KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ucmakdere tekirdag virajlarinda peglerin ucundaki topuzlari bitirmisligim var.Tabi asfaltin kaliteli lastiklerin mt60 oldugunu hesaba katmak lazim
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
113
Arkadşlar geçen bi kaza yaptım ve arka fren pedalım ortadan kırıldı kaynak yapmak istemiyorum motoru kullanamıyorum fren olmadığı için.
İnternten sipariş etmem gerekiyor ama bulamadım bi türlü var mı bildiğiniz bi yer ?
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
4
Duke 250 akü problemi

Selamlar, Arkadaşlar ben 2015 eylül ayında Ktm Duke 250 motor aldım daha 680 km de. Malum havalar soğuk yaklaşık 3 hafta hiç kullanmadım, geçen bir kullanıim dedim marş basmadı. Sonra low battery yazısı çıktı göstergede. Ktm servisi uzak olduğu için aküyü söküp mahelledeki bir motorcuya götürdüm. Şarj etti motor çalıştı. Yaklaşık 1 saat kullandılıktan sonra eve geldim. Bir gün sonra tekrar çalıştırdım gene marş basmadı. Anlamadığım sıfır motor bu bu kadar dandik bir akü olabilir mi? Exide diye bir akü

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Geçmiş olsun, aliexpreste bulabilirsin
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Arkadşlar geçen bi kaza yaptım ve arka fren pedalım ortadan kırıldı kaynak yapmak istemiyorum motoru kullanamıyorum fren olmadığı için.
İnternten sipariş etmem gerekiyor ama bulamadım bi türlü var mı bildiğiniz bi yer ?

Gecmis olsun, aliminyum parca zaten kaynak yaptirmayin kimse onermiyo bunu... Arka fren pedalini da sahibindende sakarya motor var ordan bulabilirsiniz spormotodan daha cok ilgilidirler her konuda.
(Saticiyla bir ilgim ve baglantim yoktur)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Arkadaslar,

20.12.2015 tarihinde yani yarin(pazar gunu) caddebostan beltur da Ktm Duke Turkey olarak yilin son bulusmasini yapiyoruz.Facebook grubumuzdan etkinlik olusturduk ancak facebook kullanmayanlar icin birde buradan haber vermek istedim.Keyifli bir haftasonu dilerim.

Bileydim gelirdim ya...

Bu hafta çok yoğundum foruma falan hiç bakamadım :(
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bileydim gelirdim ya...

Bu hafta çok yoğundum foruma falan hiç bakamadım :(

Selam Berk,

Facebook kullaniyorsan eger Ktm Duke Turkey hesabina(friend olan degil page olan 1300 kusur kisilik close group) katilirsan oradan takip edebilirsin.Ayrica duke ile ilgili cok farkli bilgiler edinebilirsin.Bir sonraki bulusmada tanisma imkanimiz olur umarim. :)
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
Bu facebook grubunu bulamıyorum gizli grup mu acaba , 47 kişinin beğendiği bir sayfa var orda da paylaşım yapılmamış pek
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
8
Günaydın herkese daha önceden konuşulmuş ama bu sayfada bulamadım. Dün motorumu yıkadım tazyikli suyu çok uzaktan tuttum. Diagnoz ikaz lambası yanıyor sabaha söner dedim sönmedi. Aklıma egzoza su kaçması geliyor tıkamayı unuttum olabilir mi?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Günaydın herkese daha önceden konuşulmuş ama bu sayfada bulamadım. Dün motorumu yıkadım tazyikli suyu çok uzaktan tuttum. Diagnoz ikaz lambası yanıyor sabaha söner dedim sönmedi. Aklıma egzoza su kaçması geliyor tıkamayı unuttum olabilir mi?

havalar soğuk olduğu için hemen kurumaz, bir iki haftaya belki sürer sönmesi, bende duke 200 varken iki haftada anca sönmüştü .egzoz dan değil kablo tesitanına geldiği zaman yapıyor, eğer düşük gazda stop etme sorunu yaşarsan buji piposunu çıkar bez sokup kurut orayı birde hava tutarsın sıkıntı kalmaz.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Yok, benim eski duketede öyle oluyordu, aküden kutup başını sökün bidaha takın düzelir.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Yok, benim eski duketede öyle oluyordu, aküden kutup başını sökün bidaha takın düzelir.

çok biliyon sen :queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Selam Berk,

Facebook kullaniyorsan eger Ktm Duke Turkey hesabina(friend olan degil page olan 1300 kusur kisilik close group) katilirsan oradan takip edebilirsin.Ayrica duke ile ilgili cok farkli bilgiler edinebilirsin.Bir sonraki bulusmada tanisma imkanimiz olur umarim. :)

Facebook malesef kullanmıyorum. ancak buradan özel mesaj atarsanız yada whatsapp falan oradan haberim olabilir.

Duke ile ilgili farklı bilgileri merak ettim açıkcası. bakiyim bilmediğim neyi varmış sıpanın.

Bana özelden mesaj atın yeterli olur.
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet tahmin ettiğim gibi gizli grup sanırım sayfayı görüntüleme yetkiniz yok deniyor

https://www.facebook.com/groups/ktmduketurkey


Gruba uye olmaniz gerekiyor kapali grup oldugu icin.
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
arkadaşlar ön frene bastığımda stop lambalarım yanmıyor. Neden olabileceği hakkında fikri olan yada daha önce başına gelen var mı acaba ? arka fren kullandığımda sorunsuz çalışıyor.
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
115
arkadaşlar ön frene bastığımda stop lambalarım yanmıyor. Neden olabileceği hakkında fikri olan yada daha önce başına gelen var mı acaba ? arka fren kullandığımda sorunsuz çalışıyor.

Fren müşürüne bağlı olan kablo çıkmıştır. Benim öyle olmuştu. Kabloyu kolaylıkla takabilirsiniz.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Benimde yan ayaklık sürekli gevşeyip duruyor. Ben sıkmaktan yoruldum o gevşemekten yorulmadı. :mrgreen:

Nedir bunun çözümü? :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst