Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
zaten efsane oldugu için aldım abicim ya...
bir mal türkiye de tutulmuyorsa aslında en iyi mal odur... şişer hararet yapar vs bir sürü zırvalar okudum...
hiç alakası bile yok şişmeyle hararetle...
geçen cumartesi 10-12 motorcu ile geziye gıttık... bir tane fazer600 vardı...
beraber benzinliğe girdik... zaten 80-90 km ile ilerliyorduk... hemen stop ettim... bu arkadaş da yanımda hala çalıştırmaya devam ediyor... niye hemen stop ettin, senin hararet yapmadı mı dedi... benim öyle sorunlarım olmaz dedim... :bounce:

ayrıca sizin üvey evlattan bende de vardı...ama 88 model GS 450 L olanı... zaten bu suzuki hastalıgı da o 450 den kalma...
tamirci kadar çabuk yapamasam da kendime güveniyorum yaparım yani...
gene de o durumlara düşmeyiz inşallah...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
4
Makine açılmış ve tamir görmüş. Fakat orjinal parçalarla iyi bir usta tarafından toplanmış bir gsf 600 bandit hakkında ne düşünürsünüz ?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Suzuki çok sağlam ve kolay kolay arıza çıkartmayacak bir Japan'ların en iyi üretimidir.
Makinası neden açılmış önemli olan O,esas önemli nokta suzuki'den adam gibi anlayan usta sayısı bir elin parmaklarını geçmez.bmw içinde bu durum aynı,Acaba motoru kim tamir etti.Sıkıntı ve önemli konu O.
Ufak bir hata bir dünya masraf ve sıkıntı demek.
Türkiye'de eli anahtar tutan hemen bir dükkan açıp ben ustayım der.
zaten suzuki distribütör ve servis olayından bizler müzdaripiz yoksa motor tabiri yerindeyse taş gibi.
Motorun plakasından mootorun tanıdık çıkma ihtimali yüksek,senelerdir suzuki kullanırım tanımadığım pek azdır,sayısı belli Türkiyede.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
eyyy ahali naparsınız beeee....:)
45 dakika da ankaradan çankıraya varırsanız olacağı bu...
saat daha sabahın 6 sı bu kadar böcüğü nerden bulduysak :cherry:


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------


 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Hocam katliam yapmışsın maşallah. Genelde uzun yolda başımıza gelen. Bende de hastalık var, sık sık durup kaskı temizliyorum. Yüksek süratte büyük bir böceğe çarpınca kötü oluyor. İnsan ister istemez biraz tırsıyor. Acayip ses çıkıyor ve görüşünüz kayboluyor neredeyse. Allah kaza bela vermesin. Siz yine de temkinli gidin
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
geçenlerde gece yarısı gidiyordum yola... etraf zifiri karanlık... sadece motorun farı var...
hızım da 120-140 civarı...yol asfalt ama bir tane şerit çizgisi yok... görüşüm daha iyi olsun diye vizörü açtım gidiyordum :cherry: karşıdan 3 tane kocaman böceğin (herhalde çekirge idi) uçarak geldiğini gördüm...
1 i sağımdan diğeri solumdan geçti... ortaki tam gözlerimin ortasına öyle bir çarptıki 1 hafta burnumun üstü ağrımıştı...

aynı dediğiniz gibi vizör kapalıyken de çarpınca çaaaat diye bir ses çıkıyor... resmen kulağım çınlıyor... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

ormandan ve sucuktan bir türlü vazgeçemiyoruz....




 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sezon-bitmeden-son-fiyat-229776033/detay
arkadaşlar bu motoru tanıyan varmı,fikir verebilecek arkadaş varmı.
birde 1200 nasıldır bu konuda da yardım istiyorum.

10 numara motordur :)ama 1200 tam bir çılgın.şöyle söyleyim 650 daha hafif kıvrak yakıtı az şehir içi daha ideal uzun yolada gider.1200 nispeten ağır acayip torklu ve güçlü.şehir içi kullanımı keyif vermez.güç merağı olanlar için tartışmasız 1200 derim.karar sizin :)
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Bence motor orjinal, yani ellenmemiş, oynanmamış gibi gözüküyor. Gayet iyi bir motor. Yakıt olayına gelince, eğer çok üst devirlerde sürekli gazlamayacaksanız çok yakacağını zannetmiyorum. Düzgün kullanımda 650 cc kadar yakıyor diye söylenmişti bana. Forumda da var sanırım. Hayırlısı olsun diyelim.
 
Katılım
27 Kas 2015
Mesajlar
1
herkül3367http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sezon-bitmeden-son-fiyat-229776033/detay aynı motor benimde ilgimi çekti ancak siz araştırmışsınızdır. Olumsuz birşeyler varmı motor için (Kaza, Kilometre ile oynama Vs.) Bilgi verebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
paramı yiyen aha bu iki canavarcık işte :p
sarışın da sekırıti :mrgreen: hep yatıyor , kemikleri yiyor anasını satıyım :queen:

 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sıfır mt-07 nin fiyatı ile kıyaslayınca 10 yaşındaki banditlerin sahibindende istenen fiyatları çok abes yahu.

durumu nedir belli değil, km 60-80 bin ilginç insanlarız piyasası olmayan mal altın oluyor sallamasyon belirlenen fiyatla.

sıfırı satılsa güzel olur. 85 beygir 4 silindir nefis
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Maşallah motorun çok temiz duruyor hocam. Yanlız o sarı seküritiye fazla güvenme, 1 kemiğe motoru satacak gibi bir tipi var :mrgreen:

eyvallah abicim...çok sağol... kaynar suyla yıkayınca iyice parladı...:)
malum ankara nın soğuğu... havada güneş var, donuyok anasını satıyım...:p :pr:
aynen o seküriti ye ben de çok güvenmiyorum satar ibre...
bazen çıt sese bile havlıyor... bazen de eve girseler tikinde olmayacak...:queen: :queen:
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Sıfır mt-07 nin fiyatı ile kıyaslayınca 10 yaşındaki banditlerin sahibindende istenen fiyatları çok abes yahu.

durumu nedir belli değil, km 60-80 bin ilginç insanlarız piyasası olmayan mal altın oluyor sallamasyon belirlenen fiyatla.

sıfırı satılsa güzel olur. 85 beygir 4 silindir nefis


Piyasası olmayan mal diye lütfen aşağılamayın. Bu motorları bilen alıyor, bilen de zaten kıymetini biliyor :) 20 sene geçse de bu motorun ne modası geçer, ne dökülür, yıpranır. Kozmetik olarak ve düzenli bakım ile çok uzun yıllar sahibini üzmeden hizmet verir. Bence koleksiyonluk motorlardır. Şimdi alın, on bilemedin 15 yıl sonra çok iyi fiyatlara gene müşterisi çıkar. Bu motoru kullandıktan sonra şahsen ben başka motor kullanamıyorum.
Bir ara değiştirim diye başka modellere bakıp test sürüşü yaptıktan sonra inanın bana hiç birisinden keyif almadım. Ya motor sesleri farklı geldi, ya torku bana az geldi, frenlerini sevmedim vb.vb. O nedenle değiştirmekten vazgeçtim.
Hem 4 silindir keyfini veren, hem sportif kullanım heyecanını yaşatan, gerektiğinde uzun yol motoru görevini gören, basmazsanız çok yakıt yakmayan, arıza çıkartmayan başka bir motor bulamadım ben. O nedenle sağlığım el verdiği müddetçe bu motora binmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Selam Bana Debriyaj ve fren maneti ve birde artçı ayaklığı gerekiyor en uygun yollu nerden temin edebilirim acaba çıkmada olur....
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Selam Bana Debriyaj ve fren maneti ve birde artçı ayaklığı gerekiyor en uygun yollu nerden temin edebilirim acaba çıkmada olur....

Debriyaj ve fren maneti N11.com sitesinde bolca var. Fiyatları mağazalara göre değişiklik gösteribiliyor ancak 40-80 tl arasında fiyatları var. Yine basamak ve artçı ayaklığı da değişik Türk sitelerinde var. Zamanım bol beklerim derseniz ebay veya aliekspres'den alabilirsiniz. Değişimleri de çok kolaydır. Aslında eliniz anahtar tutuyor ise kendiniz bile değiştirebilirsiniz.
Ayrıca hem debriyaj ve hem fren manetini değiştirecekseniz farklı renk ve şekillerde olanlardan da alabilirsiniz. Tercih sizin.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Debriyaj ve fren maneti N11.com sitesinde bolca var. Fiyatları mağazalara göre değişiklik gösteribiliyor ancak 40-80 tl arasında fiyatları var. Yine basamak ve artçı ayaklığı da değişik Türk sitelerinde var. Zamanım bol beklerim derseniz ebay veya aliekspres'den alabilirsiniz. Değişimleri de çok kolaydır. Aslında eliniz anahtar tutuyor ise kendiniz bile değiştirebilirsiniz.
Ayrıca hem debriyaj ve hem fren manetini değiştirecekseniz farklı renk ve şekillerde olanlardan da alabilirsiniz. Tercih sizin.

Ne Ben Ve Anahtar Ve Değişim Bu Motorla 180 li viraja girdim kadranda 238 gördüm ama bana Anahtar yağ tamirat demeyin...Bu arada teşekkür ediyorum söylediğiniz yerlerden araştırmalarıma devam edicem...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst