Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 19 Ağu 2013
- Mesajlar
- 3,455
O zaman çitayı alıyorum, teşekkür ederim.
Rica ederim .
Benim şu lastik konusunda da yardımcı olursanız cok sevinirim. Ne yapacağımı bilmiyorum cok kararsızım kullananlar tecrübelerini aktarirsa biraz olsun kafamda şekillenir.
Sırf asfaltta kullanacaksanız eğer michelin pilot street , pirelli dura traction'lardan daha iyi yol tutuş ve frenlemeye sahip. Islak yolda da iyi yol tutar michelinler. Tavsiye ederim . Michelin alacaksanız eğer 10.000 km'de bir değişmesi lazım. 10.000 km'den sonra yol tutuşu fark edilir şekilde düşüyor çünkü.