Yamaha 2016 fiyat listesi..Geçmiş olsun!

Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
İyi de hocam sen mevzuyu anlamamışsın ki. Bir motosiklet dünyanın her yerinde mesela 8-10 bin tl ye satılırken, neden bizim ülkemizde 13-15 bine satılıyor? Üstelik daha fazla alım gücü olan ülkelerde daha da ucuz. Biz devlet ve firmalar tarafından düdükleniyoruz. Sen de. Durum bu. Mercedes, BMW ve Ferrari de diğer ülkelere nazaran bizde yine daha pahalı. Herkes şikayetçi.

Ben de diyorum ki işte burada Yamaha'nın suçu yok. Suç oy kulananlarda!
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
13
Arkadaşlar peki genel olarak fuardan sonra fiyatlara zam gelir mi? Geçmişte nasıl oldu hatırlayan var mı?

Bir de fuarda o güne özel indirim vs. oluyor mu? (sadece yamaha için sormuyorum, diğer markalar da dahil) yani cebimize paramızı koyup gitsek bi anlamı olur mu sizce?

Teşekkürler.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Her nekadar Yamaha markasını ve kalitesini sevsemde FJR 1300'e 70.000 TL verene kadar daha iyisini Kawasaki GTR 1400 alırım 68.000 TL ye.Kaldıki 2015 modelini 58.000 TL ye zor satarken biraz ilave özelliğe kur farkını öne sürüp 12.000 TL zam yapmak müşterisine işine gelirse demektir.Çok satarlar bu sene.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Artık az daha koy yerine dalagi bobregi sat ybr al diyeceğiz.

Yetmez ama evet evet hadi Ohhh

Bu millet 1 ekmeğe muhtaç hale gelene kadar devam. Açlıktan kan kussunlar ki empati yeteneği kazanabilsinler.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Ben de diyorum ki işte burada Yamaha'nın suçu yok. Suç oy kulananlarda!

yamahanın tabi ki suçu var, çünkü kafasına göre fiyat koyuyor. bi motora 1 yılda %30-40 a yakın zam çok normal değil.
kawasakiye bakalım mesela adamlar fiyatları 2-3 yıldır sabit, ancak euro arttığı için doğal olarak fiyat artıyor.
en azından kafalarına göre fiyat çakmıyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 büyük japon ve diğerleride aynı, çinli ,hintlide farketmiyor bundan sonra böyle gider artık ,ancak satışlar düşene kadar fiyatlar yükselmeye devam eder ,ülkemizde motorsiklet satışı çok yüksek olmasada ortalama ülkemizde bir 200bin satıyor markalar.
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
Arkadaşlar peki genel olarak fuardan sonra fiyatlara zam gelir mi? Geçmişte nasıl oldu hatırlayan var mı?

Bir de fuarda o güne özel indirim vs. oluyor mu? (sadece yamaha için sormuyorum, diğer markalar da dahil) yani cebimize paramızı koyup gitsek bi anlamı olur mu sizce?

Teşekkürler.

Fiyatlar fuar sonrası bir miktar daha artacak.Aslında firmalar fuara mart sonrası fiyatlarını belirlemiş şekilde gelecek ve orada ayak üstü satış için "mart sonrası zam gelecek en iyisi siz burdan bu indirimden faydalanıp motoru alın" diyecekler.Fuar bitti andan sonra yeni 2016 fiyatlarından satışlar başlayacak.Bunun japonu çinliside fark etmeyecek.İkinci el piyasasıda artacak hemde en az sıfır model kadar.Bu kadar yıllık makine bu fiyata olurmu diyeceksiniz.Özellikle 2.el motor düşünenler bu günleri iyi değerlendirsin zira bu yıl sıfır olsun ikinci el olsun çok kaynayacak piyasa.
 
Katılım
20 Şub 2015
Mesajlar
118
Millet neden 100000 liralik motorlara binemiyoruz diye şikayet etmiyor burda. Bir naktadan diğerine gitmek için ybr de yeter tabi de hayattan alınabilecek en küçük zevklerin bile yavaş yavaş lüks sayıldığının farkında değilsiniz sanırım.
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
13
bu nedirya... ayıp ama bu kadarda açgözlülük olmazki neyin kafasıdır bu... anlaşılanoki taksim meydanında yakacaksın bir yamaha ibreti alem için ...
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıkıntı yok arkadaşlar zam değilmiş o

sosyal-medya-bu-tweeti-anlamaya-calisiyor-ekmege-zam-yapilmadi-ancak-fiyatlar-a-e3bed12f.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

Şaka bir yana ısrarla satıcıya giydirenleri anlayamıyorum . Hesap gayet net

Bilal' e anlatır gibi anlat ekolünden gideyim .

Amerika'ya göre geçen sene bugün cebindeki 22 805 TL (10.000 USD) bugün 17 047 TL (7477 USD) yani % 25

Avrupa'ya göre geçen sene bugün cebindeki 26 737 TL (10.000 Euro)bugün 21 461 TL (8 029 Euro) yani % 20

Tükiye'ye göre geçen sene bugün cebindeki 10.000 TL (TÜFE ) 9 191 TL yani %8,81

cepteki para azalıyor .

Yamaha R 25 2015 lansman fiyatı 13 500 TL (5 921 USD), 2016 fiyatı 15.250 TL (5000 USD)

Makro verilere hiç girmiyorum , ülkede satın alınan mal ve hizmetin tamamının içindeki maliyet unsurları yabancı kaynaklı , vergi politikamız Brazzers Vergi Sistemi'ne dayalı zaten malum .

Beklenti ne ki anlayamıyorum , güçlü Türkiye büyük ekonomi falan denilince harbiden inanan insanlar da herhalde böyle tepkiler veriyor diyorum , adam bırak fiyat arttırmayı fiyatı indirmiş bile .

Harbiden % 8 enflasyon var zannedenler mi var acaba anlamadım ki.
 

162

Katılım
24 May 2014
Mesajlar
55
Benim anlayamadığım bir şey var.

Bugün insanlar Mercedes, BMW, Ferrari gibi markaların fiyatları yüksek diye isyan yapıyor mu acaba?

1.000 TL'den 100.000 TL'ye kadar motosiklet mevcut. Gücün hangisine yetiyorsa ona bineceksin...

Ever yapiyor Mercedes BMW bizim memlekette pahali çünkü bizim için özel bir tüketim biz at arabasına binelim değil mi, çin malı motora binelim siz yeterki mutlu olun elin caponu iteledikçe aynı şey canım ha ferrari ha mt 125
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Benim anlayamadığım bir şey var.

Bugün insanlar Mercedes, BMW, Ferrari gibi markaların fiyatları yüksek diye isyan yapıyor mu acaba?

1.000 TL'den 100.000 TL'ye kadar motosiklet mevcut. Gücün hangisine yetiyorsa ona bineceksin...

Böyle saçma bir mantık olabilirmi ya

Sen hangi ülkede yaşıyorsun bilmemde burada onlarca yıldır(14 senedir) insanlar mercedes, BMW gibi markaların vergi ve ötv den dolayı ülkemizde çok pahalı yurtdışında çok daha ucuz olduğunu konuşmaktan sıkıldı.
Ayrıca farkındaysan burası motosiklet forumu ve konumuz motosiklet fiyatları.

Toplu taşıma 10 tl olsa (ki bu gidişle o günler yakın) ve devlet yürümek bedava herkes bütçesine göre hareket etsin dese sen kesin yürürsün.
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Böyle saçma bir mantık olabilirmi ya

Sen hangi ülkede yaşıyorsun bilmemde burada onlarca yıldır(14 senedir) insanlar mercedes, BMW gibi markaların vergi ve ötv den dolayı ülkemizde çok pahalı yurtdışında çok daha ucuz olduğunu konuşmaktan sıkıldı.
Ayrıca farkındaysan burası motosiklet forumu ve konumuz motosiklet fiyatları.

Toplu taşıma 10 tl olsa (ki bu gidişle o günler yakın) ve devlet yürümek bedava herkes bütçesine göre hareket etsin dese sen kesin yürürsün.

Tam 14 sene!

Ben çok sıkıldım konuşmaktan hiç bir zaman binemeyeceğim motosikletlerin arabaların fiyatlarına isyan yapmaktan. 14 senede şunu anladım gücünün yettiğine bineceksin. Gücümün yetmediğine binemiyorum diye satanlara 'Neden pahalı satıyorsun ak.' demekten bıktım.

14 sene önce hayaller kurardım kendimi R1 lerin üstünde Subaru'nun GC8 kasasında maalesef artık hayal bile kuramıyorum :) Hayalini kurduğum araçlar ortalıktan kalktı :)

Sen alamıyorsun diye pahalı değil bu araçlar satın alan kullanan olduğu için pahalı. Satış rakamları açıklandı bir başlıkta gidip bakın alan alıyor satan satıyor.

Ben Yamahay'a binemiyorum diye isyan yapmanın bir anlamı yok. Çok uzakta değil neredeyse 1 saatlik mesafede olan komşu ülkemizde insanlar çocuklar açlıktan ölüyor. Yamaha, Honda, Ducati bunlar candan daha önemli değil.

Milyarlarca insanın yaşadığı bu dünyada tek sıkıntınız Yamaha'nın fiyatları olsun...
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Tam 14 sene!

Ben çok sıkıldım konuşmaktan hiç bir zaman binemeyeceğim motosikletlerin arabaların fiyatlarına isyan yapmaktan. 14 senede şunu anladım gücünün yettiğine bineceksin. Gücümün yetmediğine binemiyorum diye satanlara 'Neden pahalı satıyorsun ak.' demekten bıktım.

14 sene önce hayaller kurardım kendimi R1 lerin üstünde Subaru'nun GC8 kasasında maalesef artık hayal bile kuramıyorum :) Hayalini kurduğum araçlar ortalıktan kalktı :)

Sen alamıyorsun diye pahalı değil bu araçlar satın alan kullanan olduğu için pahalı. Satış rakamları açıklandı bir başlıkta gidip bakın alan alıyor satan satıyor.

Ben Yamahay'a binemiyorum diye isyan yapmanın bir anlamı yok. Çok uzakta değil neredeyse 1 saatlik mesafede olan komşu ülkemizde insanlar çocuklar açlıktan ölüyor. Yamaha, Honda, Ducati bunlar candan daha önemli değil.

Milyarlarca insanın yaşadığı bu dünyada tek sıkıntınız Yamaha'nın fiyatları olsun...


O insanlara hepimiz üzülüyoruz ama bu mantıkla devam edersek bizim sonumuz açlıktan ölmek değil daha vahim olacak hemde sandığımızdan daha yakın zamanda
Birileri göz göre göre bizim hakkımızı yiyor ve ses çıkarmıyorsak herşeyi hakediyoruz demektir

ne kadar zamlanırsa zamlansın alan olacaktır tabi çünkü biz fakirleştikçe birileri cebini dolduruyor
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
382
10 sayfa yamaha zammı konuşuldu. 10'ar sayfada Honda-Kawasaki-Suzuki vs konuşulur. Sonuç 0. Gene paraları bayılıp alıyoruz. Değişen hiç bişi olmuyor. Boşa muhabbet. Paranız neye yetiyorsa onu alın yetmiyorsa da ......
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
10 sayfa yamaha zammı konuşuldu. 10'ar sayfada Honda-Kawasaki-Suzuki vs konuşulur. Sonuç 0. Gene paraları bayılıp alıyoruz. Değişen hiç bişi olmuyor. Boşa muhabbet. Paranız neye yetiyorsa onu alın yetmiyorsa da ......

Akılıma teror olaylarına yayın yasagı geldi, mesela ben şimdi sultanahmete gitsem yayın yasagı sayesinde korkmadan dolaşabilir, yiyip içip istedeiğimi alablilirim:)
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Sıkıntı yok arkadaşlar zam değilmiş o

http://xdn001.medyatrendleri.com/im...e-zam-yapilmadi-ancak-fiyatlar-a-e3bed12f.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

Şaka bir yana ısrarla satıcıya giydirenleri anlayamıyorum . Hesap gayet net

Bilal' e anlatır gibi anlat ekolünden gideyim .

Amerika'ya göre geçen sene bugün cebindeki 22 805 TL (10.000 USD) bugün 17 047 TL (7477 USD) yani % 25

Avrupa'ya göre geçen sene bugün cebindeki 26 737 TL (10.000 Euro)bugün 21 461 TL (8 029 Euro) yani % 20

Tükiye'ye göre geçen sene bugün cebindeki 10.000 TL (TÜFE ) 9 191 TL yani %8,81

cepteki para azalıyor .

Yamaha R 25 2015 lansman fiyatı 13 500 TL (5 921 USD), 2016 fiyatı 15.250 TL (5000 USD)

Makro verilere hiç girmiyorum , ülkede satın alınan mal ve hizmetin tamamının içindeki maliyet unsurları yabancı kaynaklı , vergi politikamız Brazzers Vergi Sistemi'ne dayalı zaten malum .

Beklenti ne ki anlayamıyorum , güçlü Türkiye büyük ekonomi falan denilince harbiden inanan insanlar da herhalde böyle tepkiler veriyor diyorum , adam bırak fiyat arttırmayı fiyatı indirmiş bile .

Harbiden % 8 enflasyon var zannedenler mi var acaba anlamadım ki.

Eline sağlık dostum daha iyi anlatılamazdı.
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
93
Su 10 sayfadir fiyatlara ohaaa diyenleri anlamiyorum. Evet pahalilar bunu inkar edemem. Ancak gecen seneki tl fiyati ile bu seneki tl fiyati arasindaki ucurumun sebebi gecen sene bu gunlerde dolarin 2.20 lerdeki seviyesibin su anda 3.00da olmasi. Dolarin tl orani %30- %40 oraninda artmisken motor fiyatlarinda ayni orandaki artis neden garip geliyor size?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst