KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Arkadaşlar merhaba, gösterge panelinde ortalama yakıt tüketimi hep 25 litre görünüyor. tabiki 25 litre değil ama bunu nasıl düzeltebilirim yardımcı olacak var mı? fotoğrafı akşam ekleyebilirim. gösterge panelinde yazanlar;

Average 24 km/l
L/100km: 25.0

L/100km:25.0
4 km/L

yardım lütfen?

Benzinin ne kadar kaldığını düzgün gösteriyormu ? Benzin göstergesi normal çalışıyormu yani ?
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
En iyisi servise sorun, benzin göstergeside yanlış olsaydı o deponun içindeki zımbırtıda sorun vardır belki dicektimde değilmiş.
Ama size önerim önce bi aküyü söküp takmayı deneyin bi sıfırlansın gösterge. Belki düzelebilir.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar merhaba, gösterge panelinde ortalama yakıt tüketimi hep 25 litre görünüyor. tabiki 25 litre değil ama bunu nasıl düzeltebilirim yardımcı olacak var mı? fotoğrafı akşam ekleyebilirim. gösterge panelinde yazanlar;

Average 24 km/l
L/100km: 25.0

L/100km:25.0
4 km/L

yardım lütfen?

merhaba,
"Average 24 km/l", 1 litre ile 24 km gittiğinizi gösteriyor. Yani 100/24 = 100km'de 4,17 litre yakıyorsunuz. bu yüksek sayılır ama kısa mesafe kullanıyorsanız anormal değil. Diğer yazdıklarınızın birimlerini yanlış not etmiş olabilir misiniz ? yani birimlerin yerini değiştirirseniz onlar da 1 litre ile 25 km gittiğinizi gösteriyor olabilir çünkü.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
merhaba,
"Average 24 km/l", 1 litre ile 24 km gittiğinizi gösteriyor. Yani 100/24 = 100km'de 4,17 litre yakıyorsunuz. bu yüksek sayılır ama kısa mesafe kullanıyorsanız anormal değil. Diğer yazdıklarınızın birimlerini yanlış not etmiş olabilir misiniz ? yani birimlerin yerini değiştirirseniz onlar da 1 litre ile 25 km gittiğinizi gösteriyor olabilir çünkü.

Sorun o değil anladığım kadarıyla. Sürekli o yazıyormuş değişmiyormuş takılı kalmış yani anladığım kadarıyla.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
merhaba,
"Average 24 km/l", 1 litre ile 24 km gittiğinizi gösteriyor. Yani 100/24 = 100km'de 4,17 litre yakıyorsunuz. bu yüksek sayılır ama kısa mesafe kullanıyorsanız anormal değil. Diğer yazdıklarınızın birimlerini yanlış not etmiş olabilir misiniz ? yani birimlerin yerini değiştirirseniz onlar da 1 litre ile 25 km gittiğinizi gösteriyor olabilir çünkü.

average 24km/h, "l" değil. orayı yanlış yazmışım. gerisi doğru. yani berkaye nin dediği gibi. aküden olabilir. daha önce de akü uyarısı aldım hatta bi ara ekran gitti geldi. kutup başını çıkarıp takmayı deneyeceğim. sonra buraya yazarım.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Boşuna uğraşma kolay kolay değiştiremezsin o rakamları. Gelelim açıklamasına. Alet sen 100 km gittikçe bu bilgileri güncelliyor yani sen bugun 30 km gittin hafızada yarın 40 gittin hafızada ertesi günde 30 gittin yaptımı sana 100km. Beyin bu şekilde hesaplıyor ve sen şehir içerisinde kullandığın için bu rakamlar bu şekilde çıkıyor ve neredeyse aynı tempodada kullandığın için bu rakamlar değişmez, değiştiremezsin.

Motoru 100 km çok hırçın yada çok sakin kullan bu değerlerin değiştiğini göreceksin yada uzun yola çık ve kesintisiz 100 km yol al o rakamların değiştiğini göreceksin.

Kısaca takma kafaya bu kadar şehir içinde onları değiştirmek çoğu zaman uğraş oluyor. Boşuna aküyü tak çıkarlada uğraşma :)
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
Boşuna uğraşma kolay kolay değiştiremezsin o rakamları. Gelelim açıklamasına. Alet sen 100 km gittikçe bu bilgileri güncelliyor yani sen bugun 30 km gittin hafızada yarın 40 gittin hafızada ertesi günde 30 gittin yaptımı sana 100km. Beyin bu şekilde hesaplıyor ve sen şehir içerisinde kullandığın için bu rakamlar bu şekilde çıkıyor ve neredeyse aynı tempodada kullandığın için bu rakamlar değişmez, değiştiremezsin.

Motoru 100 km çok hırçın yada çok sakin kullan bu değerlerin değiştiğini göreceksin yada uzun yola çık ve kesintisiz 100 km yol al o rakamların değiştiğini göreceksin.

Kısaca takma kafaya bu kadar şehir içinde onları değiştirmek çoğu zaman uğraş oluyor. Boşuna aküyü tak çıkarlada uğraşma :)

trip 1 i sıfırlayınca km L değerleri de sıfırlanıyor yanlış mı biliyorum?
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Boşuna uğraşma kolay kolay değiştiremezsin o rakamları. Gelelim açıklamasına. Alet sen 100 km gittikçe bu bilgileri güncelliyor yani sen bugun 30 km gittin hafızada yarın 40 gittin hafızada ertesi günde 30 gittin yaptımı sana 100km. Beyin bu şekilde hesaplıyor ve sen şehir içerisinde kullandığın için bu rakamlar bu şekilde çıkıyor ve neredeyse aynı tempodada kullandığın için bu rakamlar değişmez, değiştiremezsin.

Motoru 100 km çok hırçın yada çok sakin kullan bu değerlerin değiştiğini göreceksin yada uzun yola çık ve kesintisiz 100 km yol al o rakamların değiştiğini göreceksin.

Kısaca takma kafaya bu kadar şehir içinde onları değiştirmek çoğu zaman uğraş oluyor. Boşuna aküyü tak çıkarlada uğraşma :)

Sen ne konuşuyon la değişik, benimki hep değişiyor sürerken :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Boşuna uğraşma kolay kolay değiştiremezsin o rakamları. Gelelim açıklamasına. Alet sen 100 km gittikçe bu bilgileri güncelliyor yani sen bugun 30 km gittin hafızada yarın 40 gittin hafızada ertesi günde 30 gittin yaptımı sana 100km. Beyin bu şekilde hesaplıyor ve sen şehir içerisinde kullandığın için bu rakamlar bu şekilde çıkıyor ve neredeyse aynı tempodada kullandığın için bu rakamlar değişmez, değiştiremezsin.

Motoru 100 km çok hırçın yada çok sakin kullan bu değerlerin değiştiğini göreceksin yada uzun yola çık ve kesintisiz 100 km yol al o rakamların değiştiğini göreceksin.

Kısaca takma kafaya bu kadar şehir içinde onları değiştirmek çoğu zaman uğraş oluyor. Boşuna aküyü tak çıkarlada uğraşma :)

az önce 3-4 km yol yaptım. şimdi de 50l gördüm. yani böyle çalışıyorsa çok saçma. benim 5 km'de yaktığım litreyi biliyorsa bunu basit bir hesapla çarpıp 100 olan değeri verebilirdi. 100 km toplayıp da hesaplarsa yine de daha mantıklı bir değer göstermesi gerekir diye düşünüyorum. öyle ya da değil demiyorum açıkcası bilmiyorum. aküyü söküp takmayı deneyeceğim bi ara ama çok da umrumda değil 100km/l göstergesi. acaba bişey mi bozuk, kırık diye aklıma takıldı. normal motorlar nasıl çalışır bilmiyorum ama benimkinde benzin kokusu gibi bişi de kokuyor ara ara, o yüzden acaba mı dedim. cevaplar için tşkler bu arada.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Aaa değişiyormu ? Ben takılı kaldı sandım seninki. O en doğru nasıl gösteriyor biliyormusun, biraz uzunca sür e5 te felan öyle doğru gösteriyor. Durarken giden benzinide hesaba katıyor o onun için sürekli böyle yapacaksan bukadar çok yakacak der gibi bi hesap çıkıyor ortaya.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Aaa değişiyormu ? Ben takılı kaldı sandım seninki. O en doğru nasıl gösteriyor biliyormusun, biraz uzunca sür e5 te felan öyle doğru gösteriyor. Durarken giden benzinide hesaba katıyor o onun için sürekli böyle yapacaksan bukadar çok yakacak der gibi bi hesap çıkıyor ortaya.

kafama takıldı iyice :) havalar iyi olursa haftasonu bi şile ye gidip gelsem.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
42
merhaba
arkadaşlar bende artık duke sahibi oldum ekranın sağ tarafındaki kırmızı ünlem yanıyor benzin son cizgide onun işareti olabilirmi
birde bu motorun türkçe kılavuzu yokmu
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Aaa değişiyormu ? Ben takılı kaldı sandım seninki. O en doğru nasıl gösteriyor biliyormusun, biraz uzunca sür e5 te felan öyle doğru gösteriyor. Durarken giden benzinide hesaba katıyor o onun için sürekli böyle yapacaksan bukadar çok yakacak der gibi bi hesap çıkıyor ortaya.

bi kaç uzun uzun kullandım motoru, gösterge panelinde sıkıntı var sanırım. ortalama yakıt 50l,33l,25lt arasında kısa kısa değişiyor. motoru sakin şehiriçi kullanıyorum. atamota ya uğrayacağım bi ara.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

merhaba
arkadaşlar bende artık duke sahibi oldum ekranın sağ tarafındaki kırmızı ünlem yanıyor benzin son cizgide onun işareti olabilirmi
birde bu motorun türkçe kılavuzu yokmu

guruba hoş geldin :) hayırlı olsun. bende benzin uyarısı sağ altta sarı ünlem oluyor. eğer yedek depoyu da baya bitirdiysen kırmızıya dönüyor olabilir. türkçe klavuz vardı.

https://spormoto.wetransfer.com/downloads/633f3c6f5c0c59f2da00a97f7d39a00620150606080901/35af56

bu arada arkadaşlar fuarda ve sonrasında duke 200, 250, 390 fiyatları ne olur acaba?? konuşuldu bu mevzu
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Merhaba arkadaşlar ktm rc 200 yağ olarak öneriniz nedir? Servis eni yağı önerdi. 1000km bakımı yapılmış bidaki bakımı 7000kmde, ara bakım olarak 4500km bakım yapıyım yada yaptiriyim diyom ne dersiniz
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
6
Merhabalar,
Son iki seferdir benzin aldığımda gösterge tamamen sıfırlanıp, düşük benzin uyarısı veriyor. 1-2 km ilerleyince normale dönüyor. Bir arıza mı yoksa normal bir durum mu acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst