- Katılım
- 22 May 2015
- Mesajlar
- 50
Merhabalar. ABS'li az yakan 250'lik arayışıma Kawasaki Z250SL'den sonra bir alternatif daha eklendi ama Kawa'nın ABS'li modelinden 2500 TL daha pahalı. Aslında Yamaha ve Honda'ya bakarsak KTM pahalı değil de, sanırım Kawasaki bu kez nasıl olduysa malı ucuz veriyor. Özellikle ikisini de test etmiş görmüş sürmüş olanlarınız varsa deneyim paylaşabilir mi?