Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
1
ARKADAŞLAR SELAMLAR,

DAHA 1 AY ÖNCE 2006 DRAGSTAR CLASSIC SATIN ALDIM. 500 KM CİVARINDA BİR YOL YAPTIM. DAHA ÖNCEDEN MOTORSİKLET TECRÜBEM VAR, FAKAT CLASSIC TARZ MOTORSİKLETE YENİ GEÇİŞ YAPTIM DİYEYİM DAHA DOĞRU OLUR. BU TARZ MOTORSİKLETLERİ KULLANMANIN DAHA ZOR OLDUĞUNU YENİ ÖĞRENDİM, YADA ALIŞMADIĞIM İÇİN BÖYLE GELİYOR SANIRIM. CLASSIC MOTOSİKLETLERİN YETERİ KADAR TEKNOLOJİ BARINMADIĞINI BİLİYORDUM FAKAT BU DENLİ ZORLANACAĞIMI TAHMİN ETMEMİŞTİM. OTURUŞ VE SÜRÜŞ ÇOK KONFORLU, FAKAT HIZ YAVAŞLAMAYA BAŞLADIĞINDAN İTİBAREN ŞEHİR İÇİNDE RESMEN ZORLANIYORUM. AĞIRLIĞINDAN DOLAYI SANIRIM. KALKIŞLARDAKİ YAVAŞLIK DÜŞÜK HIZLARDA KONTROLÜ ZORLAŞTIRIYOR. ARKA FREN YAVAŞ BİLE BASILSA DİREK ARKA LASTİK KAYMA YAPIYOR. GEÇEN GÜN ÖN FREN İ SIKIP BIRAKTIM 2-3 SEFER, RESMEN GİDON YAN DÖNDÜ, NEREDEYSE YAN YATIRACAKTIM MOTOSİKLETİ. BU MAKİNAYA ALIŞMA SÜRESİ ORTALAMA NE KADAR SÜRER TAHMİNEN? )
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Mrb dragyy motoru servise goturmeden buradaki usta yaptı çok sukur burda servisi yok o bakımdan iyi oldu marş dinamosu ndaki sensoru bozulmuştu değişti şuan sorunsuz calisio 2002 model forumu okuduğumuzda bu motorları bozmak için özel çaba sarfetmeniz lazım deniliyordu kolay kolay bozulmaz diyorlardı ama öyle değil onu anladım yağını da 3000 km olmadan degistiriorum inşallah başka sorunlar çıkmaz
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ARKADAŞLAR SELAMLAR,

DAHA 1 AY ÖNCE 2006 DRAGSTAR CLASSIC SATIN ALDIM. 500 KM CİVARINDA BİR YOL YAPTIM. DAHA ÖNCEDEN MOTORSİKLET TECRÜBEM VAR, FAKAT CLASSIC TARZ MOTORSİKLETE YENİ GEÇİŞ YAPTIM DİYEYİM DAHA DOĞRU OLUR. BU TARZ MOTORSİKLETLERİ KULLANMANIN DAHA ZOR OLDUĞUNU YENİ ÖĞRENDİM, YADA ALIŞMADIĞIM İÇİN BÖYLE GELİYOR SANIRIM. CLASSIC MOTOSİKLETLERİN YETERİ KADAR TEKNOLOJİ BARINMADIĞINI BİLİYORDUM FAKAT BU DENLİ ZORLANACAĞIMI TAHMİN ETMEMİŞTİM. OTURUŞ VE SÜRÜŞ ÇOK KONFORLU, FAKAT HIZ YAVAŞLAMAYA BAŞLADIĞINDAN İTİBAREN ŞEHİR İÇİNDE RESMEN ZORLANIYORUM. AĞIRLIĞINDAN DOLAYI SANIRIM. KALKIŞLARDAKİ YAVAŞLIK DÜŞÜK HIZLARDA KONTROLÜ ZORLAŞTIRIYOR. ARKA FREN YAVAŞ BİLE BASILSA DİREK ARKA LASTİK KAYMA YAPIYOR. GEÇEN GÜN ÖN FREN İ SIKIP BIRAKTIM 2-3 SEFER, RESMEN GİDON YAN DÖNDÜ, NEREDEYSE YAN YATIRACAKTIM MOTOSİKLETİ. BU MAKİNAYA ALIŞMA SÜRESİ ORTALAMA NE KADAR SÜRER TAHMİNEN? )

Çok kısa, 1-2 ağır trafiğe girdin mi alışırsan :)

Mrb dragyy motoru servise goturmeden buradaki usta yaptı çok sukur burda servisi yok o bakımdan iyi oldu marş dinamosu ndaki sensoru bozulmuştu değişti şuan sorunsuz calisio 2002 model forumu okuduğumuzda bu motorları bozmak için özel çaba sarfetmeniz lazım deniliyordu kolay kolay bozulmaz diyorlardı ama öyle değil onu anladım yağını da 3000 km olmadan degistiriorum inşallah başka sorunlar çıkmaz


Kolay bozulan motorlar değil zaten, gerekli bakımları zamanın da yapmalı. Bir de sarf malzemesi olan şeyleri bozulma diye saymayın. Örneğin balatalar, marş motoru, egzantrik zinciri, debriyaj tası vb. Bunların belli km lerde kontrol edilmesi ve gerekiyorsa değişmesi lazım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
20
Yaklasik 2 hafta once aldigim dragstarimin on silindir ust kapak contasindan yag kacirdigini fark ettim..iyi bir ustaya ihtiyacim var sanirim okudugum kadariyla zeytinburnundaki servis iyimis
.bu contanin degisimi icin motorun komple inmesimi gerekiyor acaba
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
12
Arkadaşlar arka tekerleğin orada bir tapa var bu tapa ney. Ayrıca şanzıman - diferansiyel yağına nereden bakılıyor hangi yağ konuluyor bilgilendirirseniz sevinirim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yaklasik 2 hafta once aldigim dragstarimin on silindir ust kapak contasindan yag kacirdigini fark ettim..iyi bir ustaya ihtiyacim var sanirim okudugum kadariyla zeytinburnundaki servis iyimis
.bu contanin degisimi icin motorun komple inmesimi gerekiyor acaba

Sübap kapağı ise sende yapabilirsin, sanayiden 3 tl ye oring al.

Arkadaşlar arka tekerleğin orada bir tapa var bu tapa ney. Ayrıca şanzıman - diferansiyel yağına nereden bakılıyor hangi yağ konuluyor bilgilendirirseniz sevinirim

Tapayı anlamadım hocam?
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
12
Abi arka tekerleğin sol tarafında şaftın bulunduğu yerin arkasında gri geniş bir yer var onun üstünde tapa mu diyeyim kapak gibi bir şey var o ne oluyor oradanmı şanzıman yağı konuluyor . Eğer konulmuyorsa şanzıman - diferansiyel yağını nereden koyacağız. Bir de yağ çubuğu yok mu motorda yağa bakmak için sadece altta bulunan cam kısımdanmı bakıyoruz motor düz durumda iken yağ camın en üstündeyse tamammıdır yağ ? Motorsikleti yeni aldım biraz yabancıyım o yüzden bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
106
Selamlar, motoruma 30.5 (12 inç) ya da 33 cm (13 inç) ape hanger gidon alıp taktırmayı düşünüyorum. Ebayden buldum (toplam 220 tl kargo dahil), ama ithalden ziyade yerli bu işi iyi yapan (uygun fiyat da etken) olsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Bu konuda Ankara, Eskişehir, İstanbul gibi şehirlerde önerebileceğiniz yer var mı acaba?
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
14
karbüratör tahliyeden benzin geliyor

draggy hocam şimdi karbüratör tahliyeden benzin geliyor.bu hatayı yaptırmıştım ben fakat bir gün çalıştırmadım motoru yine yaptı acaba bu karbüratör şamandıralarının ayarının bozulmasındanmıdır.Öncekinde sebep buydu çünki
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
20
Birde bu motorlarin bu kadar cabuk ve fazla isinmasi normalmidir bazen altimda soba yaniyomus gibi hissediyorum
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Abi arka tekerleğin sol tarafında şaftın bulunduğu yerin arkasında gri geniş bir yer var onun üstünde tapa mu diyeyim kapak gibi bir şey var o ne oluyor oradanmı şanzıman yağı konuluyor . Eğer konulmuyorsa şanzıman - diferansiyel yağını nereden koyacağız. Bir de yağ çubuğu yok mu motorda yağa bakmak için sadece altta bulunan cam kısımdanmı bakıyoruz motor düz durumda iken yağ camın en üstündeyse tamammıdır yağ ? Motorsikleti yeni aldım biraz yabancıyım o yüzden bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler

yok ora tahliye, alttaki tapadan boşaltılıp, ortadaki tapadan konulacak.

draggy hocam şimdi karbüratör tahliyeden benzin geliyor.bu hatayı yaptırmıştım ben fakat bir gün çalıştırmadım motoru yine yaptı acaba bu karbüratör şamandıralarının ayarının bozulmasındanmıdır.Öncekinde sebep buydu çünki

Yabancı olduğum konu bir ustaya gösterin bence..

Birde bu motorlarin bu kadar cabuk ve fazla isinmasi normalmidir bazen altimda soba yaniyomus gibi hissediyorum

normal, hava soğutmalı motor, sıkışık trafikte bacakalrın bile pişer :)
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
merhaba 650 drakstar sever kardeşlerim ilerde durumları düzeltirsem çocukta ünüversiteyi bitidiği zaman aklımdan hiç çıkmayan chopper vasfını en iyi ve estetiği üzerinde barındıran temiz bir 650 drakstar almak olacak rabbim nasib ederse.bence bir chopper 650 drakstar gibi olacak honda shadovlarda iyi chopper ama ben 650 drakstarı gördüğüm zaman kendimden geçiyorum aşık olduğum bir makina varsın sıvı soğutma olmasın aşaki taraflar yansın önemli değil bence önemli olan bu motorun üzerinde yaşanan keyif ve sürüşü chopper özelliği herkezin tekeri düz bassın inşallah kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar şaft için hangi yağı öneriyorsunuz ve deişim nasıl yapılıyor yardımcı olabilirmisiniz
 
Katılım
14 Tem 2004
Mesajlar
50
27 bin km deki 2004 model dragtar alınır mı? 27 bin çok mu fiyatı uygun?

Alınabilir. Çoğunlukla amaca uygun olarak yüksek olmayan devirde, adam gibi kullanıldıysa, bakımları düzenli yapıldı ve periyodik değişmesi gereken parçaları ve sıvıları zamanında değiştiyse, mekaniğine etki eden hasarı yoksa, 27 binin orjinal km. olduğuna eminsek elbette alınır. 27 bin km. hiç bir şey. (İnsan gayet düşük km.'den kıllanıyor da ayrı konu.)

Bu aletler ömürlük makineler. Nasıl kullanıldığı önemli. Belli bir tecrübeniz var ise önce kendiniz güzelce bir deneyin. 8- 10 km. içinde sesinde, gidişinde bir rahatsızlık var mı kendini epey belli eder. Frenleri, şanzımanı, gidonun ve lastiklerin stabil olup olmadığını bi güzel deneyin. İçinize sinmeyen ve mühim bir sıkıntı sezerseniz uzak durun. Zira eski motor düzgün bakılmadıysa insanı canından bezdirir.

Gayet iyi durumda olduğunu düşünürseniz bu sefer hatır için değil emeğini ödeyip dip temel iyi bir ustaya check ettirin. Unutmayın ücretsiz "şöyle bir göz ucuyla" hatır için falan yapılacak kontrolde gözden kaçabilecek en küçük detay büyük para ve zaman kaybı olarak size döner. Dip temel, ustanın yanında sizde varken uzun uzun, adamın maharetini konuşturacağı şekilde detaycı bir kontrol için para ödeyin. Hem belki motorunuzun eksiklerini görmüş, durumunu öğrenmiş olup sonuca göre pazarlık yaparken kârlı çıkarsınız. Motor "alınamaz ya da masraflı" çıkarsa da bu check-up için ödeyeceğiniz ücreti motosiklete dair basit ve temel bir kurs ücreti olarak görür, bilgi edinmiş olursunuz.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Alınabilir. Çoğunlukla amaca uygun olarak yüksek olmayan devirde, adam gibi kullanıldıysa, bakımları düzenli yapıldı ve periyodik değişmesi gereken parçaları ve sıvıları zamanında değiştiyse, mekaniğine etki eden hasarı yoksa, 27 binin orjinal km. olduğuna eminsek elbette alınır. 27 bin km. hiç bir şey. (İnsan gayet düşük km.'den kıllanıyor da ayrı konu.)

Bu aletler ömürlük makineler. Nasıl kullanıldığı önemli. Belli bir tecrübeniz var ise önce kendiniz güzelce bir deneyin. 8- 10 km. içinde sesinde, gidişinde bir rahatsızlık var mı kendini epey belli eder. Frenleri, şanzımanı, gidonun ve lastiklerin stabil olup olmadığını bi güzel deneyin. İçinize sinmeyen ve mühim bir sıkıntı sezerseniz uzak durun. Zira eski motor düzgün bakılmadıysa insanı canından bezdirir.

Gayet iyi durumda olduğunu düşünürseniz bu sefer hatır için değil emeğini ödeyip dip temel iyi bir ustaya check ettirin. Unutmayın ücretsiz "şöyle bir göz ucuyla" hatır için falan yapılacak kontrolde gözden kaçabilecek en küçük detay büyük para ve zaman kaybı olarak size döner. Dip temel, ustanın yanında sizde varken uzun uzun, adamın maharetini konuşturacağı şekilde detaycı bir kontrol için para ödeyin. Hem belki motorunuzun eksiklerini görmüş, durumunu öğrenmiş olup sonuca göre pazarlık yaparken kârlı çıkarsınız. Motor "alınamaz ya da masraflı" çıkarsa da bu check-up için ödeyeceğiniz ücreti motosiklete dair basit ve temel bir kurs ücreti olarak görür, bilgi edinmiş olursunuz.



Yarın görmeye gidicem açıkcası pek öyle anlamam yani.aslında bu bana araba alırlen başıma gelmişti. Arabayı aldım üstüne tonla masraf çıktı.rot balans yok sağ aks kırılmak üzere idi.frenler iptal. Hehe


İlan tam olarak şu ;

http://phoenix.craigslist.org/evl/mcy/5229590180.html


Denilenr göre herşey mükemmel.tabi o satanın demesi.yağı lastikler falan herşey çok iyi diyo. Bi ustaya göstermek iyi olurdu ama ben burda birine göstermeye kalksam motor kadar para öderim :)

Daha da kötüsü başka bilen biri de yok.ama teklif güzel herşeyi veriyo uygun fiyata hayırlısı diyelim benim tek kafama takılan kaç km de oldugu idi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:04 ----------

http://phoenix.craigslist.org/evl/mcy/5196175783.html


Birde şu var ama 30 bin mil yani 48 bin km de.azıcık daha ucuz diğerinden yalnız bu 2008 bi önceki 2004 tü
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Beyler slm..Draggy selamlar uzun süredir yazışmadık.. Benim eski karaoğlanı satın alan kardeşim neler yapmış bi bakın hele fairing hard saddlebag..
Ben önceki hafta 15 gün mecburi izne çıktım,Hanım çıkamadı.İlk hafta evde yattım 2-3 gün balığa çıktım o hafta hiç balık yapmadı Maltepe.Canım
sıkıldı.İkinci hafta ani bir kararla Antalya'da arkadaşlar vardı.Bindim otobüse Antalya'dan scooter aldım gittim olympos ta 3-4 gün takıldım arkadaşlarla sonra motorla döndüm İstanbul'a..Motorcu dedğin ani karar verir zate :)) kalın sağlıcakla...







 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
benim bi sorum olucak solda deponun altınada bi şey var o nedir şu an foto ekliyemicem ama çekilen bişi :) motoru aldığkm adam ilk böyle başlat dedi ama ne oldugunu meral ettim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

Bir vites daha farklı gibi benim gördüğüm modellerden vites düşürmek için de basıyosun yükseltmek içinde galiba onu tam olarak nası yapıyoruz? Bi yardım etseniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst