954'ün orijinal mavisi çok güzel duruyor. Resimdeki gibi değil. Ben kırmızısını almıştım ama etrafta maviyi gördükçe ulem ne güzel duruyor diye hep iç çekmişimdir.
Tabi bu neredeyse 15 yıl önceydi.
Kısaca bulabilirsen o maviyi al. Bambaşka duruyor.
Yanlış anlamayın ama araç sizin kullanacak olan sizsiniz.
Renkler ve zevkler farklıdır.
Bir malzeme getirteceksiniz yurtdışından külfetli bir malzeme ve kararı başkası verecek..
600cc VS 1000cc gibi bir soru olsa tutulacak bir yeri vardır. Tecrübesi olanlar yazar çizer.
Fakat bu olay tamamen kişisel ve keyfi bir durum.
Çok gereksiz olmuş.
Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun
Siyah kırmızı diğerlerinden daha güzel bence.
Bana nedense tüm renkleri şahane geldi. Benmi zevksizim yoksa her renk çok mu yakışmış bu motora anlayamadım
Hepsi birbirinden güzel olduğundan tercih yapmanıza yardımcı olamayacağım, kusura bakmayın.
Mavi rengi hep sempatik geliyor bana (içimdeki suzuki sevgisinden olsa gerek)
Ben oyumu kırmızı-siyahtan yana kullanıyorum.
Ama biz endurocuyuz çirkin seviyoruz , sen en iyisi ss kullanan arkadaşları dinle .:mrgreen: