KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Merhaba arkadaşlar,
Ben de aranıza katılmak üzereyim. Pek motosiklet tecrübem yok. Mevsim kış, havalar soğuk ve yağışlı fakat motosiklet almaya anca fırsatım oldu :) Kısmetse bu hafta içinde beğendiğim iki adet Duke200'den birini almayı düşünüyorum. Ancak sizlere danışmak istediğim, kafama takılan bir soru var.
Eklediğim fotoğraflarda işaretlediğim gri parçanın önemi nedir, ne işe yarar? Ayrıca yanlış mı görüyorum yoksa resimdeki fotoğrafta parça kırık mı?

http://imageshack.com/a/img911/5442/SqXtqb.png
http://imageshack.com/a/img903/1963/DvdXOe.png

bu bağlantı demirin kırılma sebebi sadece sert bi şekilde tekere almak ve yere brakmaktan oluyo yani bu makinayla sahibi teker yapmasını öğrenmiş ve şimdi daha üst sınıfa geçmek için satıyo.
bence alınmaz sahibi biraz yalan söyliyo.
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Yorumlarınız için teşekkürler. O motosikleti listemden çıkarttım.
Koruyucu ekipman siparişim elime ulaşana kadar beklemek zorundayım ve bu bekleyiş karnımı acıktırıyor :cherry:
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
ikinci el fiyatlar ne durumda bende önümüzdeki yaz sonunda satmayı planlıyorum 2014 model yaz sonunda 10bin km civarına gelir. lastikler stok. koruma demiri var ekstra olarak. ne kadar fiyat yazsam uygun olur ?
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
@ocalytptus ben de motoru satıyorum 390'a geçeceğim için. İlgilenirsen gel incele motor başında konuşuruz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-kazasiz-duke-200-abs-258034195/detay/

Demek bu ilan senin haa.. Baktım daha ucuza veriyon bende benimkini daha ucuza çektim :D :D :D Bende 390 Duke yada Enduro motor arasında kaldım ya bi satılırsa motor :D Kışın kimse bakmıyor yahu :/ Ah ktm bu sene heveslendirdi 390 enduro getirmeye ama getirmedi
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
ikinci el fiyatlar ne durumda bende önümüzdeki yaz sonunda satmayı planlıyorum 2014 model yaz sonunda 10bin km civarına gelir. lastikler stok. koruma demiri var ekstra olarak. ne kadar fiyat yazsam uygun olur ?

@Lukocan iyi lastik takarsan daha kolay satabilirsin bence. Benim seçimimde çok etkili oldu

Bugün ilk motosikletimi satın aldım arkadaşlar, duke 200:cherry:
40 km kadar yolculuk yaptım çok keyifliydi. siyah elcik koruma almam lazım, iyisini ucuza yurt dışından mı bulabilirim?
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
@Lukocan iyi lastik takarsan daha kolay satabilirsin bence. Benim seçimimde çok etkili oldu

Bugün ilk motosikletimi satın aldım arkadaşlar, duke 200:cherry:
40 km kadar yolculuk yaptım çok keyifliydi. siyah elcik koruma almam lazım, iyisini ucuza yurt dışından mı bulabilirim?

hayırlısı olsun kardeşim. benim de 500. km oldu bugün toplamda. elçik koruma seçerken dikkat et. sadece rüzgarda koruyan çarpmada işe yaramayacak korumalar da varmış ondan olmasn. bana da lazım.

bu arada merak ettim. kaç km, model de kaça aldın? ben 2013 model 8500 11 bine almıştım 2 ay önce. koruma demiri vardı ekstra olarak. ne kadar tecrüben var bilmiyorum ama 2 ayda iyiki koruma demiri var dediğim 3 4 şey oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
@blackfish metal çerçeveli olanlardan almak lazım o zaman sağol. Motosikletim 9600km, 2013 trafiğe çıkışlı ve 10bine satın aldım. Üzerinde henüz 5bin km yapmış pirelli mt60 rs corsa lastikleri var gayet memnunum. Tecrübem yok denecek kadar az o yüzden koruma demiri ihtiyacını anlıyorum kardeşim, önümüzdeki günlerde imal etmeye çalışıcam fırsat bulursam. Bir de headlight mask hayalim var ki yaparsam düküm tadından yenmez :)
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Arkadaşlar duke200'ümün deposunu ağzına kadar doldurdum ve yan ayak üzerindeyken sol grenajın altından benzin akmaya başladı. Motosikleti diktiğimde akıntı durdu. Bu durumu yaşayanınız var mı? Depom mu delik acaba? Acil cevaplarsanız çok mutlu olurum :(
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Arkadaşlar duke200'ümün deposunu ağzına kadar doldurdum ve yan ayak üzerindeyken sol grenajın altından benzin akmaya başladı. Motosikleti diktiğimde akıntı durdu. Bu durumu yaşayanınız var mı? Depom mu delik acaba? Acil cevaplarsanız çok mutlu olurum :(

