KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Bende uzun zamandır cross motor istiyorum yani cross denmez belkide en azından şu klx250 crf250l araziye çıkabilmek için. Ama ktmyi bırakamadım bi türlü bırakasım gelmiyor :D Geçen ilana koymuştum adam alıcam dedi vaz geçtim dedim ama abi yarın gelme planlarını yapmış bile (istanbul dışından) gitti sayılır motor artık :D Klx alsammı bilmiyorum belki yine duke 200 alırım kararsızım keşke exc ler ucuz olaymış :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

Klx mi yoksa crf mi sizce ? Hangisi daha iyidir Yoldada sürüyorum arazidede sürmek istiyorum ne yolda daha çok sürcem ne arazide ikiside eşit olur aşağı yukarı :D Yoksa duke mt60 rs corsa lastik takıp takılmı dersiniz :D Şu pedalları aliminyumya en ufak şeyde kırılıyor onlar bi devirdiğimde tecrübe edinmiştim arazidede kesin devriliriz yani ondan korkutuyor beni

valla sen bilirsin ama her başka motora bindiğinde onu arıyorsun bunun garantisini verebilirim :) ucuz yapmazlar abi çok normal çünkü ne kadar ekmek o kadar köfte. adamlar bu konuda rakiplerine göre 5 kat daha kaliteliler. ama sen bu zevkini yaşamak istiyorsan ve ktm ye bütçe el vermiyorsa mecbur olarak diğer iyi markalara yönelceksin. bu arada ktm nın forum sitesinde görmüştüm duke 200 e upgrade yaparak ve bazı ağırlıklardan kurtularak vs falan baya araziye çıkartmışlar. tabi tam anlamıyla bir arazi motoru olmuyor ama ruhunda var sonucta o bir ktm :D
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bugün motorumu teslim aldım. Zannettiğimden daha güçlü çıktı meret! :sunny: Özellikle gaz tepkisi ve frenleri çok hoşuma gitti. Lastikleride yakın zamanda değiştirmeyi planlıyorum.

Birkaç fotoğraf ile taçlandırayım.







 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
113
Beyler duke 200 için en ideal lastik markası ve diğer özellikleriyle yazar mısınız
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Bugün motorumu teslim aldım. Zannettiğimden daha güçlü çıktı meret! :sunny: Özellikle gaz tepkisi ve frenleri çok hoşuma gitti. Lastikleride yakın zamanda değiştirmeyi planlıyorum.

Birkaç fotoğraf ile taçlandırayım.
Hayırlı olsun güle güle binin:)Ktm nin servisi var mı bulunduğunuz ilde? Mesela bu 1000 bakımı geldiğinde falan ekranda uyarı yazısı çıkıyormuş. Serviste bakımdan sonra bi alet vardı(Dyno?) ona bağlayıp O yazıyı kaldırıyolarmış. Varsa servis ne ala:)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Hayırlı olsun güle güle binin:)Ktm nin servisi var mı bulunduğunuz ilde? Mesela bu 1000 bakımı geldiğinde falan ekranda uyarı yazısı çıkıyormuş. Serviste bakımdan sonra bi alet vardı(Dyno?) ona bağlayıp O yazıyı kaldırıyolarmış. Varsa servis ne ala:)

Çok teşekkür ederim. :) Bursa'da servisi var. Göstergede servis yazısı çıktığı zaman bakıma getirin dediler.

İçeride sanırım dyno yok ama birkaç tane bilgisayar var sanırım oradan kaldırıyorlar yazıyı. 1000 km bakımına gittiğimde naptıklarını öğrenirim. :p
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Çok teşekkür ederim. :) Bursa'da servisi var. Göstergede servis yazısı çıktığı zaman bakıma getirin dediler.

İçeride sanırım dyno yok ama birkaç tane bilgisayar var sanırım oradan kaldırıyorlar yazıyı. 1000 km bakımına gittiğimde naptıklarını öğrenirim. :p

manuel yani km sayacından yazı siliniyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------


ben aynı yerden 10 mm matkap ucuyla deldim zararı olmadı.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Dün ilk defa CBR250 sürdüm biraz. Arkadaşla motorları değiştik. CBR250 alt devirlerde sanki azıcık daha torklu. Lastiklerde bayağı kötüydü ışıklarda felan drag kalkışlarında bayağı bi yanlıyordum. :) Ama kalite olarak Duke nin yanına yaklaşamaz.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
çocuğun gibi namussuzlar :)) neyse inşallah daha iyilerini alırsın.

İnşallah :) Şimdi bi cross alıp klx felan o bendeyken biraz para biriktirip bi kaç ay 390 mı alsam diyorum o zamana kadarda cross denemiş olurum :) Yada alsammı aynısından bilemedim komik bi durum :flower:
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
İnşallah :) Şimdi bi cross alıp klx felan o bendeyken biraz para biriktirip bi kaç ay 390 mı alsam diyorum o zamana kadarda cross denemiş olurum :) Yada alsammı aynısından bilemedim komik bi durum :flower:

ben son duke 200 ümü satıp 390 alıcaktım vazgeçtim. bu arada vazgeçmemin sebebi 390 la alakalı bır sorunum vs oldugu ıcın değildi hatta 390 eski motorumdu :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Hmmm. Bende çok alengirli bir iş zannediyordum. Gözümde fazla büyütmüşüm demek. :)

---

Rodaj için nelere dikkat etmem gerekir?

bakıma gırdıgınde servıs zaten sılıyor galıba sende elle sılebılıyorsun ama servıs dırek kayda gırdıgı ıcın tek tuşla o motorun butun gelmişini geçmişini çıkartıyor sana. ki zaten bakımın son aşamasında bir cihaza bağlanıyor o cihaz herşeyi anlatıyor sana.

rodaj için ise ,

motoru zorlama (yüksek devir olarak )
ani hızlanma
ani sert fren yapma (gerek olmadıgı surece ) bunu yapmıcam dıyede kaza yapma tabi :)
aynı hız ile sabit bir şekile uzun süre yol alma
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bakıma gırdıgınde servıs zaten sılıyor galıba sende elle sılebılıyorsun ama servıs dırek kayda gırdıgı ıcın tek tuşla o motorun butun gelmişini geçmişini çıkartıyor sana. ki zaten bakımın son aşamasında bir cihaza bağlanıyor o cihaz herşeyi anlatıyor sana.

rodaj için ise ,

motoru zorlama (yüksek devir olarak )
ani hızlanma
ani sert fren yapma (gerek olmadıgı surece ) bunu yapmıcam dıyede kaza yapma tabi :)
aynı hız ile sabit bir şekile uzun süre yol alma

Bilgiler için teşekkür ederim. Sabır gerektiren işmiş bu rodaj. :)
Son olarak 1000 km mi yoksa 500 km mi rodaj süresi?
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
58
Arkadaşlar başlangıç için KTM Duke 200 mü ? Ktm Duke 250 abs mi ? hangisini tavsiye edersiniz ? Aralarında 20 kg fark var ve 50cc daha fazla onun dışında tüm fiziksel özellikleri aynı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst