Merhaba arkadaşlar ktm rc 200 yağ olarak öneriniz nedir? Servis eni yağı önerdi. 1000km bakımı yapılmış bidaki bakımı 7000kmde, ara bakım olarak 4500km bakım yapıyım yada yaptiriyim diyom ne dersiniz
Castrol Power 1 Racing 10w-50 (1,35 lt alır)...
Merhaba arkadaşlar ktm rc 200 yağ olarak öneriniz nedir? Servis eni yağı önerdi. 1000km bakımı yapılmış bidaki bakımı 7000kmde, ara bakım olarak 4500km bakım yapıyım yada yaptiriyim diyom ne dersiniz
Eni yağ hakkında görüşleriniz nedir?
Motul kullanan arkadaşlar memnunmu?
Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.
Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.
Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131156_zpsidqb6hdv.jpg
http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131216_zps3fkirbaf.jpg
Merhaba arkadaşlar. Forumu uzun süredir takip ediyorum üye olmak bugüne kısmetmiş. Buraya yazma sebebim kafamdaki bazı sorulara sizlerin cevap verebileceğini düşünmem. Öncelikle A2 ehliyetim var fakat motorsiklet tecrübem yok denecek kadar az. İlk motor olarak duke 200 ya da ninja 250sl düşünüyorum. Farkındayım farklı tarzda motorlar ama ben 186 boyunda 74 kilo bir adamım. Duke altımda yok olacakmış gibi görünüyor gözüme o yüzden ninjaya bi yönelim var. Aslında iki motoruda canlı görme imkanım oldu fakat hiç üzerlerine binmedim. Almak için acelem yok zaten aile ile daha tam netleşemedik o yüzden siz kullanıcılara bir danışmak istedim. Yanlış yere yazdıysam affola. Duke 200 ile ilgili olduğu için buraya yazmayı uygun gördüm. Bunun için konu açmak bencilce geldi.
Bir de izmirdeki KTM servis ağıyla ilgili bilgi verebilecek arkadaşlar varsa onlarıda bilmek isterim.
Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.
Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131156_zpsidqb6hdv.jpg
http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131216_zps3fkirbaf.jpg
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. İleride bir supersporttansa bir fazerı tercih ederim doğrusu. Bu yüzden bana duke daha yakın geliyor. Peki hiç bir z250 ile duke 200ü yan yana görme şansınız oldu mu? Z250yi hiç görme şansım olmadı her ne kadar duke bana daha güzel gelsede z250de başarılı bir motor izlenimi oluşturdu internette bugüne kadar gördüklerimle.
ben de duke 200 ile z250 sl arasında kalmıştım. duke kawa dan daha iri sele yüksekliği de daha yüksek. daha hafif olduğu için kontrolü daha kolay. ilk motor için hafiflik çok önemli. ikinci olarak abs olmazsa olmazın olsun. iki motorunda panik frende ufak bir düşmeyle abs fiyatı kadar masraf açacağını unutma. bedenindeki yaralar da cabası. duke ün 3 vitese kadar gaz tepkisi çok iyi. kawa kullanmadım ama sanırım düşük devirlerde daha atikdir kawadan. kawa son sürat olarak daha hızlı. ama buna takılmanı tavsiye etmem. şehir içinde ikisi de fazlasıyla tatmin eder. son olarak sigorta ekipman bütçeni ayarla. lastiklerine dikkat et motorun. bunlar çok önemli. kötüyse lastiğe de bütçe ayır. kalan para üzerinden motor bak veya bütçeni ayarla. bunlar benim 3-4 aylık tecrübelerimden söyleyebileceklerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
öncelikle hayırlıı olsun ve hoş geldin. güvenlik ihmale gelmez. ben motoru dışarı bırakınca panik oluyorum. abus halat kilidi şasiden kilitliyorum. tavsiye ederim. mümkünse de yerden yukarda olsun halat. alarmlı disk kilidi ve branda da oldu mu tamamdır. ayrıca motoru bıraktığın yer ıssız olmasın. mümkünse taksi durağı, geç saate kadar açık market, dkkan önüne bırak. kendini de kesinlikle tanıt etraftakilere.
akü konusuna gelince, ben de ilk aldığımda sürekli akü uyarısı alıyordum. düzenli kullanmaya başlayınca akü uyarısı kayboldu. kış geldiğinden dolayı akü uyarısı alman normal. hemen yeni akü almana gerek yok. mümkünse arada bir 1 km civarı falan kullan motoru. tamamen biterse de yine aynı şekilde şarj edip kullanırsın. akü değerlerini bilmiyorum ben de. spormoto nun sitesinden türkçe kullanma klavuzuna bak. bi kaç sayfa önce paylaşmıştım linki.
bunun dışında istanbul daysan yakın zamanda birinci kur eğğitim al. yıllardır kullanmak bile eğitimin sana kazandıracağını vermez. aksine eğitimden sonra kendi motorunda öğreneceklerini pratik etmek çok çok fayda sağlayacaktır. motor sürmek malesef ülkemizde lüks sayılıyor. çok fazla masraf oluyor, özellikle ilk motoru alınca. onun dışında aklına geldikçe, fark ettikçe sayfaya yaz bişiler. burayı canlandırırsın biraz. tekerin düz bassın
Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Söylediklerini dikkate alıcam. Abs ve top speed konusunda hem fikiriz. Top speed pek önemli değil benim için maksat keyif almak doğrusu. Bunun dışında benim ilk deneyimim olacağı için viteste sıkıntı çeker miyim acaba? Şanzımanı dağıtmak istemem. Aktif olarak otomobil kullanıyorum vites konusunda o yüzden biraz rahat ederim diye düşünüyorum. Ayrıca motor bloğunun ömrü ne kadardır kaç bin km gider? İkinci el alma ihtimaline karşı bu önemli. 50.000 gidecekse 30.000de motor alıp elimizde patlamasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
Hocam başka markalarda ilgimi çeken naked yok doğrusu. Eğer duke dışında bir şeye yönelirsem farklı tarz bi motosiklete yönelirim. Duke için kafamdaki en büyük soru dediğim gibi boy onuda üzerine oturduktan sonra netleştiririm diye düşünüyorum.
Bıraktığım yer konusunda sıkıntı yok mesai arkadaşlarımın yani güvenliklerin yanında. Çalmak için önce güvenlikleri geçmeleri lazım onun için kafam rahat. Açık alan olmasından dolayı biraz rahatsızım oxford branda ne kadar korursa artık. Motoru yatmıyor günlük kullanıyorum bu akşam yine işe gidicem bakalım yine çalışmamazlık yapacak mı. Eğitim konusunda hiç eğitim almayı düşünmedim motor tecrübemin çok az olmasına rağmen denge kontrol ve de hakimiyet konusunda kendime güveniyorum . Motosikletde bana göre takip mesafesi kör noktalara dikkat yolun akışına göre ana yol bağlantı yolu dört yol vs. olasılıkları hesapladıktan sonra vede en önemlisi gereksiz aşırı hızdan kaçındıktan sonra bir kaza riski oldukça düşük. Genel olarak youtube dan akademilerin eğitim videolarını izliyorum yani genel olarak bilindik şeyler yani illaki ögrenilecek birşeyler vardır ama şahsen bana gereksiz geldi.
Selamlar herkese bakamiyodum buraya pek aramiza yeni katilanlar hos gelmis hayirli olsun motorlariniz allah kaza bela gostermesin![]()
Beyler/bayanlar aranizda var midir acaba kendi elcik isitma montaji yapmis olan ? Berk abi ozellikle senden bekliyorum cevapankaranin soguk gunleri cekilmiyo artik bi elcik isitma hic yoktan iyidir diye dusundum, elcigi takmakta sorun yok da elektrik melektrik hic bir bilgim yok hangi kablo nereye gider gibisinden, ama simdi ustalara da para bayilmak istemiyorum... Prosev marka bu arada elcik.
Iyi forumlar herkese tekeriniz duz bassin![]()