Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bu akşam gidip bakacağım. İnşallah umduğum gibidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Gittim, gördüm ve beğendim. Kaporamı verdim izin alabilirsem yarın almaya gidiyorum. Ama plakayı sorgulattım da kazaya karışmış fakat fiyat tutar yazmıyor. Bunu sorduğum da bana şöyle dedi ; mesela giderken bi arabaya sürtersin, kendi motorunu kendin yaptırırsın o zaman tutar yazmaz. Yani ufak bi çizik olabilir. motoruda kendi gözümle inceleyip baktığım için almama engel değil diye düşünüyorum.
Bilindik bir servis veya ustada ekspertiz yaptırdınız mı?. Attığınız mesaja gelen cevapta aracın muayeneye giriş kilometreleri gözükecektir. Şu an ki kilometresi ile karşılaştırırsanız kilometresinde oynama olup olmadığı ortaya çıkar.
İnşallah motor temizdir ve sizi üzmeden uzun yıllar binersiniz. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
109
Bilindik bir servis veya ustada ekspertiz yaptırdınız mı?. Attığınız mesaja gelen cevapta aracın muayeneye giriş kilometreleri gözükecektir. Şu an ki kilometresi ile karşılaştırırsanız kilometresinde oynama olup olmadığı ortaya çıkar.
İnşallah motor temizdir ve sizi üzmeden uzun yıllar binersiniz. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden. Allah kaza bela vermesin.

Kimseye göstermedim motoru. Plakayı sorguladığım da muayene km ' leri doğru çıkıyor. Eğer muayene den muayeneye km sıfırlanmadıysa doğrudur :)şimdi almaya gidiyorum heyecanlıyım.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
66
Arkadaşlar merhaba. 98 yuvarlak far banditleri önerirmisiniz al-sat yapmak değilde uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum malum sitede fiyatları daha uygun gidiyor. Yaptığım araştırmada 2004 yılına kadar motor-mekanik aksam hepsinde aynı 2005 te değişikliğe gidilmiş siz ne düşünüyorsunuz bu konuda eski model olması başımı ağartırmı sorun çıkarırmı? İyi günler dilerim.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
Arkadaşlar merhaba. 98 yuvarlak far banditleri önerirmisiniz al-sat yapmak değilde uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum malum sitede fiyatları daha uygun gidiyor. Yaptığım araştırmada 2004 yılına kadar motor-mekanik aksam hepsinde aynı 2005 te değişikliğe gidilmiş siz ne düşünüyorsunuz bu konuda eski model olması başımı ağartırmı sorun çıkarırmı? İyi günler dilerim.

2001 ve sonrasını öneririm 2001 yılından sonra bariz yenilikler var.başta karbüratörler olmak üzere kafa grenajlılar rüzgar açısındanda daha konforludur.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Arkadaşlar 2 yıl tepe tepe kullandığım Banditimi sattım ve daha pratik ve şehir içi sık kullanım amaçlı olarak r25 aldım,ancak şimdiden sesini,gidişini,yol tutuşunu çok özledim,bayan olmasaydım ve kuvvetim az gelmeyip düşürme ihtimallerim olmasaydı hayatta ayrılmazdım...:salut:
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Arkadaşlar 2 yıl tepe tepe kullandığım Banditimi sattım ve daha pratik ve şehir içi sık kullanım amaçlı olarak r25 aldım,ancak şimdiden sesini,gidişini,yol tutuşunu çok özledim,bayan olmasaydım ve kuvvetim az gelmeyip düşürme ihtimallerim olmasaydı hayatta ayrılmazdım...:salut:

Yeni motorunuz hayırlı olsun. Bandit Bayan için ağır gelebilir, doğru. Ama sürüş karakteristiklerini çok
özlersiniz ki siz zaten belirtmişsiniz. Yeni motora da alışırsınız. İlk başta belki küçük ve güçsüz gelebilir.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Sevgili Bandit'çi arkadaşlar.
Motoruna sis farı takan var mı aramızda?
Bu aralar sis farlarına kafayı takmış durumdayım. Yurt dışında çok uygun fiyat/performans oranına sahip sis farları mevcut. Bir takım alıp takmayı düşünüyorum. Malum yaz geldi ve bazen geceleri yol yapıyoruz. Gerçi bizim farların görüş ve aydınlatma olayı gayet iyi, bir sıkıntı yaşamıyorum ancak ön aydınlatmayı arttırmakta fayda var diye düşünüyorum.
Uygulama yapan/takan arkadaşların tecrübelerinden yararlanmakta fayda var. Motorun sis farlı fotolarını koyarlar ise ve nasıl elektrik bağlantısı yaptıklarını yazarlar ise faydalı olacaktır.
Herkese kazasız ve belasız sürüşler.
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
2
merhabalar bandit kullanıcıları 1 haftadır 2003 model bandit 600s sahibiyim. daha öncesinde yamaha r6 , xjr 1300, kawasaki versys sahibi olmuştum.
banditimin kafa granajını söküp yuvarlak nikelaj far takmak istiyorum. daha önce bu işe girişen varmıdır aramızda.aslında şuan tek sıkıntım göstergeyi motora sabitlemek. bunun için bir aparat (braket)varmış. daha önce bunu gören, nerden bulabileceğimi bilen varmı?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Suzuki gs500 veya kawasaki er5 'in far takımı uyuyor diye görmüştüm yabancı forumlarda,ön amörtisör boşluklarını ölçüp karşılaştırma yabılabilir,Avrupada genelde böyle naked yapıp kullanıyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------

Bende'de bu sefer siyah haydut var,bir sonrakini mavi almayı düşünüyorum her renkten birtane.hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler,hoş geldin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

Ben her motoruma sis-gündüz farı takarım görünürlük açısından çok faydalı oluyor,ayrıca gece karanlık yerleşim yerlerinde çok iyi aydınlatma sağlıyor.şu an haydut'ta 2 takım 20watt mercekli gündüz farı takılı,devresine 4 fonksiyonlu modül taktım,hafta sonu uzun bir yurt dışı turu düşünüyorum ilave bir takım daha gündüz farı takmaya niyetim var.kendi motorlarıma bu tarz ilaveleri kendim montajlarım meslek icabı :)
Besleme voltajını aküden alıp araya role koyarak kontak kumandalı yaparsanız iyi olur,devrede sigorta ve anahtar koymak isterseniz modül ve modül kumandası içinde anahtar grubu koymanız gerekiyor.devreyi düzgün yaparsanız motor alternatörüne ve tesisata hiç bir yan etkisi yok.çinden gelen çogu ürünün sürücüsü arıza yapıyor,su alıyor haberiniz olsun.çinde fiyatları çifti 25-35 $ arası,burada fiyatlar 80-180 TL arası.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Arkadaşlar merhaba, uzun araştırmalarım ve Metin abi ile görüşmelerim sonucu Bandit almaya karar verdim. GS 500e kapora aldım önümüzdeki hafta gidecek. İnternette çok az GSF ilanı var. Ankara'da bir motor beğendim ama ona kapora alınmış yani gidebilirmiş. 11 bin tl bütçem var. Varsa temiz motor, ilgilenirim. Kolay gelsin herkese.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
selam abiler kardeşler... nasılsınız bee...
bayadır uzak kaldım buralardan... biraz sayfayı şenlendireyim dedim....
biz boyuna gezip tozuyoz... yağmur çamur demeden yardırıyoz her tarafa...
benim yavrunun km 82.000 oldu... yeni muayene de yaptırdım...
bayram tatilinde 2000 km e yakın yol yaptım...











 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Size iyi gezmeler. Bu aralar gezenlere çok imreniyorum zira 1 yıldır hiç gezi falan yok. Bol bol iş var. Bu arada sizin bekçi yine pozunu vermiş maşallah. Çok sevimli.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
sagolun abi
bizim bekci normalde kamerayi gorunce hemen utanip basini egiyor... bazen de boyle yakaliyorum :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
huhuuuu aluuuu
ne bu böyle kimsecikler yok...
buraları biraz şenlendirelim yahu...
Eskişehir Gürleyik Şelalesine gittik... bi gece de kamp yaptık... sabaha kadar donup geldik... :queen::queen:






 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
250 kg mis yeni 650...:sunny:
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578

Ben bu yaz İzmir Suzuki Alsancak Oto'dan inceledim. Gayet güzel olmuşlar. Enjektör ve su soğutma aslında benim hiç istemediğim iki olay. Ne kadar teferruat o kadar problem bana göre. Ancak motor güzel, sadece kırmızı renginin olmamasını hiç sevmedim. Fiyat 34 civarı idi yanlış hatırlamıyorsam.
Ama güzel motorlar bence. Bazen kendi motorun daha 30 binde, kız gibi, abs zaten var macera arama diye düşünüyorum, bir tarafım ise, sat yenisini al diyor. Bakalım nasıl olacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst