KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
bu motor senın mıydı ya bundan aylar once senı arayıp hocam satmadıysan gelıp alcam demıstım telefonda sabah gelıp kapora verdıler mı aldılar mı ne oyle bısı demıstın bak nerde denk geldık :D

harbiden mi ya :D valla ben bunu nisanda sattım eğer o zaman aradıysan o benim :D çünkü bunu sattığım arkadaş şuan bunu satan arkadaşa sattı tekrar. satalıda 2 ay olmuştur en fazla.

valla alan kişide 10 numara insandı baya görüştük sonrasındada. seninde sahibi olmanı isterdim çünkü baya güzel motordu ama şuan dediğim gibi akü ve lastik değişmesi lazım.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
228249299

buda benim eski duke :) ama haberiniz olsun bu motorun aküsü ve lastikleri değişicek benden sonraki sahibi gps taktığı için aküyü yemiş baya ve lastiklerin ömrü bittiği için değişmesi lazım. adamı arayıp 10.000 veriyim bana sat dedim satmadı :D

ayrıca ön cam takmış beğenmedim :)

Abi motor ariyosan benimki burada. Fiyati dert etme :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Arkadaslar size faturali resim vs paylasirim. Eger usta surekli yaparim derse, hepinize yaptirip yollatirim oradan. Hatta ustaya sorarim site falan varsa direk oradan alabilirsiniz
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
71
[SIZE=2 [FONT=Arial] Duke severlere selamlar.. uzun zamandır foruma uzak kaldım.. Malum iş güç....Bu süre zarfında 3000 km.de aldığım motorum 20 bin km. olmuş..Ve üzerine de hemen hemen takılabilecek bütün aksesuarları takmışım.Adres değişikliği nedeniyle yolum uzadı.Hergün 140 km.ye çıktı. Bu yüzden daha büyük CC.li. bir motorsiklete geçmek zorunda hissediyorum kendimi. Yani sonuç olarak dosta gidecek motorsikletimi satıyorum..ilgilenen olursa, Sahibinden de ki ilan numaram 220087529..
Kazasız belasız sürüşler..
[/FONT][/SIZE]
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
4
12115530_10153654185972171_3242228863182294846_n.jpg


çorludan aranıza katılıyoruz :)

egzoz yaptırmak istiyorum buna en iyi ne gidiyor ? fiyatları hakkında bilgi verir misiniz ?
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
6

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Arkadaşlar bu Duke 200 lerin 2015 versiyonunda yenilik yapılmış diyordu bu altın elbiseli adam videosunda. Amortisör filan değişmiş daha yumuşak olmuş bize gelen 2015 modellerde de aynı şey mevcut mu? Çok fark yaratmaz dimi bu olay? Henüz almama daha var ama şimdiden tam olarak araştırıyorum bilgi ediniyorum. Birde 250 lik biraz daha karizma duruyor aralarında ne gibi farklar var 200 lük ile? Aralarında 3.000 tl lik bir fark var 200 cc ile 250 lik arasında. 250 likle 390 da sahibinden de neredeyse aynı fiyat. 390 ın biraz daha fazla sorunu varmış diye duydum ayrıca ekstra vergi filan daha sıkıntıymış ülkemizde. 250 lik biraz daha iyi duruyor ama ne fark var 3.000 tl değecek? Sadece görüntü ve biraz beygir artışı mı?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Arkadaşlar bu Duke 200 lerin 2015 versiyonunda yenilik yapılmış diyordu bu altın elbiseli adam videosunda. Amortisör filan değişmiş daha yumuşak olmuş bize gelen 2015 modellerde de aynı şey mevcut mu? Çok fark yaratmaz dimi bu olay? Henüz almama daha var ama şimdiden tam olarak araştırıyorum bilgi ediniyorum. Birde 250 lik biraz daha karizma duruyor aralarında ne gibi farklar var 200 lük ile? Aralarında 3.000 tl lik bir fark var 200 cc ile 250 lik arasında. 250 likle 390 da sahibinden de neredeyse aynı fiyat. 390 ın biraz daha fazla sorunu varmış diye duydum ayrıca ekstra vergi filan daha sıkıntıymış ülkemizde. 250 lik biraz daha iyi duruyor ama ne fark var 3.000 tl değecek? Sadece görüntü ve biraz beygir artışı mı?

ABS ve kaydırmalı debriyaj farkının yanı sıra 5 beygir ve 50 cc fark var. Güç farkı son hıza da etki ediyor. 200'lük 138 de kesiciye girerken, 250'lik 160'a çıkıyorMUŞ.
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
ABS ve kaydırmalı debriyaj farkının yanı sıra 5 beygir ve 50 cc fark var. Güç farkı son hıza da etki ediyor. 200'lük 138 de kesiciye girerken, 250'lik 160'a çıkıyorMUŞ.

Kaydırmalı debriyaj olayını az önce videodan duydum. Vites düşürürken sorun çıkmaması içinmiş sanırım. 390 da varmış bu problem ama 200 lüklerde var mı ki bu olay? Forumlarda videolarda filan duymadım hiç böyle bir hata. Birde tekerlekler gene dandik mi geliyor 250 likte? Çünkü 2. el Duke 200 abs almayı planlıyorum. Alır almaz en kötü 800-1000 tl arası tekerlek masrafı çıkacak bana güvenlik amaçlı stokları değiştirip yerine yağmurda kaymayacak daha iyi birşeyler taktıracağım. O yüzden KTM 200 duke fikri ile devam edeyim ben şimdilik.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Tam cevap yaziyodum mexico gereken cevabi vermis.

Bu arada yazamadim da aramiza en kisa zamanda geri donersin umarim usta makine insallah senin gibi temiz bakan birine gider.

@mert ahmet hayirli olsun :) bende tiger var forumda motorunu satan birinden aldim 400 tl'ye sifiri da 700civari bir seydi. Uzun yolda rahatsiz ediyo ama sehir icinde ideal, farkindalik artti baya.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Bir de Duke 200 abs 11-12 bin arası 250 Abs 15 bin ilanlarda.

Kaydırmalı debriyaj bir problem değil ki neden öyle dediniz? Aksine güzel bir özellik. ABS her zaman olursa güzel olur bir opsiyondur. Faydası çoktur, zararı yoktur hesabı. Ben alırken ABS versiyonlusu kalkmıştı. 250 versiyonuna bütçem yetmediği için 200'lük aldım. Şu an motorum satılık ama ileride duke alırsam 250'liği de denemek isterim. Tecrübeniz çoksa 390 alın, yoksa 250 yada 200. 200'lük versiyonda lastikler MRF, 250'likte Rosso 2. Açıkçası MRF lastikler (BENCE) IRC'lerden çok daha iyi. Islakta falan kaymıyor. Ancak virajda biraz fazla yattığın zaman, "kalk abi kendine gel" diyor. Yani performans olarak tabi ki rosso derim.

Eğer tecrübeniz yoksa 2. el 200'lük veya 250'lik alın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst