- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
Merhaba arkadaşlar,
Ben de aranıza katılmak üzereyim. Pek motosiklet tecrübem yok. Mevsim kış, havalar soğuk ve yağışlı fakat motosiklet almaya anca fırsatım olduKısmetse bu hafta içinde beğendiğim iki adet Duke200'den birini almayı düşünüyorum. Ancak sizlere danışmak istediğim, kafama takılan bir soru var.
Eklediğim fotoğraflarda işaretlediğim gri parçanın önemi nedir, ne işe yarar? Ayrıca yanlış mı görüyorum yoksa resimdeki fotoğrafta parça kırık mı?
http://imageshack.com/a/img911/5442/SqXtqb.png
http://imageshack.com/a/img903/1963/DvdXOe.png
bu bağlantı demirin kırılma sebebi sadece sert bi şekilde tekere almak ve yere brakmaktan oluyo yani bu makinayla sahibi teker yapmasını öğrenmiş ve şimdi daha üst sınıfa geçmek için satıyo.
bence alınmaz sahibi biraz yalan söyliyo.