Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Yararlı paylaşım abi. Elinde kitapçık bulunmayanlar için güzel alternatif. :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Sokollu bugün objektiflerimize klx denerken yakalandı, çekim yapan muhabirlere biz arkadaşız çekmeyin diye bağırarak üzerlerine yürüdü :) ,



Ya ben çok fakirim, ya bu 250cc makineler bana fazla pahalı geliyor.

Hayırlısı bakalım :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Yağmurlar geliyor dostlar. Nerelerdesiniz. Nasılsınız. İyimisiniz.
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
ülkede supermoto kıtlığı olduğu için dual purpose olarak geçen modellere yöneldim. Sadece asfaltta kullanacağım. Üzerindeki lastikler asfalt için ne durumda yada seğiştirmek istesem ikamesi ne olabilir yerine ?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ben sürekli ümraniyeye gidip geliyorum otobandan. e ordada sağa sola gidip geliyoruz git gel 300km topluyor ayda 2 kere yapıyorum bu yolu.. Sana bağlı birazda motorun ve senin sürüş kabiliyeti sınırlarını bilir ona göre sürersen sorun yok. Henüz bir sorun yaşamadı. Süper moto jant lastik almakla bitmiyor göbek firen tertibatıda değişiyor bildiğim kadarıyla o da 2000 tl civarı buluyor diye okumuştum 1-2 yerde.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
5
Merhaba Arkadaşlar,

Yeni motosiklet kullanıcısıyım. İlk motorum sıfır aldığım ybr125 esd yi geçen haftalarda sattım. Ankara'dayım. Amacım motoru büyütmek, boy 1.85, kilo 105. Tabi başlarda inazuma mı? Regal mi? vs derken, Ankara'da doğru düzgün motor piyasasının olmadığını farkettim. Bir KTM Duke 390 satan yok. Şu ara zaten 0 KTM alacak yer de yok. Bodrumda 14.500 e 390 satan vardı, ama taa Bodrum'da. Sadece gelecek olursam, bir arkadaşımla beraber aldık ilk motorlarımızı. O CRF250L aldı, sırf servis anlayışı nedeniyle zorla CRF250L almaya doğru ilerliyorum diyebilirim. Hani honda kötü motor değil ama KLX in daha iyi olduğunu düşündüğümden. Ankara'da sadece ulusan dan satılık 1 ikinci el KLX250 var. 2009 model, sahibinden.com da doğrudan çıkıyor zaten filtreleyince. Sizce bu motor bu fiyata alınır mı?

Çok teşekkürler...
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Tembel modundaydım. Rota oluşturamadım, elektrik kesildi, evde çay bitti vs :)

Abi çok güzel rotalar buldum ben. Yağmurlar iyice bir yumuşatsın toprağıda. Bakıcaz inşallah kuru halde 1-2 keşif gezisi yaptım. bir taraftan nişan düğün vs isleriyle koşturuyorum ist. gidip geliyorum sürekli klx ile. bakalım bu sezon nasıl geçicek.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar,
Dayanamayıp, Ankara'daki satılık tek KLX250 yi aldım. 2009 model 8400 KM temiz bir makina gibi. Şimdilik önemli bir problemim yok. Tabi bu çanta demiri tur camı için bir kaç çalıma yürütüyoruz CRF ci bir arkadaşla. Bunun yanı sıra yeni farkettiğimiz bir eksik oldu. Koltuğu şasiye tutturan vidalardan birisi düşmüş. Koltuğun arkadasındaki vidalardan birisi. Ben bauhaus tan bütün vidaları inceledim, aynısı yok ama diş derinliği vs aynı olan bir tane buldum. Benzer uzunlukta ama bir şekilde olmadı sorun deliktemi diye önden başka bir vida söktüm orjinal, o girer gibi oldu, cevirirken ortasından kırıldı. Vidanın alt kısmı delikte kaldı. Bir şekilde pense vs ile çıkabilecek gibi ancak bu vidanın aynısından nasıl bulabilirim. Tipi vs tam olarak bilen temin edebilen var mı?

Başka sorularım var aslında KLX ile ilgili, ancak biraz daha inceledikten sonra paylaşacağım.

Herkese kolay gelsin...
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Merhaba arkadaşlar,
Dayanamayıp, Ankara'daki satılık tek KLX250 yi aldım. 2009 model 8400 KM temiz bir makina gibi. Şimdilik önemli bir problemim yok. Tabi bu çanta demiri tur camı için bir kaç çalıma yürütüyoruz CRF ci bir arkadaşla. Bunun yanı sıra yeni farkettiğimiz bir eksik oldu. Koltuğu şasiye tutturan vidalardan birisi düşmüş. Koltuğun arkadasındaki vidalardan birisi. Ben bauhaus tan bütün vidaları inceledim, aynısı yok ama diş derinliği vs aynı olan bir tane buldum. Benzer uzunlukta ama bir şekilde olmadı sorun deliktemi diye önden başka bir vida söktüm orjinal, o girer gibi oldu, cevirirken ortasından kırıldı. Vidanın alt kısmı delikte kaldı. Bir şekilde pense vs ile çıkabilecek gibi ancak bu vidanın aynısından nasıl bulabilirim. Tipi vs tam olarak bilen temin edebilen var mı?

Başka sorularım var aslında KLX ile ilgili, ancak biraz daha inceledikten sonra paylaşacağım.

Herkese kolay gelsin...

Vida hakkında bilgim yok. Şu link işine yarayacaktır : http://www.kawasakipartshouse.com/oemparts/#/l/kaw/500b6632f8700223e47977aa/2009-klx250s-klx250t9f-parts
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
İlla ki orjinal aramıyorsanız herhangi bir hırdavatçıdan aynı boyutta bir cıvata bulabilirsiniz yanlış hatırlanıyorsam 6x20 ya da 6x15 olması lazım.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
12027103_1503962306580985_5572677555174612638_o.jpg
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
videoyu izledim abi. süpersiniz.

Bu arada lastikleri değiştirmek istiyorum artık. Sürekli istanbul-tekirdağ gidip geliyorum Sava marka lastik kullanan varmı ? Memnunmusunuz ? Önerirmisiniz ?
Ayrıca sürekli otobandan +100-250 km 'lerde kullandığım için takamıyacağım FMF Factory load 4.1 egzozu ve ara boğazı (lamba sensor baglantı yeri mevcut) Satmak durumundayım. Henüz ilan falan açmadım. İlgilenen arkadaş olursa yardımcı olurum. Çiziksiz darbesiz kaynaksız Fabrika etiketleri üzerinde. İlgilenen olursa fotoraflarını yüklerim. Daha önce açık egzozlu Chooper ile bir kez uzun yol yapmış ve çekilmez olduğunu anlamıştım. Şuanda da sürekli istanbula gidip geldiğimden takmadım takamadım.
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
47
videoyu izledim abi. süpersiniz.

Bu arada lastikleri değiştirmek istiyorum artık. Sürekli istanbul-tekirdağ gidip geliyorum Sava marka lastik kullanan varmı ? Memnunmusunuz ? Önerirmisiniz ?
Ayrıca sürekli otobandan +100-250 km 'lerde kullandığım için takamıyacağım FMF Factory load 4.1 egzozu ve ara boğazı (lamba sensor baglantı yeri mevcut) Satmak durumundayım. Henüz ilan falan açmadım. İlgilenen arkadaş olursa yardımcı olurum. Çiziksiz darbesiz kaynaksız Fabrika etiketleri üzerinde. İlgilenen olursa fotoraflarını yüklerim. Daha önce açık egzozlu Chooper ile bir kez uzun yol yapmış ve çekilmez olduğunu anlamıştım. Şuanda da sürekli istanbula gidip geldiğimden takmadım takamadım.


sawa'nın MC23 rockrider modelini kullanıyorum bence çok güzel lastik uzun yol için model seçimini yapıp gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. keyifli ve güvenli sürüşler
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Merhaba arkadaşlar Motorumu satıp klx veya crf almayi düşünüyorum. Genelde uzun yol yapmayı seven biriyim. Hornet 600 kullanıyorum 2 senedir 20k kmdir. Ve artık araziye ve ormana girmek istememden dolayi küçük kros kullanmak istiyorum. Yanlız uzun yolculuklarda zorlanmadan 120 ile gidermi bu makinalar ? Ve bir depo ile kaç km yol yapıyorsunuz ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Bu arada hornetimi en az benim motorum kadar temiz bir klx ile takas edebilirim.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
yorumunuz için teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

Merhaba arkadaşlar Motorumu satıp klx veya crf almayi düşünüyorum. Genelde uzun yol yapmayı seven biriyim. Hornet 600 kullanıyorum 2 senedir 20k kmdir. Ve artık araziye ve ormana girmek istememden dolayi küçük kros kullanmak istiyorum. Yanlız uzun yolculuklarda zorlanmadan 120 ile gidermi bu makinalar ? Ve bir depo ile kaç km yol yapıyorsunuz ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Bu arada hornetimi en az benim motorum kadar temiz bir klx ile takas edebilirim.

Merhaba. Ben geçen sezon crf 250 L kullanıyordum bu sezon KLX sahibiyim. 2si ile de tekirdağ istanbul sortileri yaptım. günlük 270-300 km civarı tutuyordu. 2 sinide otobanda kullandım. CRF nin asfalt performansı daha güzel. Klx ise kalite ve arazi performansında bir adım daha önde. 120km/h hızlarda ikiside rüzgardan yalpalamaya başlıyor ön çamurluk çok yuksek. cok ruzgar alıyorsunuz. ben genelde (2haftada bir 300km otoban sürüşüm oluyor) 110 kmh ile sürüyorum. Yakıt olarak cbf den pek bir farkı yok. ikiside az yakıyor 6 vites su soğutma ve 2 si de injeksiyonlu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst