Yamaha 2016 fiyat listesi..Geçmiş olsun!

162

Katılım
24 May 2014
Mesajlar
55
Bu işten anlayan bi arkadaş ni logo yapsa yamaha fiyatları düşür gibisinden ya da ötv istemiyoruz gibisinden herkes imzası yapsın profil resmi yapsın bu ney böyle yeter artık ya sallayalım sosyal medyayı dikkat çekelim. Ehliyet alacaz 650 lira HARAÇ, ruhsat alırsın iki sayfa kağıt 200 lira, sigarayı sağlık yüzünden değil zamlardan bırakmak istersin, bı saçmalık ney Allah Aşkına buzdolabı özel tüketime tabi, benzin karlı satışı 1.03 TL ötv ile bilmem ne ile 4.35 bu ney olum etimizden sütümüzden yağ faydalandığınız yeter lan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

YETER ARTIK!
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
123
yok yok yeni r1 i almam lazim. bugün yine rüyama girdi :pale: artik tarla ev ne varsa saticam :cherry:

bu arada almanya satis fiyati 18.500€
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2014
Mesajlar
85
sacmalik. eh tabi, bu kazikci zihniyetten ne beklenir! yuru be yamaha!
motor seviyoruz ya, gecirin! nede olsa baska gidecek yer yok elimiz mahkum.
vallahi yurtdisini kactim bu kazikci motor servislerinden, bayilerinden, distributorlerden. cok rahatim.
misal daha yakinlarda bir arkadasa honda jant ve birtakim parcalar alindi turkiye ye gondermek icin. bende dedimki jant oyle gonderilmez agir cok sacma falan.
arkadas da bana burada 200 dolar olan jantin Turkiye de 4000 lira oldugunu soyleyince sok gecirdim. ve buradan parca gondermenin cok daha ucuza geldiginin ve daha mantikli oldugunun farkina vardim.
vede neredeyse her parca turkiye de buranin 10 kati! yuh be.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Bu işten anlayan bi arkadaş ni logo yapsa yamaha fiyatları düşür gibisinden ya da ötv istemiyoruz gibisinden herkes imzası yapsın profil resmi yapsın bu ney böyle yeter artık ya sallayalım sosyal medyayı dikkat çekelim. Ehliyet alacaz 650 lira HARAÇ, ruhsat alırsın iki sayfa kağıt 200 lira, sigarayı sağlık yüzünden değil zamlardan bırakmak istersin, bı saçmalık ney Allah Aşkına buzdolabı özel tüketime tabi, benzin karlı satışı 1.03 TL ötv ile bilmem ne ile 4.35 bu ney olum etimizden sütümüzden yağ faydalandığınız yeter lan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

YETER ARTIK!

Keşke öyle bir organize olabilseydik sadece yamaha değil komple piyasayı düşürebilseydik ne güzel olurdu, ama zor. Bizim millet ömür billah bir araya gelemez. Herkes çok akıllı, hiç kimse hiç kimseyi beğenmiyor dolayısıyla kimse kimseyle hareket etmek istiyor. Bunu fırsat bilen firmalarda dibine kadar geçiriyor.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
şöyle de birşey var diğer japon markaları uçukken yamaha neden çoğu modeliyle onlardan daha fazla hak ettiği halde az paraya satsın. biz halkın vatandaşın motoru olarak mı gördük acaba? sonuçta bu adamlar japonyadan ticaret yapmaya gelmişler
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
250 cc de inazuma, sınıfının lideriydi. Ama 36 beygirlik ve neredeyse 1.000 tl daha ucuz fiyatıyla MT-25 250 lik pazarın yeni lideri olur.

Cbr 250 nin de arık ciddi bir rakibi var R25. Yamaha bomba gibi gelmiş. 250cc üzerinde %37 lik fahiş vergi olduğu için fiyatlar uçuyor.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
250 cc de inazuma, sınıfının lideriydi. Ama 36 beygirlik ve neredeyse 1.000 tl daha ucuz fiyatıyla MT-25 250 lik pazarın yeni lideri olur.

Cbr 250 nin de arık ciddi bir rakibi var R25. Yamaha bomba gibi gelmiş. 250cc üzerinde %37 lik fahiş vergi olduğu için fiyatlar uçuyor.

250 cc altıda boru gibi yamahada. r125e bak.
Gerçekten çok uçuk fiyatlar. Bizim mt7 hayali suya düştü.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
334
Diversiaon F kötü olmuş.ABS'siz fiyatı 25000 civarıydı.2014 Kasım'da da 22000'di.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
yamaha sahipleri=:queen::flower::cherry::bounce::thumleft:::alkiis::::haapppy:::winkwink::winkwink
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yamaha bir konuda çok ayıp ediyor, burdan saydıracam kusura bakmayın

Çünkü gözlerini çok çirkin para hırsı bürümüş, başka hiçbirşeyi görmüyor.

125cc motorların fiyatları 250cc ye yönlendirmek için R25 çıktığı anda birden yüzde 30-40 zam aldı. Böylece 250cc yi de istediği zamlıyor sırıtmaz diye.

Ama motora yeni başlayanlar, oğluna motor alan babalar böyle olunca gidiyor 250cc 170-180 km hız yapan motorları fiyat farkı yok diye alıyor, onlar için daha mantıklıymış gibi gözüküyor.

Yamahanın yeni başlayanlara en ufak saygısı yok, bu çocukların bu insanların vebali bunu yapanların üstünedir!

Yeni Ehliyet kanunu demeyin o bile bu yüksek fiyatları fırsatçılık gibi gördüklerini gösterir. ayırca ehliyeti alır sonra parasını tamamlar 1 yıl sonra 250cc ile fiyatı aynı diye yine başlar
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
55
Motosikleti
Vespa GTS 300 SUPERSPORT S
Bu fiyatlar nedir böyle arkadasım yamaha boyleyse honda suzuki hayal bile edemiyorum artik yaziktir insanlar parayi kolay mi kazaniyo galiba kolay oldugunu dusunuyolar euro dolar dusse bile bunlarda fiyat artik dusmez yazik gunahtir absiz xj6 23.400 du simdiki fiyat etiketini gorunce gulesim geliyo bu duzenle daha nereye kadar gidicez cok merak ediyorum neyse daha fazlasi siyaset olur konu sapmasin
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Budan sonra hurdadan şasesi kırılmamış 600 lük bir makina alıp parçalarını ebay den toplamak
daha ucuza gelecek çünkü
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
ee zaten bekleniyordu bu. diğerleri de başlayacak şimdi o yüzden şaşıracak bir şey yok.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
bi arkadaşım italyada yaşıyor şu an. geçenlerde araba lazım olmuş, gidip bi mercedes a160 almış, 2003 model.
kdvsi ötvsi her zıkkımı dahil fiyat 1500 €. Yani 4.800 TL civarı bi para.
aynı aracın burdaki ikinci el fiyatlarına bakıyorum da 30.000 TL den başlıyor.
Burada 25.000 TL kimin cebine gidiyor acaba?

Bu arada İtalya'da asgari ücret 1.300 € imiş.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
de gidi de ben okulu bitirene kadar wr125r olacak 20 bin lira
gençler toplanın italyaya gidiyoruz olacak gibi değil
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Benim anlayamadığım bir şey var.

Bugün insanlar Mercedes, BMW, Ferrari gibi markaların fiyatları yüksek diye isyan yapıyor mu acaba?

1.000 TL'den 100.000 TL'ye kadar motosiklet mevcut. Gücün hangisine yetiyorsa ona bineceksin...
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Benim anlayamadığım bir şey var.

Bugün insanlar Mercedes, BMW, Ferrari gibi markaların fiyatları yüksek diye isyan yapıyor mu acaba?

1.000 TL'den 100.000 TL'ye kadar motosiklet mevcut. Gücün hangisine yetiyorsa ona bineceksin...

İyi de hocam sen mevzuyu anlamamışsın ki. Bir motosiklet dünyanın her yerinde mesela 8-10 bin tl ye satılırken, neden bizim ülkemizde 13-15 bine satılıyor? Üstelik daha fazla alım gücü olan ülkelerde daha da ucuz. Biz devlet ve firmalar tarafından düdükleniyoruz. Sen de. Durum bu. Mercedes, BMW ve Ferrari de diğer ülkelere nazaran bizde yine daha pahalı. Herkes şikayetçi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst