- Katılım
- 16 Eki 2015
- Mesajlar
- 612
Kaydırmalı debriyaj bir problem değil ki neden öyle dediniz? Aksine güzel bir özellik. ABS her zaman olursa güzel olur bir opsiyondur. Faydası çoktur, zararı yoktur hesabı. Ben alırken ABS versiyonlusu kalkmıştı. 250 versiyonuna bütçem yetmediği için 200'lük aldım. Şu an motorum satılık ama ileride duke alırsam 250'liği de denemek isterim. Tecrübeniz çoksa 390 alın, yoksa 250 yada 200. 200'lük versiyonda lastikler MRF, 250'likte Rosso 2. Açıkçası MRF lastikler (BENCE) IRC'lerden çok daha iyi. Islakta falan kaymıyor. Ancak virajda biraz fazla yattığın zaman, "kalk abi kendine gel" diyor. Yani performans olarak tabi ki rosso derim.
Eğer tecrübeniz yoksa 2. el 200'lük veya 250'lik alın.
0 tecrübe 2. El duke 200 abs li modeli almayı planlıyorum. Su kış bi geçsin bu sürede ehliyeti alıp ocak ortası ve ya sonuna doğru bi motor alacağım inş bir sıkıntı çıkmazsa. İşte almışken de kayan bir tekerleğe sahip motor kullanmak istemiyorum. Başlangıç ta ölmediyse stoklarla devam edilebilir gibi duruyor senin dediğine göre. Bakalım alacağımız km de önemli.