KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2015
Mesajlar
9
0 ı ile 2. eli arasında bayağı fark oluyor fiyat konusunda, birsürüde temiz 2. el Dukeler var bence 2. el alınabilir, ha çok zenginim dersen tabiki sıfır :cherry: Boy kilo konusununda ise cycle-ergo.com sitesinden bir bakın isterseniz.
Hatta üşenmeyim şöyle göstereyim ben :

Aşşağı yukarı böyle olacaktır :cat:


http://i63.tinypic.com/6yks4n.jpg

http://i64.tinypic.com/fliion.jpg

Teşekkür ederim ilginize. Bu siteye bende baktım ama çok da gerçekçi görünmedi gözüme. Sınava cbf 150 ile girmiştim ordaki fotoğrafla burdakini eşleştirdim. Buradaki görüntü daha abartılı geldi. İstanbul'a gidip bakmam gerekecek sanırım. Yarı finansman hazır gibi 2.ellere bakmak daha mantıklı olacak sanırım sizinde belirttiğiniz gibi. Yılbaşından sonra kısmetse.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Teşekkür ederim ilginize. Bu siteye bende baktım ama çok da gerçekçi görünmedi gözüme. Sınava cbf 150 ile girmiştim ordaki fotoğrafla burdakini eşleştirdim. Buradaki görüntü daha abartılı geldi. İstanbul'a gidip bakmam gerekecek sanırım. Yarı finansman hazır gibi 2.ellere bakmak daha mantıklı olacak sanırım sizinde belirttiğiniz gibi. Yılbaşından sonra kısmetse.

Hmm ilginç bende kendi boyumla bu siteden baktıydım neredeyse aynı gösteriyor. Şu diğer değerler varya onlarıda tam ayarlamak lazım heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

Muhabbeti açılmışken; bende motorumu satıcam arkadaşlar hee :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
186 boy 86 kg ile bence bir sıkıntı yok. Görenler bu motor sana ufak geliyor deselerde ben üzerinde rahat ediyorum
 
Katılım
6 Ara 2015
Mesajlar
9
186 boy 86 kg ile bence bir sıkıntı yok. Görenler bu motor sana ufak geliyor deselerde ben üzerinde rahat ediyorum

Bende de küçük görünmesi normal. Ama fiziğe göre motor alırsak 1000 cc üstü ile başlamak gerekecek. Abim benden biraz kısa, o f650gs ile başladı sonra k1200r a geçti ama o arayı eğitimlerle doldurdu. Ben hafif motorla öğrenmem, acemiliği atmam gerektiği düşüncesindeyim.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
37
Arkadaşlar, Bende 184 Boyunda bir sürücü olarak ,Oturuş pozisyonu dik olan bu motorda elbette küçükmüş gibi gelebilir.

Yeni Başlayanlar için, Motorun küçük ve hafif olması nefis bir durum.9 Aydır ilk motorum Olan Duke 200 Abs kullanıyorum ve 9000 Km'yi devirmek üzereyim.

Yüksek CC ile kestirmeden başlamak elbette benimde isteğimdi ancak 200 Kg'lık bir motora hakimiyet kurmak oldukça zor.Özellikle trafik bilginiz yoksa en düşük CC den başlamanızı tavsiye edebilirim
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
KTM mi ıyy test sürüşüne katıldım 10 dakka motordan inene kadar elim ayağım uyuştu titreşimden .s.s berbat bir marka tüm motorları iğrenç ötesi. Demi Berk
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Şşşşşhh Satıcıda var :D ama satıcıda sonra alıcı olacak. :D abi bu 690 enduro nasıl bir motor yaa, bak bizim 200 dukler kaç kilo? 138, peki 690 enduro kaç kilo biliyormusun? 139 kilooo :O
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
merhabalar. sanırım motorum normalden fazla yakıyor. duke 200 ün yakıt kapasitesi 11 litre, benzin uyarı ışığı 8 litre bitince mi yanıyor? eğer öyleyse benim motorum 170-180 km de 8 litre yakıyor. bu da yaklaşık 100 km de 4,5 litre oluyor. motoru çok sakin kullanıyorum. duke 200 için ortalama 100 km de 3 lt civarı mı olması lazım.
 
Katılım
23 Eki 2015
Mesajlar
2
Ben olabilirim biri :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

herkese merhaba. bu grup eskiden daha canlıydı sanki? duke çüler sadece sezonda mı motor sürüyor merakımdan soruyorum. :) bugün servise gittim. akü uyarısı için pek bişi demediler. sorun olursa değiştirirsin gibi bişi oldu. sadece sol sinyal 50 küsür euro. doğal olarak ben de şimdilik siyah bantla idare ediyorum. baya da iş gördü açıkcası. cızırtı için de koruma demirimin birinin vidası düşmüş. onu bişiler yaptık atamoto da 30 lira verdim. bugün motoru yaklaşık 150 km kullandım. bi ara hisarüstünden levente gelirken 12 gibi bi iki turuncu duke gördüm yolda. burdan birileri miydi acaba? onun dışında motorum yakıt ışığı yarıya indi 200 km de yaklaşık. motoru 50-90 arası hızlarda sakin kullanıyorum. ama atikliği gerçekten de fazla hızı aratmıyor. inanılmaz zevkli. benim ilk motorum. herkese de tavsiye ederim.

bu arada motorun muayenesi var 2 aya. elçik koruma ve yeni lastik corsa 2 düşünüyorum biraz durumu düzeltirsem. sigorta elçik koruma paramı yedi açıkçası 910 lira verdim.

Ben olabilirim biri :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

merhabalar. sanırım motorum normalden fazla yakıyor. duke 200 ün yakıt kapasitesi 11 litre, benzin uyarı ışığı 8 litre bitince mi yanıyor? eğer öyleyse benim motorum 170-180 km de 8 litre yakıyor. bu da yaklaşık 100 km de 4,5 litre oluyor. motoru çok sakin kullanıyorum. duke 200 için ortalama 100 km de 3 lt civarı mı olması lazım.
Motor 1 aydır benimle çok da sakin kullanmıyorum 4 kere depo doldurdum 100kmde 3litreden şaşmadı bende
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Ben olabilirim biri :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------



Ben olabilirim biri :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------


Motor 1 aydır benimle çok da sakin kullanmıyorum 4 kere depo doldurdum 100kmde 3litreden şaşmadı bende

hocam ben göstergeyi halen kullanamıyorum. manuel hesaplamaya çalştım ama yanlış da olabilir. benim arka lastiğin büyüklüğünden dolayı 4 civarı olur diye tahmin ediyordum ama bana fazla gibi geldi. yine de günlük 10 km yolda öğrenci akbilinden ucuza geliyor benzin masrafı. bi de muntemelen yazılmıştır da bulamadım. sol sinyal işini servise gitmeden halletmenin yolu var mı? motorun 2 aya muayenesi var.
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
19
Lastikleri 120 / 160 yaptıktan sonra yakıt sarfiyatı oldukça arttı. Normalde 300-310 km giderken bir depo ile şimdi 240-260 km gidiyor. Belki lastik değiştiği için yol tutuşu vs durumlarından dolayı daha rahat ve daha atik kullanmaya başladım. o artışı tetikliyor olabilir.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Lastikleri 120 / 160 yaptıktan sonra yakıt sarfiyatı oldukça arttı. Normalde 300-310 km giderken bir depo ile şimdi 240-260 km gidiyor. Belki lastik değiştiği için yol tutuşu vs durumlarından dolayı daha rahat ve daha atik kullanmaya başladım. o artışı tetikliyor olabilir.

mt 60 corsa mı taktın? şekil olarak çok güzel duruyor lastikler. atamoto da şiddetle tavsiye ediyor. ama ben fiyatını da göz önüne alınca rosso 2 almayı düşünüyorum. bi de orjinal ebadında kullanayım diyorum. corsa yı toprak yolda kullandın mı? tavsiye eder misin?
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar,

20.12.2015 tarihinde yani yarin(pazar gunu) caddebostan beltur da Ktm Duke Turkey olarak yilin son bulusmasini yapiyoruz.Facebook grubumuzdan etkinlik olusturduk ancak facebook kullanmayanlar icin birde buradan haber vermek istedim.Keyifli bir haftasonu dilerim.
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
boş alanda ayak peglerini yere değdirecek kadar yatabilen var mı motorda arkadaşlar. lastiklere güvenemiyorum deneme yapmaya korkuyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst