Sıkıntı yok arkadaşlar zam değilmiş o
http://xdn001.medyatrendleri.com/im...e-zam-yapilmadi-ancak-fiyatlar-a-e3bed12f.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------
Şaka bir yana ısrarla satıcıya giydirenleri anlayamıyorum . Hesap gayet net
Bilal' e anlatır gibi anlat ekolünden gideyim .
Amerika'ya göre geçen sene bugün cebindeki 22 805 TL (10.000 USD) bugün 17 047 TL (7477 USD) yani % 25
Avrupa'ya göre geçen sene bugün cebindeki 26 737 TL (10.000 Euro)bugün 21 461 TL (8 029 Euro) yani % 20
Tükiye'ye göre geçen sene bugün cebindeki 10.000 TL (TÜFE ) 9 191 TL yani %8,81
cepteki para azalıyor .
Yamaha R 25 2015 lansman fiyatı 13 500 TL (5 921 USD), 2016 fiyatı 15.250 TL (5000 USD)
Makro verilere hiç girmiyorum , ülkede satın alınan mal ve hizmetin tamamının içindeki maliyet unsurları yabancı kaynaklı , vergi politikamız Brazzers Vergi Sistemi'ne dayalı zaten malum .
Beklenti ne ki anlayamıyorum , güçlü Türkiye büyük ekonomi falan denilince harbiden inanan insanlar da herhalde böyle tepkiler veriyor diyorum , adam bırak fiyat arttırmayı fiyatı indirmiş bile .
Harbiden % 8 enflasyon var zannedenler mi var acaba anlamadım ki.