Pompacı sayesinde bende aynı durumu yaşadım. Korkulacak bir durum yok. :)
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Teşekkürler arkadaşlar içime su serpildi(benzin de olabilir :)) muayenedeyim şu an buram buram benzin kokuyorum ama allahtan eleman başka araca yordu. Sıkıntı olur muydu bilmiyorum. Geçtim muayeneden :)
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Dün bana da oldu aynısı. Deponun limitlerini test etmek istedim çünkü hiç bir zaman 9 litreden fazla almıyordu (gösterge dipte olsa bile). Aynen soldan tahliye bölümünden benzin aktı.
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Sizce de çok tehlikeli bir durum değil mi bu? Sonuçta hemen aşağısından egzoz borusu geçiyor ve bu boru oldukça ısınıyor. Bir videoda egzoza değen benzinin tutuştuğunu görmüştüm, motosiklet alev almıştı..
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
@Lukocan iyi lastik takarsan daha kolay satabilirsin bence. Benim seçimimde çok etkili oldu

Bugün ilk motosikletimi satın aldım arkadaşlar, duke 200:cherry:
40 km kadar yolculuk yaptım çok keyifliydi. siyah elcik koruma almam lazım, iyisini ucuza yurt dışından mı bulabilirim?
Lastikleri takmadan sezon sonunda uygun satmayı düşünüyordum ama viraj çalışmaları da yapacağım bu yaz. lastik mantıklı olabilir. memnun musunuz o lastiklerden acaba
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Demek bu ilan senin haa.. Baktım daha ucuza veriyon bende benimkini daha ucuza çektim :D :D :D Bende 390 Duke yada Enduro motor arasında kaldım ya bi satılırsa motor :D Kışın kimse bakmıyor yahu :/ Ah ktm bu sene heveslendirdi 390 enduro getirmeye ama getirmedi

Ben daha da ucuza çektim o zaman :) :) :)
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Lastikleri takmadan sezon sonunda uygun satmayı düşünüyordum ama viraj çalışmaları da yapacağım bu yaz. lastik mantıklı olabilir. memnun musunuz o lastiklerden acaba

Lastikler güzel, biraz pahalı ama ıslak zeminde ve soğuk havada kullandım hiç kayma yaşamadım. Acemi halimle gazlamama-ani fren yapmama rağmen ::winkwink
Bir yerde "%30 arazi-%70 asfalt için" gibi bir yazı okumuştum mt60 rs corsa ile ilgili, son hızı %3-5 kadar düşürdüğünü de. Sonuç olarak memnunum kardeşim :) Barkın Bayoğlu(AEA) hep Pirelli Diablo Rosso II öneriyor vardır bir bildiği, ona da bakabilirsin
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
@blackfish metal çerçeveli olanlardan almak lazım o zaman sağol. Motosikletim 9600km, 2013 trafiğe çıkışlı ve 10bine satın aldım. Üzerinde henüz 5bin km yapmış pirelli mt60 rs corsa lastikleri var gayet memnunum. Tecrübem yok denecek kadar az o yüzden koruma demiri ihtiyacını anlıyorum kardeşim, önümüzdeki günlerde imal etmeye çalışıcam fırsat bulursam. Bir de headlight mask hayalim var ki yaparsam düküm tadından yenmez :)

iyi fiyata almışsın. abs var mı peki? mt60 corsa çok beğendiğim bir lastik. ilk fırsatta ben de alacağım. yol tutuş olarak da görünüş olarak da bizim duke e takılabilecek en iyi lastik. elçik koruma alırsan paylaşsana burdan. ben elçik korumaları çok çirkin buluyorum açıkcası. ama önemli. koruma demirlerini de çirkin buluyorum da ona yapacak bişey yok. orjinal koruma demirleri pahalı. ya ikinci el ya da internetten bişi bulmaya bak. ayrıca maddi sıkıntın yoksa kesinlikle en az bir kur eğitim al. eğitim öncesi ve sonrası sürüşü çok değişiyor insanın. bu alet de sürebildikçe zevk veriyor açıkcası. istanbul dasın, otoparkla anlaşıp motorunu oraya bırak, mümkünse kapalı, güvenlikli. kilit falan da almayı unutma. kazasız belasız sürüşler. güzel bir havada toplanırız belki bi gün.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Sizce de çok tehlikeli bir durum değil mi bu? Sonuçta hemen aşağısından egzoz borusu geçiyor ve bu boru oldukça ısınıyor. Bir videoda egzoza değen benzinin tutuştuğunu görmüştüm, motosiklet alev almıştı..

Zaten bundan dolayı tahliye borusu vardır. Hadi bunuda geçtim deponun ucunda bir çizgi vardır oraya kadar koyarsın , muhtemelen çoğunuz ağzına kadar dolsun diye motor dik konumdayken benzini dolduruyorsunuz onun yerine ayağı açın motoru yan dururken benzin alın çünkü siz sürmeye başladığınızda 1 parmak kadar benzin motor dik olduğundan dolayı içeriye doğru gidecektir.

İsterseniz deneyin motoru ağzına kadar doldurun ve kapalı bir alanda 2-3 saat motoru bekletin bakın orası nasıl benzin kokacaktır.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Arkadaşlar merhaba, gösterge panelinde ortalama yakıt tüketimi hep 25 litre görünüyor. tabiki 25 litre değil ama bunu nasıl düzeltebilirim yardımcı olacak var mı? fotoğrafı akşam ekleyebilirim. gösterge panelinde yazanlar;

Average 24 km/l
L/100km: 25.0

L/100km:25.0
4 km/L

yardım lütfen?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst