Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Arkadaşlar ortalama ne kadar yaktığınızı söyleyebilirmisiniz ? Ben kendi motorumda tam hesaplayamadım. Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

Yakıt konusunda yorum yapabilecek kimse yok mu ?
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
Arkadaşlar ortalama ne kadar yaktığınızı söyleyebilirmisiniz ? Ben kendi motorumda tam hesaplayamadım. Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

Yakıt konusunda yorum yapabilecek kimse yok mu ?

ortalama yakıt tuketımı 15 kurus
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar 2 gün önce bu motoru aldım bi kaç sorum olacak

-motora 35liralık benzin doldurdum toplamında 27km yaptım şimdi benzin ışığı yanıyor,bu normalmidir (motoru hep 1. ve 2. viteste kullandım desem yeridir ayrıca hep devirliydi)

-gazı aniden açtığımda ise motor tekleme yapıyor (arkadaşlar aldığım benzinin kötü olduğundan olabilir diyo)

şu sorunlarıma bir yorum yaparmısınız :) teşekkür ederim
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Arkadaşlar 2 gün önce bu motoru aldım bi kaç sorum olacak

-motora 35liralık benzin doldurdum toplamında 27km yaptım şimdi benzin ışığı yanıyor,bu normalmidir (motoru hep 1. ve 2. viteste kullandım desem yeridir ayrıca hep devirliydi)

-gazı aniden açtığımda ise motor tekleme yapıyor (arkadaşlar aldığım benzinin kötü olduğundan olabilir diyo)

şu sorunlarıma bir yorum yaparmısınız :) teşekkür ederim

benzin ışığı yandıktan sonra 150+ km yapıyor sıkıntı yok :) boğulma yapıyor evet başlarda bi de motor çok sıcak değilken diye hatırlıyorum yarın 7000kmlik ve sıcak motorla denicem bakalım boğulacak mı yarın yazarım akşam
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
Yorumunuz için teşekkür ederim

benzini ilk doldurduğumda 2 ila 3 çizgi arasında gelip gidiyodu 27 km de 1 çizgiye düştü sizcede fazla yakmamışmı motor
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Ölmedik :) motorun gaz teli koptu gidemiyom şuan

Yoldayken mi koptu nasil oldu o :) 😂

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Arkadaşlar 2 gün önce bu motoru aldım bi kaç sorum olacak

-motora 35liralık benzin doldurdum toplamında 27km yaptım şimdi benzin ışığı yanıyor,bu normalmidir (motoru hep 1. ve 2. viteste kullandım desem yeridir ayrıca hep devirliydi)

-gazı aniden açtığımda ise motor tekleme yapıyor (arkadaşlar aldığım benzinin kötü olduğundan olabilir diyo)

şu sorunlarıma bir yorum yaparmısınız :) teşekkür ederim

Arkadaşlar 2 gün önce bu motoru aldım bi kaç sorum olacak

-motora 35liralık benzin doldurdum toplamında 27km yaptım şimdi benzin ışığı yanıyor,bu normalmidir (motoru hep 1. ve 2. viteste kullandım desem yeridir ayrıca hep devirliydi)

-gazı aniden açtığımda ise motor tekleme yapıyor (arkadaşlar aldığım benzinin kötü olduğundan olabilir diyo)

şu sorunlarıma bir yorum yaparmısınız :) teşekkür ederim

Motor sogukken mi ani gazlamada tekleme yapiyor??
Motoru calistir biraz bi iki dk bosta, hafif hafif gazla sonra rolantide dursun biraz isindiktan sonra tekleme yapmamasi lazim.

Benzin isigi yandiktan sonra 100 km daha gider tahminimce.Yedek depoda degil normal depoda olsun benzin muslugu, benzinin ne zaman bitcegini daha iyi tahmin edersin.Şuan 200 km daha gidersin o benzinle aşşağı yukarı
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
@karşıyaka57

Yok eve gitcektim. Çalıştırdım. Az bi gaz vereyim dedim tak koptu.. :)
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Günaydın Herkese,
Boğulma sorunu kronik bir hata sanırım. Hızlı gaz açınca boğulma oluşuyor motorda.
İlk çalıştığında gazı ara ara verince stop ediyor
Yolda giderken ise hızlı gaz açınca siniyor motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Benim motorda boğulma tekleme yok çok şukur.Motor 2-3 gün yatarsa ve soğuk calistirirsam biraz ısıtmam gerekiyor 2 dk rolantiden sonra tamamen düzeliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
Boğulma sanırım mootorun ısınmasıyla alakalı karşıyaka52 söylediğinden beri motoru ısıtıpta biniyorum boğulma olmuyor lakin benzin hala büyük problem 40km ye geldim bakamlım 7lt benzin ne zaman bitecek
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Boğulma sıcaklıkla alakalı değil çünkü sıcakken de soğukkende oluyor boğulma
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
6
2 hafta önce almış olduğum motorum..gayet memnunum ama şuan bi sorunum var..ön teker döndükçe ses geliyor.nedir anlamadım..500 bakıma gitti sorun yok dediler.sorun yok eywallahta ses neden geliyor ohalde bi açıkla be adam:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst