Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
O zaman çitayı alıyorum, teşekkür ederim.


Rica ederim .



Benim şu lastik konusunda da yardımcı olursanız cok sevinirim. Ne yapacağımı bilmiyorum cok kararsızım kullananlar tecrübelerini aktarirsa biraz olsun kafamda şekillenir.

Sırf asfaltta kullanacaksanız eğer michelin pilot street , pirelli dura traction'lardan daha iyi yol tutuş ve frenlemeye sahip. Islak yolda da iyi yol tutar michelinler. Tavsiye ederim . Michelin alacaksanız eğer 10.000 km'de bir değişmesi lazım. 10.000 km'den sonra yol tutuşu fark edilir şekilde düşüyor çünkü.
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
1
merhaba dostum öncelikle bugün sipariş verdim lastikleri kendi motorumda deneme fırsatım olmadı michel pilot street aldım başka motorda deneme fırsatım oldu ve yol tutusu ve güven hissi çok yüksek bi lastik 10bin km duroyla idare ettik değişme vakti geldi artık :)
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
190
Motosikleti
Cbf 150
Merhaba ağalar :) Bugün şu üründen aldım motora rahatladım vallahi. Dükkanın aşşasında ötmeden duruyor öyle. Çoluk cocuk hevesini aldıktan sonra alarmı aldık neyse :) İlk izlenimim sağlam duruyor malzeme kalitesi bana normal geldi vasat değil. Yalnız anahtar deliğini tıkayan naylon kapak bana pek bi yapmacık geldi :queen: Elimde kalacak gibi duruyor neyse kibar olduktan sonra sorun olcağını sanmıyorum. Şimdilik araştırmalarıma göre mts ve türevlerine göre iyi. Abus a paramız yetmiyor zaten motorda o kadar pahalı bişey degil ileride inşallah.

Link : http://www.motomaxonlineshop.com/securage-alarmli-disk-kilidi-pmu3214
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bu akşam bursa içinde turladım biraz, bir yakınım sony action cam getirmişte bende fırsatı kaçırmadım taktım kafama attım kendimi dışarı :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:23 ----------

arkadaşlar bugün motor 10.000 km ye ulaştığından dolayı yağ değiştirdim (castrol 10W-40 enduro şeysi) vites geçişleri falan değişti motorun sesi bile değişti... güzel oldu güzel :)

benim motor henüz yağ yakmıyor bu arada ben çubuktan kontrol ettim eksilme yoktu... tabi sakin kullandım 7 bin deviri geçmedim sayılır.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
Slm beyler r25 ile takas dusunen varsa yazsin motorum 2015 siyah sifir aldim 2000 km ye geldi tecrubeli motorcuyum yasadigim kucuk ilce yollari ve tarfigine uymadigi icin satmak yada yakas dusunuyorum kendi motorumu 15 e sayarim aradigim cbf kirmizi 2015 az kmli hatasiz sahibinden fiyati sisirilmemis olursa. Ozelden yazin
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Slm beyler r25 ile takas dusunen varsa yazsin motorum 2015 siyah sifir aldim 2000 km ye geldi tecrubeli motorcuyum yasadigim kucuk ilce yollari ve tarfigine uymadigi icin satmak yada yakas dusunuyorum kendi motorumu 15 e sayarim aradigim cbf kirmizi 2015 az kmli hatasiz sahibinden fiyati sisirilmemis olursa. Ozelden yazin

r25 in sıfır fiyatı nekadar
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Merhaba ağalar :) Bugün şu üründen aldım motora rahatladım vallahi. Dükkanın aşşasında ötmeden duruyor öyle. Çoluk cocuk hevesini aldıktan sonra alarmı aldık neyse :) İlk izlenimim sağlam duruyor malzeme kalitesi bana normal geldi vasat değil. Yalnız anahtar deliğini tıkayan naylon kapak bana pek bi yapmacık geldi :queen: Elimde kalacak gibi duruyor neyse kibar olduktan sonra sorun olcağını sanmıyorum. Şimdilik araştırmalarıma göre mts ve türevlerine göre iyi. Abus a paramız yetmiyor zaten motorda o kadar pahalı bişey degil ileride inşallah.

Link : http://www.motomaxonlineshop.com/securage-alarmli-disk-kilidi-pmu3214

Aynısından bende kullanıyorum 4 aydır. evet muadillerine göre büyük tatmin edici bi alarm sesi de var 3.kattan duyuluyor :)
 
Katılım
26 Tem 2015
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar. sizlere birşey danışmak için yazıyorum. kafam çok karışık. cbf 150 yada pulsar 200 almak istiyorum ikisinide çok araştırdım ikiside çok hoşuma gidiyor sizce hangisi benim için daha iyi olur. cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. özellikle bu iki motoru kullanan kişilerden alacağım cevaplar beni memnun edecektir.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
bu akşam bursa içinde turladım biraz, bir yakınım sony action cam getirmişte bende fırsatı kaçırmadım taktım kafama attım kendimi dışarı :)

https://www.youtube.com/watch?v=VbkKcnpqubc

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:23 ----------

arkadaşlar bugün motor 10.000 km ye ulaştığından dolayı yağ değiştirdim (castrol 10W-40 enduro şeysi) vites geçişleri falan değişti motorun sesi bile değişti... güzel oldu güzel :)

benim motor henüz yağ yakmıyor bu arada ben çubuktan kontrol ettim eksilme yoktu... tabi sakin kullandım 7 bin deviri geçmedim sayılır.

ozan hocam sizin de benim gibi hyosungdan hondaya gectiginizi gorunce daha bi sevindim. Takip ettigim kadariyla yag yakma olayi daha cok tapa gaz gitme durumunda oluyor. Siz sakin kullandiginizdan yag yakmamis olabilir. Hondanin malzeme kalitesinden memnunsunuzdur herhalde. Hayirli olsun.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
ozan hocam sizin de benim gibi hyosungdan hondaya gectiginizi gorunce daha bi sevindim. Takip ettigim kadariyla yag yakma olayi daha cok tapa gaz gitme durumunda oluyor. Siz sakin kullandiginizdan yag yakmamis olabilir. Hondanin malzeme kalitesinden memnunsunuzdur herhalde. Hayirli olsun.

teşekkürler, benim emektar 46.000 km olunca satmak zorunda kaldım. zaten kışın şehiriçinde motora yazık ediyordum öyle sattım gitti anlayacağın :) bu yağ yakma meselesi sanırım dediğiniz gibi son devirlerde sürünce yapıyor, ben hiç sevmem yüksek devirde kullanmayı o yüzden rahatım.. ama arada kontrol ediyorum tabi ne durumda yağ seviyesi diye :)

malzeme kalitesi konusunda fark eden birşey olmadı hatta çoğu aksamı daha kalitesiz, tabi buda ucuz yedek parçanın mecburi bir getirisi oluyor.. amaaa motor sanki elektrikli gibi çok sessiz ve titreşimsiz bu bakımdan çok memnunum, sessiz motor kullanmakta çok güzel oluyormuş :) ve hyodan daha az yoruyor daha yavaş gitsem bile uzun yolda molasız gidebiliyorum cbf sayesinde...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikinci el hiç birzaman sıfırdan pahalı olamaz sıfırı zaten çok pahalı ikinci elleri ondan pahalı motor ikinci ele düştümü değer kaybeder.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
merhaba arkadaşlar. sizlere birşey danışmak için yazıyorum. kafam çok karışık. cbf 150 yada pulsar 200 almak istiyorum ikisinide çok araştırdım ikiside çok hoşuma gidiyor sizce hangisi benim için daha iyi olur. cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. özellikle bu iki motoru kullanan kişilerden alacağım cevaplar beni memnun edecektir.


Aradığın kriterlere göre ikiside güzel motorlar .
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
486
Motosikleti
V-Strom 800 DE
Uzun yılardır hayalim yakın zamanda gerçeğe dönecek inşallah. Gv250 istiyordum hep ama malum zamlar, dolar vs derken fiyatı 13000'e dayandı. Maxi scooter düşündüm ama fiyat bakımından o da zorlayacaktı. Bi boxer alayım o vakit dedim hem yatsa üzülmem, tecrübe ediniriz fazlasıyla dedim ama boy 1 90 ve boxer ın sele yüksekliği fazla olduğu için gidona eğilmek gerekiyor sürüş sırasında ve çok yorar kanısına vardım. Döndüm dolaştım radara cbf150yi aldım :)

Bir, iki ay içerisinde alacağım kısmetse, şimdiden lastikti, koruma demirleriydi araştırmalara başladım. Herkese iyi forumlar.
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
77
Arkadaşlar,motor yağım 1300km de iki çizginin arasına düştü ve değişime daha 700 km var.Sabah İstanbul-Altınoluk (400km) yapacağım. bir sıkıntı olurmu yolda? İçindeki yağ motül olduğu için erken değiştirmeye kıyamadım.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
77
selamlar motorda 8000 km bakımı yaptırıcam. buji değişimi+ hava filtresi değişimi + sibop ayarı + yağ değişimi yaptırmak istiyorum sizce ne kadar tutar tahmini? kazık yemek istemiyorum serviste
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
merhaba arkadaşlar. sizlere birşey danışmak için yazıyorum. kafam çok karışık. cbf 150 yada pulsar 200 almak istiyorum ikisinide çok araştırdım ikiside çok hoşuma gidiyor sizce hangisi benim için daha iyi olur. cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. özellikle bu iki motoru kullanan kişilerden alacağım cevaplar beni memnun edecektir.
Paran hangisine yetiyorsa onu al.ikisindende memnun kalırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst