- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
Duke200'un sıfırında beyaz renk yok mu bayilere hep turuncu gelmişte.
Bende uzun zamandır cross motor istiyorum yani cross denmez belkide en azından şu klx250 crf250l araziye çıkabilmek için. Ama ktmyi bırakamadım bi türlü bırakasım gelmiyorGeçen ilana koymuştum adam alıcam dedi vaz geçtim dedim ama abi yarın gelme planlarını yapmış bile (istanbul dışından) gitti sayılır motor artık
Klx alsammı bilmiyorum belki yine duke 200 alırım kararsızım keşke exc ler ucuz olaymış
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
Klx mi yoksa crf mi sizce ? Hangisi daha iyidir Yoldada sürüyorum arazidede sürmek istiyorum ne yolda daha çok sürcem ne arazide ikiside eşit olur aşağı yukarıYoksa duke mt60 rs corsa lastik takıp takılmı dersiniz
Şu pedalları aliminyumya en ufak şeyde kırılıyor onlar bi devirdiğimde tecrübe edinmiştim arazidede kesin devriliriz yani ondan korkutuyor beni
Beyler duke 200 için en ideal lastik markası ve diğer özellikleriyle yazar mısınız
Hayırlı olsun güle güle bininBugün motorumu teslim aldım. Zannettiğimden daha güçlü çıktı meret! :sunny: Özellikle gaz tepkisi ve frenleri çok hoşuma gitti. Lastikleride yakın zamanda değiştirmeyi planlıyorum.
Birkaç fotoğraf ile taçlandırayım.
Hayırlı olsun güle güle bininKtm nin servisi var mı bulunduğunuz ilde? Mesela bu 1000 bakımı geldiğinde falan ekranda uyarı yazısı çıkıyormuş. Serviste bakımdan sonra bi alet vardı(Dyno?) ona bağlayıp O yazıyı kaldırıyolarmış. Varsa servis ne ala
![]()
Çok teşekkür ederim.Bursa'da servisi var. Göstergede servis yazısı çıktığı zaman bakıma getirin dediler.
İçeride sanırım dyno yok ama birkaç tane bilgisayar var sanırım oradan kaldırıyorlar yazıyı. 1000 km bakımına gittiğimde naptıklarını öğrenirim.![]()
Benim motorda gitti bee :'( cidden gözlerim doldu giderken![]()
çocuğun gibi namussuzlar) neyse inşallah daha iyilerini alırsın.
İnşallahŞimdi bi cross alıp klx felan o bendeyken biraz para biriktirip bi kaç ay 390 mı alsam diyorum o zamana kadarda cross denemiş olurum
Yada alsammı aynısından bilemedim komik bi durum :flower:
manuel yani km sayacından yazı siliniyor.
Hmmm. Bende çok alengirli bir iş zannediyordum. Gözümde fazla büyütmüşüm demek.
---
Rodaj için nelere dikkat etmem gerekir?
bakıma gırdıgınde servıs zaten sılıyor galıba sende elle sılebılıyorsun ama servıs dırek kayda gırdıgı ıcın tek tuşla o motorun butun gelmişini geçmişini çıkartıyor sana. ki zaten bakımın son aşamasında bir cihaza bağlanıyor o cihaz herşeyi anlatıyor sana.
rodaj için ise ,
motoru zorlama (yüksek devir olarak )
ani hızlanma
ani sert fren yapma (gerek olmadıgı surece ) bunu yapmıcam dıyede kaza yapma tabi![]()
aynı hız ile sabit bir şekile uzun süre yol alma
Bilgiler için teşekkür ederim. Sabır gerektiren işmiş bu rodaj.![]()
Son olarak 1000 km mi yoksa 500 km mi rodaj süresi?