Ktm 1290 Adv-Kawasaki KLZ 1000 ?

Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
2013 ve oncesi Multistrada problemli bir motor. Ikinci eli bela, aklinizda olsun. Yeni performansi cok iyi, lakin uzun sure sahip olunca cikan problemler fena. Parasinin hesabini yapmak durumunda olan insanin kullanacagi bir alet degil. 2014 ve sonrasi modellerin dayanikliliklari nasil bilmiyorum.

Valla işin iç yüzünü bilmiyorum demekki ondan çok aşırı değeri düşüyor multistradanın ikinci ellerinde. Neredeyse yarı yarıya fiyat farkı var sıfırı ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

Multistrada hiç aklımda yok.Gücü vs sıkıntı değil ama bakım maliyetleri korkunç arkadaşımdan duyduğum kadarı ile.Bir de 40 lı rakamlar olunca zaten yine 1190 tercih edebilirim çok memnundum.

Kawasaki yerine triumph tiger explorer da listeye eklenebilir bence. Bir KTM değil ama 10 bin TL falan cebinde kalır.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hayırdır inşallah Haya önerisi çıkıp duruyor habire:p

yeni africa twin ve hayabusa senın olayı kapatır. kawa ile araziyi unut :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

Capo larda temenni ettğim fiyata uzak görünüyor.Eledim.

Evet şaft takıntım yok , hatta özeniyorum ne güzel şıkır şıkır sesi yok temizlik derdi yok diye.Ama direk ağırlık geliyor akla.
Evet Capo güzel fikir bir bakayım ilanlara fiyatlar ne durumda.Daha önce dorsoduro varken motor karakteristiğine aşık olmuştuk.Heleki öyl ebir tork vardı ki makinada inanamıyordum:)Aynı motor bloğunu kullandığı düşünülünce.Fiyat 35 bandında tam benlik.

Klz de ben de sese heves ediyorum.4 silindir merakım sadece sesi içindir:cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

Triumph a da baktım eledim.O fiyatları vermek istemiyorum.

Valla işin iç yüzünü bilmiyorum demekki ondan çok aşırı değeri düşüyor multistradanın ikinci ellerinde. Neredeyse yarı yarıya fiyat farkı var sıfırı ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------



Kawasaki yerine triumph tiger explorer da listeye eklenebilir bence. Bir KTM değil ama 10 bin TL falan cebinde kalır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst