Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Balans yaptirmayinca titresim yapiyor. Takma+balans 100tl civaridir yaptirsaniz daha iyi olur.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Teşekkürler, sıkıntım yaşadığım yerde yapamayacak olmaları, İzmir'e gitmem gerekecek. :pale:
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
59
Buda benim eşşek :) maksat buralar hareketlensin

<a href="http://hizliresim.com/l9rYdB"><img src="http://i.hizliresim.com/l9rYdB.jpg"></a>
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Buda benim eşşek :) maksat buralar hareketlensin

<a rel="nofollow" href="http://hizliresim.com/l9rYdB"><img src="http://i.hizliresim.com/l9rYdB.jpg"></a>


resimler acılmıyor hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Sonunda bugün lastikleri değiştirdim, motorumu daha bi sever oldum :)
Eski lastiklerin telleri görünmeye başlamıştı, üşengeçlikten bir türlü değiştirmemiştim:)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hocam cok yakiyor herhalde makine, benzin kapagi ac kapadan sıkıldın da kapagi hazir da mi tutuyorsun hep :mrgreen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
hahah yok ya, aldığım gün çekmiştim benzinlikte, o yüzden.. :)
Küçük motorları sattım, işe falan bunla gidip geliyorum, gözünü sevdiğimin motoru 100 km'de 8 lt yakıyor. 1000likler arasında en az yakanı. Bana göre mükemmel, arabam 11 lt civarında yakıyodu :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
hahah yok ya, aldığım gün çekmiştim benzinlikte, o yüzden.. :)
Küçük motorları sattım, işe falan bunla gidip geliyorum, gözünü sevdiğimin motoru 100 km'de 8 lt yakıyor. 1000likler arasında en az yakanı. Bana göre mükemmel, arabam 11 lt civarında yakıyodu :mrgreen:

İşin kötü tarafı işe ss motor ile gidip gelince km ye bağlı olarak değer kaybı ve satma zorluğu ortaya çıkıyor.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
59
resimler acılmıyor hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Sonunda bugün lastikleri değiştirdim, motorumu daha bi sever oldum :)
Eski lastiklerin telleri görünmeye başlamıştı, üşengeçlikten bir türlü değiştirmemiştim:)

Hocam pardon geç oldu ama ancak fırsat bulabildim
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
İşin kötü tarafı işe ss motor ile gidip gelince km ye bağlı olarak değer kaybı ve satma zorluğu ortaya çıkıyor.

Bu gün metrobüs'le eve dönerken düşündüm zaten trafikten arabayla gidilmiyor metro zaten full akraba kendi kendime dedim varsın fazla yaksın km değerini düşürsün ben 600rr'la işe gider gelirim bu istanbul trafiğinde arkadaş.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Bana gore km nin onemi yok ama satarken ilk bakilan sey de km oluyo. Iyi baktiktan sonra 300.000km yi rahat goturur ama Turkiyede bu kultur olusmadi henuz. Sirf bu yuzden biraz masraf yapip ebike yapmayi planliyorum.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
başlığı canlandırayım kuyuya atıyorum taşı geçende bir arkadaş 2016 da yeni kasa 1000 rr ın geleceğini söyledi ama internette bir şey bulamadım bilgisi olan var mı arkadaşlar
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
marş rölesini güncellemeye gittiğimde honda satış bölümünden bir arkadaş söyledi bana kafa mı buldu acaba çok vaktimde yoktu ayrıntı soramadım gerçi tokyo motor Show a 2 gün kaldı belli olur yakında
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bu gün metrobüs'le eve dönerken düşündüm zaten trafikten arabayla gidilmiyor metro zaten full akraba kendi kendime dedim varsın fazla yaksın km değerini düşürsün ben 600rr'la işe gider gelirim bu istanbul trafiğinde arkadaş.

Kazan kaynamaya başlamış :)

Abi motorsuzluğunu anlıyorum ama 600 cc makinede acele etme bence .
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Gelmeyecek diye biliyorum arkadaşlar.

Sonunda kendime bir scooter aldım da 1000RR rahat etti, yoksa hergün sabah işe gel, akşam üzeri eve git, çocuğa ayıp oluyodu:)))))))
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de 2013 Yamaha R1 almayı düşünüyordum ancak çevremde bir kaç kişi 2014 üzeri 1000RR almamın daha mantıklı olacağını söyledi ve kafam karıştı.
Mantıken 2018 e kadar garantisi devam edecek sonuçta motorun onun için mantıklı geldi.
son sürat değil amacım ama performans ve uzun yol (400-500 km) yapabileceğim bir araç alacağım.
Motor sağlamlığı ve bakım ücretlerinin uygunluğu önemli benim için.
2004 yılında 2003 model R6 vardı üniversitede ve 3-4 ay kullandım ama satmak zorunda kaldım. sonrasında 6 yıl 250 chopper motor kullandım . Şimdi Racing alacağım kesinlikle 600 üstü.
Sizce nasıl bir tercihte bulunayım.
( Trol değilim emin olabilirsiniz 33 yaş ve 17 yıldır vitesli motor kullanıyorum)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de 2013 Yamaha R1 almayı düşünüyordum ancak çevremde bir kaç kişi 2014 üzeri 1000RR almamın daha mantıklı olacağını söyledi ve kafam karıştı.
Mantıken 2018 e kadar garantisi devam edecek sonuçta motorun onun için mantıklı geldi.
son sürat değil amacım ama performans ve uzun yol (400-500 km) yapabileceğim bir araç alacağım.
Motor sağlamlığı ve bakım ücretlerinin uygunluğu önemli benim için.
2004 yılında 2003 model R6 vardı üniversitede ve 3-4 ay kullandım ama satmak zorunda kaldım. sonrasında 6 yıl 250 chopper motor kullandım . Şimdi Racing alacağım kesinlikle 600 üstü.
Sizce nasıl bir tercihte bulunayım.
( Trol değilim emin olabilirsiniz 33 yaş ve 17 yıldır vitesli motor kullanıyorum)

bunlara bakınca honda diye bağırıyor zaten.yalnız performans ve uzun yol deyince bir fjr 1300de çok çok iyi olabilir,hemde artçılı

yada büyüklüğü ve ağırlığı sorun değil diyorsanız hayabusa veya zzr 1400 uzun yollarda racinge göre çok daha konforlu ve alt devirleri çok daha dolu olduğundan 1000liğin o yırtınarak gitmesine gerek kalmadan da tatmin eder.ama illaki 1000lik olsun diyorsanız söylediğiniz kriterlerde 1000 rr bakmanızı tavsiye ederim.ha ben alacak olsam r1 alırım o başka :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst