- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Ktm 1290 Adv alma arifesindeyim.Ancak bu tercih yerine 2 motor almak gibi bir fikir geldi aklıma.Hem 2 motorum olmuş olacak hem de daha ekonomik olacak.
Ktm 350 sxf veya 250 freeride gibi bir seçenek olacak.Şimdiye kadar enduro benim için arasıra kiraladığım bir motordu.Ama artık karar verdim o konuda daha fazla zaman geçireceğim.Motor ve ekipmanı tamamlayıp her fırsatta arazide olma niyetindeyim.Zaten eskisi kadar asfalt üstünde motor kullanma hevesiminde azaldığını varsayınca arazide yeni tecrübeler kazanmak benim için çok keyifli olacak.Şimdiden oldukça heyecanlıyım.Bu seçenekte sıkıntı yok sabit.
Kararsız kaldığım 2.seçenek.Yani işe gidip gelebileceğim,şehir içinde kullanabileğim ve uzun turlarda işimi görecek bir motor arayışındayım.İsteyine asfalttan ayrılmak istediğim içinde seçenek biraz dual purse modeller arasında kalıyor.
-Yamaha Tenere 660 düşündüm ama tek silindir ve güçsüz olması direk elememe sebep verdi.(Kendi fikrim güçsüz.Kimine göre yetebilir.Eski motorum 1190 150 hp, 1290 da 160 hp olunca ister istemez kıyasladım)
-Kawasaki Kle 650 Daha önce kullandığım bir model.Her türlü beklentimi karşılar hem asfalt şehir için,hem hafif arazi hemde uzun yol.Oldukça hafif olması sebebi ile de özellikle arazide kullanımı oldukça kolay.Bir de bu motorun Klz 1000 modeli var.Daha güçlü bir model.4 silindir.Fiyat olarakta sıfır dahi alsam 1290 a kıyasla oldukça fiyat farkı var aralarında.2. elde de eski kasa tercih edildiğinde oldukça avantajlı duruyor.
Klz 1000 için kafama takilan.Arazi performansı nasıl.Amortisörlerini özellikle merak ediyorum.Ağırlık toprak ve çamur geçişlerinde nasıl etkiliyor.Bir de 1190 ile ormanda öyle yerlere giriyordum ki ben bile şaşırıyordum performansına.Ktm nin nerdeyse her modelinde oldukça bilgiliyim fakat Kawasaki KLZ 1000 yabancı olduğum bir model.
Eğer KLZ 1000 sahibi veya bilgisi olan arkadaşlar var ise tecrübelerini ve bilgilerini iletebilirler ise sevinirim.
Ktm 1290 Adv alma arifesindeyim.Ancak bu tercih yerine 2 motor almak gibi bir fikir geldi aklıma.Hem 2 motorum olmuş olacak hem de daha ekonomik olacak.
Ktm 350 sxf veya 250 freeride gibi bir seçenek olacak.Şimdiye kadar enduro benim için arasıra kiraladığım bir motordu.Ama artık karar verdim o konuda daha fazla zaman geçireceğim.Motor ve ekipmanı tamamlayıp her fırsatta arazide olma niyetindeyim.Zaten eskisi kadar asfalt üstünde motor kullanma hevesiminde azaldığını varsayınca arazide yeni tecrübeler kazanmak benim için çok keyifli olacak.Şimdiden oldukça heyecanlıyım.Bu seçenekte sıkıntı yok sabit.
Kararsız kaldığım 2.seçenek.Yani işe gidip gelebileceğim,şehir içinde kullanabileğim ve uzun turlarda işimi görecek bir motor arayışındayım.İsteyine asfalttan ayrılmak istediğim içinde seçenek biraz dual purse modeller arasında kalıyor.
-Yamaha Tenere 660 düşündüm ama tek silindir ve güçsüz olması direk elememe sebep verdi.(Kendi fikrim güçsüz.Kimine göre yetebilir.Eski motorum 1190 150 hp, 1290 da 160 hp olunca ister istemez kıyasladım)
-Kawasaki Kle 650 Daha önce kullandığım bir model.Her türlü beklentimi karşılar hem asfalt şehir için,hem hafif arazi hemde uzun yol.Oldukça hafif olması sebebi ile de özellikle arazide kullanımı oldukça kolay.Bir de bu motorun Klz 1000 modeli var.Daha güçlü bir model.4 silindir.Fiyat olarakta sıfır dahi alsam 1290 a kıyasla oldukça fiyat farkı var aralarında.2. elde de eski kasa tercih edildiğinde oldukça avantajlı duruyor.
Klz 1000 için kafama takilan.Arazi performansı nasıl.Amortisörlerini özellikle merak ediyorum.Ağırlık toprak ve çamur geçişlerinde nasıl etkiliyor.Bir de 1190 ile ormanda öyle yerlere giriyordum ki ben bile şaşırıyordum performansına.Ktm nin nerdeyse her modelinde oldukça bilgiliyim fakat Kawasaki KLZ 1000 yabancı olduğum bir model.
Eğer KLZ 1000 sahibi veya bilgisi olan arkadaşlar var ise tecrübelerini ve bilgilerini iletebilirler ise sevinirim.