Ktm 1290 Adv-Kawasaki KLZ 1000 ?

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba arkadaşlar,

Ktm 1290 Adv alma arifesindeyim.Ancak bu tercih yerine 2 motor almak gibi bir fikir geldi aklıma.Hem 2 motorum olmuş olacak hem de daha ekonomik olacak.
Ktm 350 sxf veya 250 freeride gibi bir seçenek olacak.Şimdiye kadar enduro benim için arasıra kiraladığım bir motordu.Ama artık karar verdim o konuda daha fazla zaman geçireceğim.Motor ve ekipmanı tamamlayıp her fırsatta arazide olma niyetindeyim.Zaten eskisi kadar asfalt üstünde motor kullanma hevesiminde azaldığını varsayınca arazide yeni tecrübeler kazanmak benim için çok keyifli olacak.Şimdiden oldukça heyecanlıyım.Bu seçenekte sıkıntı yok sabit.

Kararsız kaldığım 2.seçenek.Yani işe gidip gelebileceğim,şehir içinde kullanabileğim ve uzun turlarda işimi görecek bir motor arayışındayım.İsteyine asfalttan ayrılmak istediğim içinde seçenek biraz dual purse modeller arasında kalıyor.
-Yamaha Tenere 660 düşündüm ama tek silindir ve güçsüz olması direk elememe sebep verdi.(Kendi fikrim güçsüz.Kimine göre yetebilir.Eski motorum 1190 150 hp, 1290 da 160 hp olunca ister istemez kıyasladım)
-Kawasaki Kle 650 Daha önce kullandığım bir model.Her türlü beklentimi karşılar hem asfalt şehir için,hem hafif arazi hemde uzun yol.Oldukça hafif olması sebebi ile de özellikle arazide kullanımı oldukça kolay.Bir de bu motorun Klz 1000 modeli var.Daha güçlü bir model.4 silindir.Fiyat olarakta sıfır dahi alsam 1290 a kıyasla oldukça fiyat farkı var aralarında.2. elde de eski kasa tercih edildiğinde oldukça avantajlı duruyor.

Klz 1000 için kafama takilan.Arazi performansı nasıl.Amortisörlerini özellikle merak ediyorum.Ağırlık toprak ve çamur geçişlerinde nasıl etkiliyor.Bir de 1190 ile ormanda öyle yerlere giriyordum ki ben bile şaşırıyordum performansına.Ktm nin nerdeyse her modelinde oldukça bilgiliyim fakat Kawasaki KLZ 1000 yabancı olduğum bir model.

Eğer KLZ 1000 sahibi veya bilgisi olan arkadaşlar var ise tecrübelerini ve bilgilerini iletebilirler ise sevinirim.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
klz 1000 hakkında tek bildiğim TR de piyasası sıfır,büyük zarar etmeden kısa vadede elden çıkarman neredeyse imkansız..

bu sınıfda sıralı dört silindir bence çok ihtiyaç değil..iki silindir yerine şaft eklese daha çok satış yapabilirdi mesela
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Tayfun abi aslında aradığın motor tam olarak tenere ama dediğin gibi diğer motorlar ile kıyasladığında evet güçsüz kalıcak.
Süper tenere olabilir ama arazide bir ktm gibi performans malesef veremicektir.
Tiger 1200 olabilir ben 800 ü baya bir kullandım çok memnundum ama araziye çıkmadım. 1200 ü nasıldır kullananlar çok daha iyi yorumlar yapabilir.
Aslında 1290 için bütçe varsa abi Bmw de bu listeye girebilir ( hee ben bu Bmw leri sevmiyorum o ayrı birşey tamamen kişisel zevk )
Klz için birşey diyemem kullanmadım sahibide olmadım fakat kafamdaki tek soru işareti tel jant olmaması arazide dez avantaj sağlayabilir.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkürler:)

hakkında hayırlısı olsun.


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

Kesinlikle katılıyorum piyasası zayıf biraz hakkı yenmiş bir motor bence.Bu modeli düşünmemin sebebi 4 silindir merakım ve fiyatının sanki cazip görünmesi.

klz 1000 hakkında tek bildiğim TR de piyasası sıfır,büyük zarar etmeden kısa vadede elden çıkarman neredeyse imkansız..

bu sınıfda sıralı dört silindir bence çok ihtiyaç değil..iki silindir yerine şaft eklese daha çok satış yapabilirdi mesela
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Forumda Ankara tayfasından Yunus'da vardı.
Bi sormak lazım kendisine.
Şimdiden hakkında hayırlısı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Pardon ben KLV 1000 ile karıştırmışım :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Aslinda araya bir Hayabusa sigdirabilirsin :) maksat degisiklik olsun..sonra hep ona binersin...
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Kardeşim Klz yi tamamen uygun fiyatı sebebi ile düşünüyorum.Tiger veye Super Tenere de fiyat 40 ın üstüne çıkıyor.Klz yi elersem ya kendimi zorlamayıp Kle 650 alırım.Ama şeytan diyorki 1290 dan vazgeçme.Klz 1000 kullanan biri yazsa düğüm çözülür.Kle 650 süpriz performans vaad eden motor.Belki Klz 1000 de öyledir haberimiz yoktur:)

Tayfun abi aslında aradığın motor tam olarak tenere ama dediğin gibi diğer motorlar ile kıyasladığında evet güçsüz kalıcak.
Süper tenere olabilir ama arazide bir ktm gibi performans malesef veremicektir.
Tiger 1200 olabilir ben 800 ü baya bir kullandım çok memnundum ama araziye çıkmadım. 1200 ü nasıldır kullananlar çok daha iyi yorumlar yapabilir.
Aslında 1290 için bütçe varsa abi Bmw de bu listeye girebilir ( hee ben bu Bmw leri sevmiyorum o ayrı birşey tamamen kişisel zevk )
Klz için birşey diyemem kullanmadım sahibide olmadım fakat kafamdaki tek soru işareti tel jant olmaması arazide dez avantaj sağlayabilir.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Kardeşim Klz yi tamamen uygun fiyatı sebebi ile düşünüyorum.Tiger veye Super Tenere de fiyat 40 ın üstüne çıkıyor.Klz yi elersem ya kendimi zorlamayıp Kle 650 alırım.Ama şeytan diyorki 1290 dan vazgeçme.Klz 1000 kullanan biri yazsa düğüm çözülür.Kle 650 süpriz performans vaad eden motor.Belki Klz 1000 de öyledir haberimiz yoktur:)

Şeytana uy abi ::evil::

Şaka bir yana hayırlısı olsun abi senin için.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkürler,kafam çok karışık bakalım artık:silent:

Forumda Ankara tayfasından Yunus'da vardı.
Bi sormak lazım kendisine.
Şimdiden hakkında hayırlısı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Pardon ben KLV 1000 ile karıştırmışım :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

O da olur belki bir ara:)Ama H2 yi tercih ederim muhtemelen:cat:

Aslinda araya bir Hayabusa sigdirabilirsin :) maksat degisiklik olsun..sonra hep ona binersin...


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

Bu gidişle uyacağım mecbur.

Şeytana uy abi ::evil::

Şaka bir yana hayırlısı olsun abi senin için.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
tercihlerine göre şaft takıntın yok o halde yeni capo ya da bir bak derim 35-40 lira bandında çantalı aksesuarlı 2-3 yaşında bulunabilir..
bu sınıfda en uygun fiyat capo da..1200 cc 125 hp lik 200+ rahatlıkla gören bir makina..ktm lere veya klz ye göre biraz ağır kalabilir ama çok heybetli vede yakışıklı bir görüntüsü var..

vstromtr de BULUTYANİ rumuzlu bir arkadaş vardı eski kasa klz sini satıyordu geçen sene,oda 650 lik versys den geçmişdi hatta sitede anket yaptı, bizde 1000 al diye gaza getirmişdik ne menem bişeymiş öğrenelim diyerek :D

yunana felan gitti raporlarını okuduk,gidişinden ve özellikle sesinden çok memnundu..
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet şaft takıntım yok , hatta özeniyorum ne güzel şıkır şıkır sesi yok temizlik derdi yok diye.Ama direk ağırlık geliyor akla.
Evet Capo güzel fikir bir bakayım ilanlara fiyatlar ne durumda.Daha önce dorsoduro varken motor karakteristiğine aşık olmuştuk.Heleki öyl ebir tork vardı ki makinada inanamıyordum:)Aynı motor bloğunu kullandığı düşünülünce.Fiyat 35 bandında tam benlik.

Klz de ben de sese heves ediyorum.4 silindir merakım sadece sesi içindir:cat:

tercihlerine göre şaft takıntın yok o halde yeni capo ya da bir bak derim 35-40 lira bandında çantalı aksesuarlı 2-3 yaşında bulunabilir..
bu sınıfda en uygun fiyat capo da..1200 cc 125 hp lik 200+ rahatlıkla gören bir makina..ktm lere veya klz ye göre biraz ağır kalabilir ama çok heybetli vede yakışıklı bir görüntüsü var..

vstromtr de BULUTYANİ rumuzlu bir arkadaş vardı eski kasa klz sini satıyordu geçen sene,oda 650 lik versys den geçmişdi hatta sitede anket yaptı, bizde 1000 al diye gaza getirmişdik ne menem bişeymiş öğrenelim diyerek :D

yunana felan gitti raporlarını okuduk,gidişinden ve özellikle sesinden çok memnundu..
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Aslında Ducati Multistrada sizin işinizi her yönden görür bence. Şöyle 35-40 kağıda 3-4 senelik 1200S bakılabilir bence. Offroad, touring, urban, road falan her bir ihtiyacınızı görür.

Bence Multistrada 1200S 160 beygir çok fazla insan kullanacak bunu :sunny:
Ducati şöyle multistradanın küçük kardeşini çıkarsa 700-800cc 90-100 beygir civarı olsa, abisinin tüm elektronik, mekanik özelliklerini alsa mükemmel bir makine çıkar ortaya. Fiyatı da yarısı falan olsa tabi böylelikle bir sürü insan alır ve sürümden kazanırlar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında Ducati Multistrada sizin işinizi her yönden görür bence. Şöyle 35-40 kağıda 3-4 senelik 1200S bakılabilir bence. Offroad, touring, urban, road falan her bir ihtiyacınızı görür.

2013 ve oncesi Multistrada problemli bir motor. Ikinci eli bela, aklinizda olsun. Yeni performansi cok iyi, lakin uzun sure sahip olunca cikan problemler fena. Parasinin hesabini yapmak durumunda olan insanin kullanacagi bir alet degil. 2014 ve sonrasi modellerin dayanikliliklari nasil bilmiyorum.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Multistrada hiç aklımda yok.Gücü vs sıkıntı değil ama bakım maliyetleri korkunç arkadaşımdan duyduğum kadarı ile.Bir de 40 lı rakamlar olunca zaten yine 1190 tercih edebilirim çok memnundum.

Aslında Ducati Multistrada sizin işinizi her yönden görür bence. Şöyle 35-40 kağıda 3-4 senelik 1200S bakılabilir bence. Offroad, touring, urban, road falan her bir ihtiyacınızı görür.

Bence Multistrada 1200S 160 beygir çok fazla insan kullanacak bunu :sunny:
Ducati şöyle multistradanın küçük kardeşini çıkarsa 700-800cc 90-100 beygir civarı olsa, abisinin tüm elektronik, mekanik özelliklerini alsa mükemmel bir makine çıkar ortaya. Fiyatı da yarısı falan olsa tabi böylelikle bir sürü insan alır ve sürümden kazanırlar :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
max 45.000 tl olacak. ve suan gelmeden fiyatı netleşmeden yaklaşık 15 tane civarı satılmış durumda. hondadan yetkilinin söylediği 45 i geçmeyecek ilkj partiden sonra zam olacak.

Bende geçen bir sayfada okudum oranın yalancısıyım.
45 baremini geçmeyecekse güzel bir satış oranı yakalayabilir gerçekten çünkü 1000 cc sınıfı yada 1000 - 1300 cc sınıfındakiler 50 ve üzeri baremlerde hep.

http://www.cycleworld.com/2015/09/01/2016-honda-crf1000l-africa-twin-adventure-motorcycle-pricing-details-released/

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-africa-twin-super-gallery-and-full-specs/27986.html

bu iki sitenin verdiği fiyat bilgileri yazıyor ötv kdv ıvır zıvır dersek 45 i görür gibime geliyor hala.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst