Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
O MOTORUN BAKIM ZAMANI GELMİŞ FERHAT 20BİN BAKIMI NEKADAR TUTUYOR HABERİN VARMI
ZİNCİR DİŞLİ 700TL
HAVA FİLTRESİ 35TL
YAG FİLTRESİ 35TL
BUJİLER 50TL
BENZİN POMPASI FİLTRE TEMİZLİĞİ VEYA DEĞİŞİMİ 50TL
MOTOR YAĞI 2LT 50TL
ÖN ARKA BALATA 100TL
İŞCİLİK VS

Ne ettin hocam sen zincir dişli seti altın kaplama ,oring yerine elmas taşlarlamı döşemişler.
yapmayın etmeyim nolur azcık piyasayı araştırın,motosiklet konusunda forumları,sosyal siteleri,parca ekipman sayfalarını kurcalayın yada bilenlere sorun lütfen kazıklatmayın kendinizi :)

sen bana ninjanın zincir bakla sayısını ve kullanılan model serisini soyle sana en kral zinciri max 200 tl ye hemen öneriyim.
Dişli ön-arka takım olarakmı satılıyor yoksa sadece önmü değişeceksin. Bu işi yapan tornacı arkadaşlar var 150-200 tl yide arka dişli geçmez .Ön dişliyide arada sen halledersin,zaten ön dişlilerin %80 ni göbek aynı olduktan sonra her motora takılabiliyor.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yanlış anlayacak bişe yok benim motoru satmak için acelem yok zamanı gelince 10bine bile veririm hiç önemli değil yeni sezonu bekliyorum r6yada binrr inşallah
dişli zincir fiyatını yanlış yazmıştım iş işten geçti duzeltemedim nasıl olsa duzeltecek vatandaş çok forumda:)
Tanımadığın adamın motoruna kefil olma ben kendi motoruma yarın problem çıkarmaz diyemiyorum

Ne ettin hocam sen zincir dişli seti altın kaplama ,oring yerine elmas taşlarlamı döşemişler.
yapmayın etmeyim nolur azcık piyasayı araştırın,motosiklet konusunda forumları,sosyal siteleri,parca ekipman sayfalarını kurcalayın yada bilenlere sorun lütfen kazıklatmayın kendinizi :)

sen bana ninjanın zincir bakla sayısını ve kullanılan model serisini soyle sana en kral zinciri max 200 tl ye hemen öneriyim.
Dişli ön-arka takım olarakmı satılıyor yoksa sadece önmü değişeceksin. Bu işi yapan tornacı arkadaşlar var 150-200 tl yide arka dişli geçmez .Ön dişliyide arada sen halledersin,zaten ön dişlilerin %80 ni göbek aynı olduktan sonra her motora takılabiliyor.

Hocam Karalı yanlış yazmış zincir dişli fiyatını :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ne ettin hocam sen zincir dişli seti altın kaplama ,oring yerine elmas taşlarlamı döşemişler.
yapmayın etmeyim nolur azcık piyasayı araştırın,motosiklet konusunda forumları,sosyal siteleri,parca ekipman sayfalarını kurcalayın yada bilenlere sorun lütfen kazıklatmayın kendinizi :)

sen bana ninjanın zincir bakla sayısını ve kullanılan model serisini soyle sana en kral zinciri max 200 tl ye hemen öneriyim.
Dişli ön-arka takım olarakmı satılıyor yoksa sadece önmü değişeceksin. Bu işi yapan tornacı arkadaşlar var 150-200 tl yide arka dişli geçmez .Ön dişliyide arada sen halledersin,zaten ön dişlilerin %80 ni göbek aynı olduktan sonra her motora takılabiliyor.

bilgilendirme için teşekkürler:)
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Hocam Karalı yanlış yazmış zincir dişli fiyatını :)

yanlış derken dahamı fazlaymış fiyatı yoksa :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

bilgilendirme için teşekkürler:)

karalı kardeşim bak biz kaç arkadaş buradan zincir alıp kullandık,satıcı güvenilirdir. Sen 250r a uygun olan neyse secersin.VM kodlular x2ring olanlardır zincir ses minumum seviyededir,VX olann xring olan,sen x2ring al oring ve xringi es geç. Gerci bizim elimiz anahtar tutuyor,montaj,bakım gibi şeylere gidip para vermiyoruz,elinden geliyorsa yapabilirsin ,gelmiyorsa iyi bi ustaya taktırırsın artık.

http://magaza.entelenerji.com/did-motosiklet-zincirleri/did-xring-zincir/
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
yanlış derken dahamı fazlaymış fiyatı yoksa :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------



karalı kardeşim bak biz kaç arkadaş buradan zincir alıp kullandık,satıcı güvenilirdir. Sen 250r a uygun olan neyse secersin.VM kodlular x2ring olanlardır zincir ses minumum seviyededir,VX olann xring olan,sen x2ring al oring ve xringi es geç. Gerci bizim elimiz anahtar tutuyor,montaj,bakım gibi şeylere gidip para vermiyoruz,elinden geliyorsa yapabilirsin ,gelmiyorsa iyi bi ustaya taktırırsın artık.

http://magaza.entelenerji.com/did-motosiklet-zincirleri/did-xring-zincir/[
bana lazım değil sağolasın kilerci'den dıd ve esjot marka almıştım zaten 400tl elim anahtar tutar ancak uğraşacak vaktim yok yanlış yazmışım farkedince geç kaldım düzeltemedim daha sonra altta düzelttim ok.
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
yanlış derken dahamı fazlaymış fiyatı yoksa :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------



karalı kardeşim bak biz kaç arkadaş buradan zincir alıp kullandık,satıcı güvenilirdir. Sen 250r a uygun olan neyse secersin.VM kodlular x2ring olanlardır zincir ses minumum seviyededir,VX olann xring olan,sen x2ring al oring ve xringi es geç. Gerci bizim elimiz anahtar tutuyor,montaj,bakım gibi şeylere gidip para vermiyoruz,elinden geliyorsa yapabilirsin ,gelmiyorsa iyi bi ustaya taktırırsın artık.

http://magaza.entelenerji.com/did-motosiklet-zincirleri/did-xring-zincir/[
bana lazım değil sağolasın kilerci'den dıd ve esjot marka almıştım zaten 400tl elim anahtar tutar ancak uğraşacak vaktim yok yanlış yazmışım farkedince geç kaldım düzeltemedim daha sonra altta düzelttim ok.

hayırlı olsun kardeşim,ileride zincir lazım olan olursa link orada bakar araştırır işine yarar yinede.
dişli leri ne ettin peki,bulabildinmi.
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
71
Para varsa alınır:)
Bilemiycem fiyat uygun galiba ilerde problem çıkarmaz ise alınabilir

Motorun 5bin tl hasar kaydı çıktı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

Iscilik Toplam Tutar: 1500TL, Parca Toplam Tutar: 3500TL, Degisen Parca Bilgileri: ON FAR(1 adet, Orijinal), KM SAATI(1 adet, Orijinal), KAFA DEMIRI(1 adet, Orijinal), SOL AYNA.(1 adet, Orijinal), SAG AYNA.(1 adet, Orijinal), ARKA PEG(1 adet, Orijinal).

Motor bloğu ve şase gösterildikten sonra bu motor alınır mı arkadaşlar?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Motorun 5bin tl hasar kaydı çıktı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

Iscilik Toplam Tutar: 1500TL, Parca Toplam Tutar: 3500TL, Degisen Parca Bilgileri: ON FAR(1 adet, Orijinal), KM SAATI(1 adet, Orijinal), KAFA DEMIRI(1 adet, Orijinal), SOL AYNA.(1 adet, Orijinal), SAG AYNA.(1 adet, Orijinal), ARKA PEG(1 adet, Orijinal).

Motor bloğu ve şase gösterildikten sonra bu motor alınır mı arkadaşlar?

Alınır ancak zincir, dişli, yağ, filtreler vs ne durumda bakım maliyeti var onlarida hesaba kat
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kazalı alma derim. Sen bilirsin gerçi. Orijinal ninja 250 neredeyse hiç yok. Anadolu tarafında kiler apacilere kurban olmuş
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Aman dikkat dediğiniz başka yerler var mı?Motoru ustamdan sonra Avrupa yakasında yetkili kawasaki servise götürmeyi düşünüyorum, hangi servisi önerirsiniz?

Hiç bir servisi önermem benim ustam var avrupa yakasında oraya gidiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:17 ----------

Kazalı alma derim. Sen bilirsin gerçi. Orijinal ninja 250 neredeyse hiç yok. Anadolu tarafında kiler apacilere kurban olmuş

O fiyatlara alınır volkan fazla bişe beklememek lazım
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
30 ağustos çanakkale gelibolu gezimden bir kaç kare bir günde toplam766km yollar virajlar çam kokusu köy kokusu deniz herşey var tavsiye ederim
zVpraD.jpg

4kVbzL.jpg

L4R1RZ.jpg

aDN2p2.jpg

ngNLoB.jpg

3alY55.jpg

qlNPOQ.jpg

95r2y9.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

hatırlatayım motorumun satılık ilanı
http://www.sahibinden.com/212463977
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
qlo0vR.jpg

zVPZDO.jpg

Bu günde iznik kerametli golü yaptık arkadaşlar' la:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst