KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2015
Mesajlar
16
satılık elcik koruma

Geçtiğimiz yaz duke almaya niyetliydim, hatta linkdeki elcik korumuayı satın almıştım. son anda Duke den vazgeçtim. paketinden çıkartmadım bile. aldığım fiyattan satıyorum. (55 USD=150 TL)
http://www.ebay.com/itm/Orange-Black-Pro-Handguards-Brake-Clutch-Hand-Guard-For-KTM-125-200-Duke-O2-/281542687363?hash=item418d407a83
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
3
6000km yaptı benimle
Bide öncesi vardır 2 binde öyle yapsa yetmez mi bence yeter diye düşünüyorum. Arka kısmı katıyor artık köprüden gecerken hergün daha güneş doğmadıgı için çiğ köprüyü ıslatıyo ve güzel kayıyor arkası

Tavsiyen için çok tesekkür rderim ☺
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
37
Arkadaşlar , bugün 6 aylık motorumu yıkarken , alt sakaldaki stikerlar parçalanıp döküldü. Bu kadar hızlı bir şekilde sokulebilecegini tahmin etmemiştim.
 
Katılım
10 Ağu 2014
Mesajlar
42
Arkadaşlar , bugün 6 aylık motorumu yıkarken , alt sakaldaki stikerlar parçalanıp döküldü. Bu kadar hızlı bir şekilde sokulebilecegini tahmin etmemiştim.

Face grubunda paylaştım benimde kuyrukta oldu :( kesinlikle suyu uzaktan yada hiç tutturmamak lazım sticker'lara, yedek parçadan daha pahalı olmasıda cabası :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Arkadaşlar motorunuzu tazyikli su yerine. benzinliklerdeki hava/su yazan yerde yıkayın. Ben öyle yapıyorum sıfır sıkıntı oluyor. Sonrasında da güzelce zinciri yağlıyorum, eve getirip dinlendiriyorum. Ertesi gün hem yağ yapışmış oluyor, hemde motor çiçek gibi oluyor.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Motorumun soğutma suyu minimum seviyeye yaklaştı. Antifriz mi eklemeliyim yoksa saf su mu?

Son olarak ne kadar eklemeliyim?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Motorumun soğutma suyu minimum seviyeye yaklaştı. Antifriz mi eklemeliyim yoksa saf su mu?

Son olarak ne kadar eklemeliyim?

antifriz ve su karışımı ekle. kış geliyor. sadece antifriz eklenmez. gerçi yaz kış karışım ekleyebilirsin ben öyle yapıyorum. onun bir oranı var. alcağın antifriz kutusunda yazıyordur. max çizgisinin çok az altına kadar eklemen yeterlidir.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
4
Merhabalar ben duke 250 kullanıcısıyım. Motorum daha yeni 500 km de sağ yan taradında stikeri çizdim. Spormoto ya sordum stiker takımına 480 tl diyorlar. Daha uygun bir yer varmıdır? Ayrıca bu siteyi ne yapmışlar böyle eskiden duke 200 ve 250 ayrı yerlerde kullanıcları paylaşımda bulunuyorşülardı şimdi birleşmei kötü olmuş. İstanbulda buluşma etkinliği falan yapılıyor mu? En azında bir araya gelip sohbet ve bilgi paylaşımda bulunuruz. İyi günler
 
Katılım
10 Ağu 2014
Mesajlar
42
Merhabalar ben duke 250 kullanıcısıyım. Motorum daha yeni 500 km de sağ yan taradında stikeri çizdim. Spormoto ya sordum stiker takımına 480 tl diyorlar. Daha uygun bir yer varmıdır? Ayrıca bu siteyi ne yapmışlar böyle eskiden duke 200 ve 250 ayrı yerlerde kullanıcları paylaşımda bulunuyorşülardı şimdi birleşmei kötü olmuş. İstanbulda buluşma etkinliği falan yapılıyor mu? En azında bir araya gelip sohbet ve bilgi paylaşımda bulunuruz. İyi günler

Yukarıda yazmıştım benimde arka kuyruk gitti yıkarken, orjinali kit halinde gereksiz pahalı mlsf, yurtdışında baktım ben aşağı yukarı aynı para, desenleri farklı kitler var, stickerlar iyice yıpranınca son çare onlardan alıp yapıştırmak seçenek olabilir
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Selam beyler/ bayanlar bayagidir yazmiyordum.
Bugun bakimi yapildi motorun 6800 kusurdu hava filtresi temizlendi , yag ve yag filtresi degisti, gidisi guzellesti :) 10-12k gibi tekrar goturucem hava filtresini kn ile degistiricez zinciri de turuncu did takmayi dusunuyorum.

Bu arada bakim 180tl tuttu her sey dahil.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Selam beyler/ bayanlar bayagidir yazmiyordum.
Bugun bakimi yapildi motorun 6800 kusurdu hava filtresi temizlendi , yag ve yag filtresi degisti, gidisi guzellesti :) 10-12k gibi tekrar goturucem hava filtresini kn ile degistiricez zinciri de turuncu did takmayi dusunuyorum.

Bu arada bakim 180tl tuttu her sey dahil.


k&n tak bende vardı kesinlikle tavsiye ederim :) motorda çok hafiften tok bir ses gelmeye başlıyor ve daha rahat nefes alıyor motor. ama sonuçta 200 cc olduğu içinde pek fazla birşey bekleme.
did turuncuda vardı oda çok yakışıyo namussuza :D hatta paran olursa dişliyide turuncu yap dahada güzel oluyor :)
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
19
KTM Duke 200 için 2000 km kullandığım lastikleri satıyorum. Yeni lastik aldığım için fabrika lastiği arayan varsa çok uygun fiyata vereceğim.
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
6
hayırlı olsun şimdiden. Duke 250'nin hırçın olduğunu söyleyemem ama gücü kuvveti yerinde.

Ben honda'dan 2 kur kapalı alan eğitimi almıştım. ondan sonra 20bin km kadar 125'lik bir motor kullandım. duke250'yi bundan sonra aldım. Siz de her halükarda karar vermeden önce kapalı alan eğitimi alın. eğitimde kukalara çarpıyorsanız, viraz dışına çıkıyorsanız, trafikte de araçlara çarpar, virajı alamazsınız. eğitimde kendinizi test etmiş olursunuz böylece. yine de en iyisi, imkan varsa 125 cc ile başlayın, bırakın vites, debriyaj, kontra bütün bilgiler otomatikleşsin. bundan sonra alın. imkan yoksa dediğim gibi kendinizi eğitimde test edin.

duke 250 için boyunuz rahatsız edici olabilir ama. duke'larda vücudun üst kısmı rahat ve dik ancak pegler uzun bacaklar için çok yüksekte ve geride. benim boy 175, uzun bacaklı, göbeği saymazsak kikirik gibi bir adamım. peglerin yüksekliğini rahatsız edici buluyorum. bir sandalyeye oturup sandalyenin arka bacaklarına ayaklarımı dolamak gibi bir his: )

Cevabınız için teşekkürler. 200 lüğü bayide görüp üstüne oturup bir bakmıştım. Kendimi rahat hissetmiştim fakat tabi kullanımla üstüne oturmak karşılaştırılamaz bile. dediğiniz gibi en iyisi ehliyeti bile almadan önce gidip 2 kur eğitim almak. artık gis akademi mi olur honda mı bilmiyorum birisine bakacağız. orada ki duruma göre karar vermek mantıklı bir tercih olacaktır. çok teşekkürler. Sizin de aksinize benim tam tersi bacaklarım çok uzun değildir fakat üst gövdem uzundur. gömlek ceket falan hiç giyemem hatta kolları hep kısa gelir :) neyse gidip eğitime ona görer karar vericem artık. tekrar teşekkürle =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst