- Katılım
- 16 Eyl 2015
- Mesajlar
- 3
Çok teşekkür ederim hocam. Aldığımda resimlerini paylaşacağım
ARKADAŞLAR SELAMLAR,
DAHA 1 AY ÖNCE 2006 DRAGSTAR CLASSIC SATIN ALDIM. 500 KM CİVARINDA BİR YOL YAPTIM. DAHA ÖNCEDEN MOTORSİKLET TECRÜBEM VAR, FAKAT CLASSIC TARZ MOTORSİKLETE YENİ GEÇİŞ YAPTIM DİYEYİM DAHA DOĞRU OLUR. BU TARZ MOTORSİKLETLERİ KULLANMANIN DAHA ZOR OLDUĞUNU YENİ ÖĞRENDİM, YADA ALIŞMADIĞIM İÇİN BÖYLE GELİYOR SANIRIM. CLASSIC MOTOSİKLETLERİN YETERİ KADAR TEKNOLOJİ BARINMADIĞINI BİLİYORDUM FAKAT BU DENLİ ZORLANACAĞIMI TAHMİN ETMEMİŞTİM. OTURUŞ VE SÜRÜŞ ÇOK KONFORLU, FAKAT HIZ YAVAŞLAMAYA BAŞLADIĞINDAN İTİBAREN ŞEHİR İÇİNDE RESMEN ZORLANIYORUM. AĞIRLIĞINDAN DOLAYI SANIRIM. KALKIŞLARDAKİ YAVAŞLIK DÜŞÜK HIZLARDA KONTROLÜ ZORLAŞTIRIYOR. ARKA FREN YAVAŞ BİLE BASILSA DİREK ARKA LASTİK KAYMA YAPIYOR. GEÇEN GÜN ÖN FREN İ SIKIP BIRAKTIM 2-3 SEFER, RESMEN GİDON YAN DÖNDÜ, NEREDEYSE YAN YATIRACAKTIM MOTOSİKLETİ. BU MAKİNAYA ALIŞMA SÜRESİ ORTALAMA NE KADAR SÜRER TAHMİNEN? )
Mrb dragyy motoru servise goturmeden buradaki usta yaptı çok sukur burda servisi yok o bakımdan iyi oldu marş dinamosu ndaki sensoru bozulmuştu değişti şuan sorunsuz calisio 2002 model forumu okuduğumuzda bu motorları bozmak için özel çaba sarfetmeniz lazım deniliyordu kolay kolay bozulmaz diyorlardı ama öyle değil onu anladım yağını da 3000 km olmadan degistiriorum inşallah başka sorunlar çıkmaz
Yaklasik 2 hafta once aldigim dragstarimin on silindir ust kapak contasindan yag kacirdigini fark ettim..iyi bir ustaya ihtiyacim var sanirim okudugum kadariyla zeytinburnundaki servis iyimis
.bu contanin degisimi icin motorun komple inmesimi gerekiyor acaba
Arkadaşlar arka tekerleğin orada bir tapa var bu tapa ney. Ayrıca şanzıman - diferansiyel yağına nereden bakılıyor hangi yağ konuluyor bilgilendirirseniz sevinirim
Sübap kapağı ise sende yapabilirsin, sanayiden 3 tl ye oring al.
Tapayı anlamadım hocam?
Abi arka tekerleğin sol tarafında şaftın bulunduğu yerin arkasında gri geniş bir yer var onun üstünde tapa mu diyeyim kapak gibi bir şey var o ne oluyor oradanmı şanzıman yağı konuluyor . Eğer konulmuyorsa şanzıman - diferansiyel yağını nereden koyacağız. Bir de yağ çubuğu yok mu motorda yağa bakmak için sadece altta bulunan cam kısımdanmı bakıyoruz motor düz durumda iken yağ camın en üstündeyse tamammıdır yağ ? Motorsikleti yeni aldım biraz yabancıyım o yüzden bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler
draggy hocam şimdi karbüratör tahliyeden benzin geliyor.bu hatayı yaptırmıştım ben fakat bir gün çalıştırmadım motoru yine yaptı acaba bu karbüratör şamandıralarının ayarının bozulmasındanmıdır.Öncekinde sebep buydu çünki
Birde bu motorlarin bu kadar cabuk ve fazla isinmasi normalmidir bazen altimda soba yaniyomus gibi hissediyorum
27 bin km deki 2004 model dragtar alınır mı? 27 bin çok mu fiyatı uygun?
Alınabilir. Çoğunlukla amaca uygun olarak yüksek olmayan devirde, adam gibi kullanıldıysa, bakımları düzenli yapıldı ve periyodik değişmesi gereken parçaları ve sıvıları zamanında değiştiyse, mekaniğine etki eden hasarı yoksa, 27 binin orjinal km. olduğuna eminsek elbette alınır. 27 bin km. hiç bir şey. (İnsan gayet düşük km.'den kıllanıyor da ayrı konu.)
Bu aletler ömürlük makineler. Nasıl kullanıldığı önemli. Belli bir tecrübeniz var ise önce kendiniz güzelce bir deneyin. 8- 10 km. içinde sesinde, gidişinde bir rahatsızlık var mı kendini epey belli eder. Frenleri, şanzımanı, gidonun ve lastiklerin stabil olup olmadığını bi güzel deneyin. İçinize sinmeyen ve mühim bir sıkıntı sezerseniz uzak durun. Zira eski motor düzgün bakılmadıysa insanı canından bezdirir.
Gayet iyi durumda olduğunu düşünürseniz bu sefer hatır için değil emeğini ödeyip dip temel iyi bir ustaya check ettirin. Unutmayın ücretsiz "şöyle bir göz ucuyla" hatır için falan yapılacak kontrolde gözden kaçabilecek en küçük detay büyük para ve zaman kaybı olarak size döner. Dip temel, ustanın yanında sizde varken uzun uzun, adamın maharetini konuşturacağı şekilde detaycı bir kontrol için para ödeyin. Hem belki motorunuzun eksiklerini görmüş, durumunu öğrenmiş olup sonuca göre pazarlık yaparken kârlı çıkarsınız. Motor "alınamaz ya da masraflı" çıkarsa da bu check-up için ödeyeceğiniz ücreti motosiklete dair basit ve temel bir kurs ücreti olarak görür, bilgi edinmiş olursunuz.



