- Katılım
- 17 Ağu 2014
- Mesajlar
- 2,662
bu motor senın mıydı ya bundan aylar once senı arayıp hocam satmadıysan gelıp alcam demıstım telefonda sabah gelıp kapora verdıler mı aldılar mı ne oyle bısı demıstın bak nerde denk geldık![]()
harbiden mi ya
valla alan kişide 10 numara insandı baya görüştük sonrasındada. seninde sahibi olmanı isterdim çünkü baya güzel motordu ama şuan dediğim gibi akü ve lastik değişmesi lazım.