Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Merhaba Arkadaşlar

2003 model bandit 600s için ön cam lazım bana nerden bulabilirim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Sabahları çalışmak için hafif nazlansa'da Suzuki Bandit serisi bir başka güzel,Bakımları zamanı gelmeden yapıldığında ve iyi bir ustaya yaptırıldığında çalıştırmak için marşa bastığınızda düşünmezsiniz acaba diye.Size sadece keyifli gezmeler kalır ☺️
Kazasız belasız km
Kış günlerinde Haydut'unuzu sıcak tutalım üşümesin.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Ben 2 yıldır kullanıyorum aşırı memnunum bir motosiklet hiçmi sorun çıkarmaz hiç mi teklemez yahu,sabahları bu havalarda jigleyi çekerseniz ve 7 günden fazla yatırmazsanız asla sorun yaşamıyorsunuz anında alıyor...Virajları dengeli yol tutuşu harika ve aşırı sağlam bir makine araca çarptım yamulttum ben düşmedim bile önde hafif bir iki çatlak,Tek kelimeyle çok memnunum...:bounce::cat:
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Sabahları çalışmak için hafif nazlansa'da Suzuki Bandit serisi bir başka güzel,Bakımları zamanı gelmeden yapıldığında ve iyi bir ustaya yaptırıldığında çalıştırmak için marşa bastığınızda düşünmezsiniz acaba diye.Size sadece keyifli gezmeler kalır ☺️
Kazasız belasız km
Kış günlerinde Haydut'unuzu sıcak tutalım üşümesin.

Benim kırmızı şimşek 1 aydır çalışmadı. İş yoğunluğundan ve havalardan dolayı pek ilgilenemedim. İki kat kılıfı ile garajda duruyordu. Dün aküyü şarja taktım. 2 saat kadar şarjda kaldı ve tamamen doldu. İndim motorun yanına, örtüleri çıkartmak 15 dakika sürdü :) aküyü taktım, jikleyi çektim ve ya bismillah dedim. Tek marşta çalıştı. Jikle çekili iken 2 dakika kadar çalıştırıp jikleyi indirdim. 20 dakika kadar da rolantide çalıştı. Tekrar sarıp sarmaladım.
Havanın ilk müsait olduğu zaman garajdan çıkacak. Ama İzmir'de bile hava hem yağışlı, hem de soğuk. Sanırım 10-15 gün daha garajdan çıkamayacak.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Çalışır o çalışır...Ben Bursa'dayım ve Spor öğretmeniyim.Eğer hava kuruysa Yaz Kış,Okul Saha,Salon Heryere yetiştiriyor.Kesinlikle elim ayağım herşeyim.Bisiklet ettim canavarı...:wiinkk:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Benim kırmızı şimşek 1 aydır çalışmadı. İş yoğunluğundan ve havalardan dolayı pek ilgilenemedim. İki kat kılıfı ile garajda duruyordu. Dün aküyü şarja taktım. 2 saat kadar şarjda kaldı ve tamamen doldu. İndim motorun yanına, örtüleri çıkartmak 15 dakika sürdü :) aküyü taktım, jikleyi çektim ve ya bismillah dedim. Tek marşta çalıştı. Jikle çekili iken 2 dakika kadar çalıştırıp jikleyi indirdim. 20 dakika kadar da rolantide çalıştı. Tekrar sarıp sarmaladım.
Havanın ilk müsait olduğu zaman garajdan çıkacak. Ama İzmir'de bile hava hem yağışlı, hem de soğuk. Sanırım 10-15 gün daha garajdan çıkamayacak.

hava soğutmalı motoru durduğu yerde 20 dk çalıştırmayın kış ayında olsakta :)
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
hava soğutmalı motoru durduğu yerde 20 dk çalıştırmayın kış ayında olsakta :)

Hararet göstergesi var benim motorda. 60 dereceye bile gelmedi 20 dakika sonunda. Yani hava o kadar soğuktu. Garajda kat ve kat giyinmeme rağmen ben bile dondum neredeyse motora sarılıp bekleyecektim. İzmir de uzun süredir görülmemiş bir soğuk var yani. :)
Ayrıca bu motorlar da hararet denen bir durumla karşılaşan, yüksek ısıdan dolayı conta yakan, motor kilitleyen kimseyi ben duymadım, görmedim. Yazın İzmir'in sıcağında, dur kalk trafikte bile en fazla hararet göstergesi 95'e kadar geldi. Boşuna HAYDUT değil adı, hak ediyor vallahi :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Neredeyse 40 C sıcaklıkta ve nemde artçılı Karadeniz gezisi yaptım...Şehir trafiğinde sürdüm tepe tepe kullandım ve kesinlikle hararet yaptığını bilmiyorum.Olduğun yerdede 20-25 dk çalıştırıyorum kendileri gayet iyi Özgüven tavan....:bounce:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Hararet göstergesi var benim motorda. 60 dereceye bile gelmedi 20 dakika sonunda. Yani hava o kadar soğuktu. Garajda kat ve kat giyinmeme rağmen ben bile dondum neredeyse motora sarılıp bekleyecektim. İzmir de uzun süredir görülmemiş bir soğuk var yani. :)
Ayrıca bu motorlar da hararet denen bir durumla karşılaşan, yüksek ısıdan dolayı conta yakan, motor kilitleyen kimseyi ben duymadım, görmedim. Yazın İzmir'in sıcağında, dur kalk trafikte bile en fazla hararet göstergesi 95'e kadar geldi. Boşuna HAYDUT değil adı, hak ediyor vallahi :)

harareti neye göre ölçüyorsunki?hararet dediğimiz şey soğutma suyunun sıcaklığı,banditte neye göre ölçüyorsun?
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
harareti neye göre ölçüyorsunki?hararet dediğimiz şey soğutma suyunun sıcaklığı,banditte neye göre ölçüyorsun?

Yağ doldurma kapağına takılan göstergeler var. Çalışma esnasında yağ göstergeye zaten değiyor. Dolayısıyla yağ ve motor iç sıcaklığını gösteriyor. Hararet dediğim yağ sıcaklığı. Zaten bizim motorlar yağ soğutmalı.
Göstergeyi Almanya'dan almıştım. Motora takmadan önce acaba doğru ölçüyor mu diye iş yerinde profesyonel ölçüm cihazları ile karşılıklı teste sokmuştum. Kalibrasyonu yapılmış bir cihazın ölçtüğü sıcaklık 60 derece idi. Bu göstergenin ucunu sıvıya dokundurduğumuzda 60 derece gösterdi. Farklı iki test daha yaptıktan sonra göstergenin doğru çalıştığına emin olduktan sonra motora taktım. Benimkisi merak işte.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Bu sabah rüzgarda motosikletim yan yatmış komşular söyledi,feci can yaktı sağ ayna 280 tl daha diğerleri var toparlanacak,düşmekten bir vazgeçebilse canavar gibi motosiklet...Bu arada avatarımda ki BMW 1200 Adventure Gs Polisten Satılıktır.Enduro ile ilgilenenlerin dikkatine...:cat:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Yağ doldurma kapağına takılan göstergeler var. Çalışma esnasında yağ göstergeye zaten değiyor. Dolayısıyla yağ ve motor iç sıcaklığını gösteriyor. Hararet dediğim yağ sıcaklığı. Zaten bizim motorlar yağ soğutmalı.
Göstergeyi Almanya'dan almıştım. Motora takmadan önce acaba doğru ölçüyor mu diye iş yerinde profesyonel ölçüm cihazları ile karşılıklı teste sokmuştum. Kalibrasyonu yapılmış bir cihazın ölçtüğü sıcaklık 60 derece idi. Bu göstergenin ucunu sıvıya dokundurduğumuzda 60 derece gösterdi. Farklı iki test daha yaptıktan sonra göstergenin doğru çalıştığına emin olduktan sonra motora taktım. Benimkisi merak işte.

ilginç,yazın trafikte 110-120lerde çalışması gerekir.100ün altında geziyorsa çok iyi.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Motoru çalistirirken bende çekiyorum jikleyi,hava iyiyse tek mars calisiyor.isin özü emme sibop ayari zamani gelmis.bakalim hafta ici yaptiracagim serviste.
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
133
Millet ne diyorsunuz bu hususta?

http://motosiklet.suzuki.com.tr/modeller/street/bandit-650sa.aspx
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Millet Bana Bandit ön km saatlerini de kapsayan yer, torpidomu denir bilemedim,siyah grenajından gerekli...Nereden bulabilirim...
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Millet Bana Bandit ön km saatlerini de kapsayan yer, torpidomu denir bilemedim,siyah grenajından gerekli...Nereden bulabilirim...

Yetkili servise gidin. Onlar Distribütörden isteyecekler. Ellerinde yok ise Japonya'dan getirtiyorlar. 15 günde geliyor. Fiyatı ne olur bilmiyorum. Ancak ebay'den de bulabilirsiniz. Hangisi ucuza geliyor ise oradan alabilirsiniz.
Eger çok büyük bir kırık yok ise o parçalar plastiktir. Plastik kaynak yapılıyor. Düzgün bir usta kırıldığını bile anlamayacak şekilde tamirini yapabilir. Üzerine de plastiğe uygun boyası atıldımı sıfır gibi olur.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
109
Merhabalar, benim gsx600f ile ilgili bi sorum olacaktı. Gsx600f başlıklı bi konu göremediğim için size sormak istedim. Şimdi bir gsx600f beğendim sayılır ben bunu alıp uzun vadeli kullanmak istiyorum ama yedek parça sıkıntısı yaşar mıyım? Kafamı karıştırıyor bu konu. Çünkü 2005 model ve piyasada az bulunan motor. Ne yapmalıyım?
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Merhabalar, benim gsx600f ile ilgili bi sorum olacaktı. Gsx600f başlıklı bi konu göremediğim için size sormak istedim. Şimdi bir gsx600f beğendim sayılır ben bunu alıp uzun vadeli kullanmak istiyorum ama yedek parça sıkıntısı yaşar mıyım? Kafamı karıştırıyor bu konu. Çünkü 2005 model ve piyasada az bulunan motor. Ne yapmalıyım?

Aldığınız motor temiz kullanılmışsa size her hangi bir problem çıkartmayacaktır. Parça konusunda sıkıntı yaşamazsınız. Ancak her parçayı da 1 günde temin edemezsiniz. Zaten bir günde temin edilebilen parçalar genellikle sarf malzemeleridir. (yağ, filtre, balata, disk, zincir, tel vb.) Diğer parçaları ülkemizde hiç bir servis veya tamirci elinde tutmaz. Distribütörden isterler. Veya siz yurt dışından temin edebilirsiniz. Parçaların hepsi yurt dışında mevcut. 10 günde gelir.
İsteğiniz motor aslında çok güzel, performanslı ve görünüşü çok güzel motor. Ülkemizde pek kıymeti bilinmedi, ancak yurt dışında çok satıldı. Şimdiki motorlara taş çıkartır inanın. Elektronik aksamı çok olmadığından tamircilerin sevdiği, arıza tespit ve giderilmesi konusunda sıkıntı yaşamadıkları motordur.
Dediğim gibi, motor düzgün ise zaten uzun yıllar problem çıkartmadan binebilirsiniz.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
109
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bu akşam gidip bakacağım. İnşallah umduğum gibidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Gittim, gördüm ve beğendim. Kaporamı verdim izin alabilirsem yarın almaya gidiyorum. Ama plakayı sorgulattım da kazaya karışmış fakat fiyat tutar yazmıyor. Bunu sorduğum da bana şöyle dedi ; mesela giderken bi arabaya sürtersin, kendi motorunu kendin yaptırırsın o zaman tutar yazmaz. Yani ufak bi çizik olabilir. motoruda kendi gözümle inceleyip baktığım için almama engel değil diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst