- Katılım
- 24 Ara 2014
- Mesajlar
- 19
3. vitesi göstergede göremiyorum artık 3 e atınca vitesi sankı bosa atmıs gıbı orası bos oluyor ama motor vıtes e gecıyor yanı gıdısınde sıkıntı yok ama gostergede 3 yazmıyor sadece 3 de yazmıyor dıgerlerı yazıyor bır ara gıdıp geliyordu 3 deyken gostergedeki sımdı tamamen gıttı bu temassızlık neyden kaynaklanıyordur ?