar. duke 200 hakkında yabancı forumlardan birinde bişiler okudum. linki aşağı koyarım. bir kaç olumsuz özellikten bahsetmiş. benim de katıldığım, arka fren pozisyonu. yani arka freni kullanmaya alışmam gerçekten uzun sürdü. sanırım abs ciddi korudu beni yatırmaktan. arka fren açısı bayağı düz ve hissiz. bu durum konuşuldu mu hiç denk gelmedim.

onun dışında olumsuz özellik olarak; 60+ üstü hızlarda yol tutuşun güven vermediği (yorum yok) , titreşim (artçıyı da düşününce haklılar), sele yüksekliği ( aksine bizim forumlarda da duke ufak, alçak kanısı var nedense. ben 175 boyumla daha fazla memnun olamazdım bu sele yüksekliğinden), fazla gürültülü ( ben sesini çok beğeniyorum), son olarak da korna sesi duke e olmamış demişler. var mı yorum, özellikle arka fren için ne yapılabilir??

http://www.bikewale.com/ktm-bikes/duke200/user-reviews/409.html

http://www.aliexpress.com/item-img/...-125-530-690-950-990-SX-EXC/32344309021.html# böyle bir parça var. denenebilir.
Birde bu var, uyar mı bilmiyorum duke e.

http://www.twistedthrottle.com/sw-m...silver-ktm-1190-adventure-1190-adventure-r-13
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Bugün sigortacım aradı, geçen sene trafik sigortasını halk sigortada yaptırmıştım. Bugün süresi bittiği için aradı yine halk sigortada indirim varmış dedi. Benim %20 hasarsızlık indirimimle birlikte 125TL sigorta ücreti söyledi. Ben motoru satacam diye yaptırmamayı düşünüyordum. Sizce yaptırayımmı? Yaptırsam yeni motorda tekrar sigorta yaptırırken ne kadar bir geri ödeme alabilirim?
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Bugün sigortacım aradı, geçen sene trafik sigortasını halk sigortada yaptırmıştım. Bugün süresi bittiği için aradı yine halk sigortada indirim varmış dedi. Benim %20 hasarsızlık indirimimle birlikte 125TL sigorta ücreti söyledi. Ben motoru satacam diye yaptırmamayı düşünüyordum. Sizce yaptırayımmı? Yaptırsam yeni motorda tekrar sigorta yaptırırken ne kadar bir geri ödeme alabilirim?

motoru satarken poliçeyi iptal edersiniz. atıyorum sigorta yaptırdıktan 1 ay sonra motoru satarsanız, poliçe bedelinin 11/12 kadarlık kısmını geri alırsınız. bence sigortayı yaptırın, motorun satılması uzarsa bu fiyatı bir daha bulamazsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst