Arkadaşlar grenaj için tavsiye verebilir misiniz Anket..

Hangi Renk

  • Mavi

    Oy: 13 33.3%
  • Kırmızı Siyah

    Oy: 7 17.9%
  • Siyah Kırmızı

    Oy: 11 28.2%
  • Sarı Siyah

    Oy: 4 10.3%
  • Siyah Sarı

    Oy: 4 10.3%

  • Kullanılan toplam oy
    39
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
36
Arkadaşlar yurtdışından grenaj getireceğim renk konusunda karar veremedim yardımda bulunabilirseniz sevinirim



mavi
erfz4n.jpg



kırmızı siyah
dm2mq0.jpg



siyah kırmızı
2r3bf3c.jpg



sarı siyah
2whlgt4.jpg



siyah sarı
5u3xf.jpg
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Yanlış anlamayın ama araç sizin kullanacak olan sizsiniz.
Renkler ve zevkler farklıdır.
Bir malzeme getirteceksiniz yurtdışından külfetli bir malzeme ve kararı başkası verecek..
600cc VS 1000cc gibi bir soru olsa tutulacak bir yeri vardır. Tecrübesi olanlar yazar çizer.
Fakat bu olay tamamen kişisel ve keyfi bir durum.

Çok gereksiz olmuş.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
1. Siyah-Kırmızı
2. Mavi
Derdim ben. Ama hepsi güzel
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
954'ün orijinal mavisi çok güzel duruyor. Resimdeki gibi değil. Ben kırmızısını almıştım ama etrafta maviyi gördükçe ulem ne güzel duruyor diye hep iç çekmişimdir.
Tabi bu neredeyse 15 yıl önceydi.
Kısaca bulabilirsen o maviyi al. Bambaşka duruyor.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
954'ün orijinal mavisi çok güzel duruyor. Resimdeki gibi değil. Ben kırmızısını almıştım ama etrafta maviyi gördükçe ulem ne güzel duruyor diye hep iç çekmişimdir.
Tabi bu neredeyse 15 yıl önceydi.
Kısaca bulabilirsen o maviyi al. Bambaşka duruyor.

demek orijinal renkmiş :rendeer: ondan kanım ısınmış bu rengi sonradan çıkan 1000 rr da kullandılar
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
36
Yanlış anlamayın ama araç sizin kullanacak olan sizsiniz.
Renkler ve zevkler farklıdır.
Bir malzeme getirteceksiniz yurtdışından külfetli bir malzeme ve kararı başkası verecek..
600cc VS 1000cc gibi bir soru olsa tutulacak bir yeri vardır. Tecrübesi olanlar yazar çizer.
Fakat bu olay tamamen kişisel ve keyfi bir durum.

Çok gereksiz olmuş.

Aslında arada kaldığım renkler var karar veremediğim bunun için açtım dışardan alici gözüyle nasıl durur diye ;)
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Bana nedense tüm renkleri şahane geldi. Benmi zevksizim yoksa her renk çok mu yakışmış bu motora anlayamadım :)

Hepsi birbirinden güzel olduğundan tercih yapmanıza yardımcı olamayacağım, kusura bakmayın.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Mavi rengi hep sempatik geliyor bana (içimdeki suzuki sevgisinden olsa gerek)
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
36
Bana nedense tüm renkleri şahane geldi. Benmi zevksizim yoksa her renk çok mu yakışmış bu motora anlayamadım :)

Hepsi birbirinden güzel olduğundan tercih yapmanıza yardımcı olamayacağım, kusura bakmayın.

Çok yardımcı oldun valla :) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

Mavi rengi hep sempatik geliyor bana (içimdeki suzuki sevgisinden olsa gerek)

Aslında mavi aklımda yokt hiç ama onu da ekleyeyim dedim,acık ara önde :)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Altı siyah üstü kırmızı olan güzel. Aslında bu motor düz renklerle daha seksi ama hondanın eski modelleri çarşamba pazarı.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ben oyumu kırmızı-siyahtan yana kullanıyorum.

Ama biz endurocuyuz çirkin seviyoruz , sen en iyisi ss kullanan arkadaşları dinle .:mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
apaçilik var heralde sarı hoşuma gitti benim. 2000-2003 arası 600f lerin de sarısının hastasıyım... Yok, hastası değilim de iyi işte :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst