Yamaha 2016 fiyat listesi..Geçmiş olsun!

Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık dostum daha iyi anlatılamazdı.

Eyvallah sağol dostum , anlatmada problem yok da kimse çıkıp " Aaa ben anladım demiyor" problem o zaten .Millet hep kulağının üstüne yatıyor.

Yazık canım ülkeme , ne diyeyim...
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Sıkıntı yok arkadaşlar zam değilmiş o

http://xdn001.medyatrendleri.com/im...e-zam-yapilmadi-ancak-fiyatlar-a-e3bed12f.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

Şaka bir yana ısrarla satıcıya giydirenleri anlayamıyorum . Hesap gayet net

Bilal' e anlatır gibi anlat ekolünden gideyim .

Amerika'ya göre geçen sene bugün cebindeki 22 805 TL (10.000 USD) bugün 17 047 TL (7477 USD) yani % 25

Avrupa'ya göre geçen sene bugün cebindeki 26 737 TL (10.000 Euro)bugün 21 461 TL (8 029 Euro) yani % 20

Tükiye'ye göre geçen sene bugün cebindeki 10.000 TL (TÜFE ) 9 191 TL yani %8,81

cepteki para azalıyor .

Yamaha R 25 2015 lansman fiyatı 13 500 TL (5 921 USD), 2016 fiyatı 15.250 TL (5000 USD)

Makro verilere hiç girmiyorum , ülkede satın alınan mal ve hizmetin tamamının içindeki maliyet unsurları yabancı kaynaklı , vergi politikamız Brazzers Vergi Sistemi'ne dayalı zaten malum .

Beklenti ne ki anlayamıyorum , güçlü Türkiye büyük ekonomi falan denilince harbiden inanan insanlar da herhalde böyle tepkiler veriyor diyorum , adam bırak fiyat arttırmayı fiyatı indirmiş bile .

Harbiden % 8 enflasyon var zannedenler mi var acaba anlamadım ki.

aynen olayın özü bu. Kimse yamahaya hondaya kawaya kızmasın adamlar gerçek enf.u bildikleri için ona göre zam yapıyorlar
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Uyutulmaya alismis insanlar oldugumuz icin, gercek ama aci olan bu fiyatlar canimizi yakiyor.

Ne guzel enflasyon yok denecek kadar azdi.
Ne guzel buyuyordu ulkemiz.
Ne guzel hedef 2023 idi...

Hersey pempeydi... Uyanin artik
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
r1 63 bin tl den 79 bin olucaksın bide okadar para verdıgım motoru en ufak parcasına kadar sokup toplayıp geri vereceksiniz anladın sen beniiii yamaha.kulak arkası gell!

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

son 1 ay içinde acayıp krize girecegiz borsadan bılıyorum. bugun 20 bın olan motor 40 bın olabılır saşmayın sonra dolar ıcın rol belli oldu 4,50 asagı olmayacak yandıkkkk!!!!
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
600cc motor 47bin :pr: Yahu gerçekten bizim ülke insanımız bu kadar zengin mi ?
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Her malın bir alıcısı vardır ve bütçesine göre herkes alacağını belirler yada istek ihtiyaçları doğrultusun da.Hatırlıyorum bir arkadaş abs olmasa da alacağım MT25 çünkü tipine bayılıyorum demişti.Ülkemiz de yıllardır işsizlik fakirlik konuşuluyor ama yıllardır motorlu taşıtların satışları artıyor özellikle lüx olanların ne hikmet ise :) Piyasa da şuan peynir ekmek gibi mercedes CLA serisi var ama hepimiz fakiriz :)

10 numara yorum hocam! Devlet bize yardım etsin diye sihirbazlar bile ayaklandı bu ülkede david copperfield geldiği zaman !
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
600cc motor 47bin :pr: Yahu gerçekten bizim ülke insanımız bu kadar zengin mi ?

Bende anlamadımki millet para zıçıyor herhalde :santa:

Malin fiyatinin ülke zenginligi ile lakasi yok.
Zaten satis adetlerinden de belli.
Geçen yil 150-200 tane satabilmisler bu motosikletlerden.
Yani alan yok.
Zaten millette alacak para da yok.

Mesela bir arkadasimiz her yer luks araba doldu demis ama satis adetlerine bakiyorsun ortada araba falan yok.
Mesela adim basi Mercedes CLA denilen otomobil geçen yil sadece 4800 tane falan satilmis.
Yani adim basi mercedes falan da yok.


Geçen yil 750bin otomobil satilmis.
Fiat Linea modeli yaklasik 35bin adet satilmis.
Mercedesin bütün modellerinin toplam satisi bir Linea'ya bile etmiyor.

Düsünün her yil 100 kisiden sadece 1 tanesi otomobil alabiliyor.
Bu feci bir durumdur.
Bunun tek sorumlusu vergiler de degil ayrica.
Vergiler düsse bile kaç taneniz istediginiz otomobili satin alabilecek durumdasiniz.

Mesela 47 bin liralik o motosikleti ele alalim.
Bütün vergileri çikartsaniz fiyati kaç liraya düser.
Kaçiniz alabilirsiniz?


KIsacasi itiraz etmemiz gereken konu çok baska,bambaska!!!:pale:
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
şimdi bu fiyatlara bakarak almak istediğim motor R25 tabi ama yeni çıkan MT 25 de güzel gözüküyo arada pek bi fark yok tabi fiyat olarak sizce hangisi
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Malin fiyatinin ülke zenginligi ile lakasi yok.
Zaten satis adetlerinden de belli.
Geçen yil 150-200 tane satabilmisler bu motosikletlerden.
Yani alan yok.
Zaten millette alacak para da yok.

Mesela bir arkadasimiz her yer luks araba doldu demis ama satis adetlerine bakiyorsun ortada araba falan yok.
Mesela adim basi Mercedes CLA denilen otomobil geçen yil sadece 4800 tane falan satilmis.
Yani adim basi mercedes falan da yok.


Geçen yil 750bin otomobil satilmis.
Fiat Linea modeli yaklasik 35bin adet satilmis.
Mercedesin bütün modellerinin toplam satisi bir Linea'ya bile etmiyor.

Düsünün her yil 100 kisiden sadece 1 tanesi otomobil alabiliyor.
Bu feci bir durumdur.
Bunun tek sorumlusu vergiler de degil ayrica.
Vergiler düsse bile kaç taneniz istediginiz otomobili satin alabilecek durumdasiniz.

Mesela 47 bin liralik o motosikleti ele alalim.
Bütün vergileri çikartsaniz fiyati kaç liraya düser.
Kaçiniz alabilirsiniz?


KIsacasi itiraz etmemiz gereken konu çok baska,bambaska!!!:pale:

Aklıma geldikçe moralim bozuluyor kardeş, yıl 2014 sonları, fiyat 34bin küsür, yıl 2016 başları, fiyat 47bin küsür. 99bin lik R1 i söylemiyorum bile. Bu iş böyle giderse 3-4 sene sonra değil motosikleti bisiklete daha binemicez herhalde.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Aklıma geldikçe moralim bozuluyor kardeş, yıl 2014 sonları, fiyat 34bin küsür, yıl 2016 başları, fiyat 47bin küsür. 99bin lik R1 i söylemiyorum bile. Bu iş böyle giderse 3-4 sene sonra değil motosikleti bisiklete daha binemicez herhalde.

Simdi enteresan gelecek ama ülkemizde ki araç satisinin en önemli sebebi bu fiyat artisi.
Eger ki fiyatlar iki yil ayni kalsin ülkemizde araç satislari yari yariya azalir.
Hele gelismis ülkelerde ki gibi ikinci el deger kaybi olsun neredeyse kimse araba, motosiklet almaz.

Bu nasil is?
Diyeceksiniz tabi ama maalesef gerçek bu.
Ülkemiz enteresan bir ülke.
Eski malin degerlendigi nadir ülkelerden biriyiz.
Bu nedenle özellikle otomobil bir ihtiyaçtan dolayi degil, yatirim amaçli aliniyor.
Eger bu yil 35bin lira yapan bir otomobil önümüzdeki yil yine 35bin lira yapsin otomobile yönelim azalir.
Eger bu yil 35bin lira yapan bir otomobi seneye 30bin liraya düssün kimse otomobil almak istemez.

Yani enflasyonist ortam ayni zamanda birikimini korumak ya da birikim yapmak isteyen için bir araç olarak otomobili gündeme getiriyor.

Bakin ben 21.750 euroya aldigim panigal'i bir yil kullandiktan sonra 17.500 euroya zar zor sattim.
4bin eurodan fazla zarar etmisim.
Fakat alirken bu zarari edecegimi biliyordum.
Burada sifir araci bayiden çikarttiginiz anda fiyatina göre en az 3-5bin euro kaybiniz olur.
Bu nedenle ihtiyaciniz yoksa gidip durup dururken araba falan almazsiniz.
Birikmisiniz için baska yatirim araçlarina yönelirsiniz ya da bankada tutarsiniz.
Pek bir kaybiniz olmaz çünkü enflasyon düsüktür.

Örnegin benim önceki yil 21.750 euroya aldigim panigal bugün hala 21.750€
Takdir edersiniz ki ayni fiyata sifiri varken kimse gidip benim 2-3 yasindaki motosikletime o parayi vermez.
Ama Türkiye'de Geçen yil 35bin lira olan motosiklet bu yil 47bin lira.
Dolayisiyla ikinci el fiyati da buna bagli olarak artiyor.
Bu da birikimlerinizin deger kaybini önlüyor gibi duruyor.
Aslinda kazin ayagi öyle degil ama ülkede bazi seylere ulasmak zor oldugu için ufak tatsizliklar hos görülüyor.

Kisaca,
daha önce de dedigim gibi asil mesele fiyat ayarlamasindan ziyade,
halkin alim gücünün yükseltilmesi olmali.
Ama bizim millet enteresan bir rüya aleminde yasiyor ve uyanmak istemiyor.:sunny:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Malin fiyatinin ülke zenginligi ile lakasi yok.
Zaten satis adetlerinden de belli.
Geçen yil 150-200 tane satabilmisler bu motosikletlerden.
Yani alan yok.
Zaten millette alacak para da yok.

Mesela bir arkadasimiz her yer luks araba doldu demis ama satis adetlerine bakiyorsun ortada araba falan yok.
Mesela adim basi Mercedes CLA denilen otomobil geçen yil sadece 4800 tane falan satilmis.
Yani adim basi mercedes falan da yok.


Geçen yil 750bin otomobil satilmis.
Fiat Linea modeli yaklasik 35bin adet satilmis.
Mercedesin bütün modellerinin toplam satisi bir Linea'ya bile etmiyor.

Düsünün her yil 100 kisiden sadece 1 tanesi otomobil alabiliyor.



KIsacasi itiraz etmemiz gereken konu çok baska,bambaska!!!:pale:

mercedes meselesi algıda secicilik, yani söyledeiğiniiz gibi arkadaşın yanlış yere odaklanması:) Bir başka değişle alım gücü çok düşük olduğundan dikkatin sağda solda cıvıl cıvıl 3-5 Mercedes CLA ya kilitlenmesi ve beynin bunu küçük bi oyunla herkesde para var aslında diye psikolojiye bunu tercüme etmesi. kişinin öyle sanması.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Simdi enteresan gelecek ama ülkemizde ki araç satisinin en önemli sebebi bu fiyat artisi.
Eger ki fiyatlar iki yil ayni kalsin ülkemizde araç satislari yari yariya azalir.
Hele gelismis ülkelerde ki gibi ikinci el deger kaybi olsun neredeyse kimse araba, motosiklet almaz.

Bu nasil is?
Diyeceksiniz tabi ama maalesef gerçek bu.
Ülkemiz enteresan bir ülke.
Eski malin degerlendigi nadir ülkelerden biriyiz.
Bu nedenle özellikle otomobil bir ihtiyaçtan dolayi degil, yatirim amaçli aliniyor.
Eger bu yil 35bin lira yapan bir otomobil önümüzdeki yil yine 35bin lira yapsin otomobile yönelim azalir.
Eger bu yil 35bin lira yapan bir otomobi seneye 30bin liraya düssün kimse otomobil almak istemez.

Yani enflasyonist ortam ayni zamanda birikimini korumak ya da birikim yapmak isteyen için bir araç olarak otomobili gündeme getiriyor.

Bakin ben 21.750 euroya aldigim panigal'i bir yil kullandiktan sonra 17.500 euroya zar zor sattim.
4bin eurodan fazla zarar etmisim.
Fakat alirken bu zarari edecegimi biliyordum.
Burada sifir araci bayiden çikarttiginiz anda fiyatina göre en az 3-5bin euro kaybiniz olur.
Bu nedenle ihtiyaciniz yoksa gidip durup dururken araba falan almazsiniz.
Birikmisiniz için baska yatirim araçlarina yönelirsiniz ya da bankada tutarsiniz.
Pek bir kaybiniz olmaz çünkü enflasyon düsüktür.

Örnegin benim önceki yil 21.750 euroya aldigim panigal bugün hala 21.750€
Takdir edersiniz ki ayni fiyata sifiri varken kimse gidip benim 2-3 yasindaki motosikletime o parayi vermez.
Ama Türkiye'de Geçen yil 35bin lira olan motosiklet bu yil 47bin lira.
Dolayisiyla ikinci el fiyati da buna bagli olarak artiyor.
Bu da birikimlerinizin deger kaybini önlüyor gibi duruyor.

Dolayisiyla 30bine yaklasmis bir motosiklet elden acilen cikarilmali gibi bir korkuya kapiliyor herkes.

Cunku 15bine aldigi 250cc motosikleti bin Tl altina 10bin km sonra alicisi cikiyor,

20bin kmye geldiginde bu fiyat farki 3 bine kadar cikiyor ama 40 bin sonrasini dusunemiyor bile . Honda her zaman satilir haci geyigi de burdan. Mali alirken bile x km.de su paraya satarim hesabini yaparak aliyoruz.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Simdi enteresan gelecek ama ülkemizde ki araç satisinin en önemli sebebi bu fiyat artisi.
Eger ki fiyatlar iki yil ayni kalsin ülkemizde araç satislari yari yariya azalir.
Hele gelismis ülkelerde ki gibi ikinci el deger kaybi olsun neredeyse kimse araba, motosiklet almaz.

Bu nasil is?
Diyeceksiniz tabi ama maalesef gerçek bu.
Ülkemiz enteresan bir ülke.
Eski malin degerlendigi nadir ülkelerden biriyiz.
Bu nedenle özellikle otomobil bir ihtiyaçtan dolayi degil, yatirim amaçli aliniyor.
Eger bu yil 35bin lira yapan bir otomobil önümüzdeki yil yine 35bin lira yapsin otomobile yönelim azalir.
Eger bu yil 35bin lira yapan bir otomobi seneye 30bin liraya düssün kimse otomobil almak istemez.

Yani enflasyonist ortam ayni zamanda birikimini korumak ya da birikim yapmak isteyen için bir araç olarak otomobili gündeme getiriyor.

Bakin ben 21.750 euroya aldigim panigal'i bir yil kullandiktan sonra 17.500 euroya zar zor sattim.
4bin eurodan fazla zarar etmisim.
Fakat alirken bu zarari edecegimi biliyordum.
Burada sifir araci bayiden çikarttiginiz anda fiyatina göre en az 3-5bin euro kaybiniz olur.
Bu nedenle ihtiyaciniz yoksa gidip durup dururken araba falan almazsiniz.
Birikmisiniz için baska yatirim araçlarina yönelirsiniz ya da bankada tutarsiniz.
Pek bir kaybiniz olmaz çünkü enflasyon düsüktür.

Örnegin benim önceki yil 21.750 euroya aldigim panigal bugün hala 21.750€
Takdir edersiniz ki ayni fiyata sifiri varken kimse gidip benim 2-3 yasindaki motosikletime o parayi vermez.
Ama Türkiye'de Geçen yil 35bin lira olan motosiklet bu yil 47bin lira.
Dolayisiyla ikinci el fiyati da buna bagli olarak artiyor.
Bu da birikimlerinizin deger kaybini önlüyor gibi duruyor.
Aslinda kazin ayagi öyle degil ama ülkede bazi seylere ulasmak zor oldugu için ufak tatsizliklar hos görülüyor.

Kisaca,
daha önce de dedigim gibi asil mesele fiyat ayarlamasindan ziyade,
halkin alim gücünün yükseltilmesi olmali.
Ama bizim millet enteresan bir rüya aleminde yasiyor ve uyanmak istemiyor.:sunny:

Abi sana tamamen katılmak ile beraber izninle küçük bir ekleme yapmak istiyorum.

Vatandaş 2-3 yıl önce 35.000 TL ye aldığı araba-motosikleti bugün 35.000 e satabildiği için parasının değerini koruduğunu zannediyor.Ama Türkiye'de 3 yıl önceki 35.000 TL nin alım gücü şu anki 35.000 TL nin alım gücünün en az 1,3 katıdır.Parasının miktarı aynı kalıyor ama alım gücü çok ciddi düşüyor.Bir de üstüne bakım,sigorta,vergi,benzin masrafları binince aldığın fiyata hatta biraz daha fazlasına satsan bile araç alım satımı dünyanın her yerinde olduğu gibi Türkiye'de zarar haline geliyor.Ama alış-satış rakamı sabit kaldığı için benim salak vatandaşım kar yaptım diye seviniyor.

Bir de bu fiyat artışına millet bir noktaya kadar dayanabilecek belli bir noktadan sonra satışlar durma noktasına gelecek.Çünkü herşeyin fiyatı artıyor ama maaşlar aynı oradan artmıyor.Her yıl alım gücümüz önemli oranda düşüyor.Eskiden en azından gerçek enflasyon oranında artıyordu enflasyon olsa da milletin alım gücü o kadar fazla düşmüyordu.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Kisaca,
daha önce de dedigim gibi asil mesele fiyat ayarlamasindan ziyade,
halkin alim gücünün yükseltilmesi olmali.
Ama bizim millet enteresan bir rüya aleminde yasiyor ve uyanmak istemiyor.:sunny:
Halkın alım gücü yükseltilir (1300tl), sonra vitrindeki malın fiyatı artar sonra tekrar halkın alım gücü yükseltilir ve tekrar vitrindeki malın fiyatı artar... Kısır döngü, bu böyle sürüp gider sonunda da 2006 da attığımız 6 sıfır geri gelir. Bizde olduğumuz yerde koşmuş, yorulmuş oluruz.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bir söz var hiç sevmediğim bizlere söyletilen burası Türkiye !
Böyle gelmiş böyle gidiyor,sağ elden verip daha cüzdanı ısıtmadan sol elden paraları bir şekilde almasını biliyorlar,örneği çokta en basiti trafik sigorta ücretleri v.s mesela.devletin başında bulunanların zihniyeti garip yine garip kalsın orta tabaka yandaşları zengin yap yandaş olmayanları garip,zengin elhamdulillah harun gibi yine zengin !
Zengine zam ne yapar nasıl olsa bir şekilde yolunu ( kılıfı uydurur ) işini görmek için.dümenden ücret zamları.
Konu motosiklet fiyat arttırımın'da bile siyasi yönetimlerin vatandaşı yontmasına dayanıyor yine,adaletsiz Vergi sistemi.
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
19
Bu mt-25 250cc mi globaldeki 321cc mt-03 motoru mu? Vergi diliminden dolayı mı ülkemize böyle geliyor? Bir konu da bunun ABS lisi niye yok arkadaş?
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Fiyatlar yüksek olunca halen stoklarda yamaha motor dolu çoğu markalarda. Türkiye geneli azalma var. Ortalık ikinci el dolu alan yok. Aylarca bekleyen çok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst