- Katılım
- 31 May 2015
- Mesajlar
- 134
Arkadaşlar ortalama ne kadar yaktığınızı söyleyebilirmisiniz ? Ben kendi motorumda tam hesaplayamadım. Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
Yakıt konusunda yorum yapabilecek kimse yok mu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
Yakıt konusunda yorum yapabilecek kimse yok mu ?