Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar 2013 model cbr için zincir dişli değiştirmek istiyorum fiyatini bilen varmo? Honda hariç nerden alabiliriz bildiğiniz site vs varmi? Ebayden mi getirtmek mantıklıdır hondaya göre? Birde orjinal zinciri did dimi?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Herkese iyi forumlar. Bir sorum olacak motorum cbr125r 2014 model 2500 km de şöyle bir sorunum var motor bazen vites küçülttüğüm zaman geçmiyor arada kalıyor bi gaz veriyorum yada yarım debriyaj yapınca tak diye geçiyor. Sorun neyle alakalı olabilir yağ değiştirmeli miyim 1000km de değişti en son. zincir de 250-300km de bir temizleyip yağlıyorum. Bide bu irc lastikler gerçekten berbat.. Tavsiye lastik ve alınabilecek yerler varmı?
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Herkese iyi forumlar. Bir sorum olacak motorum cbr125r 2014 model 2500 km de şöyle bir sorunum var motor bazen vites küçülttüğüm zaman geçmiyor arada kalıyor bi gaz veriyorum yada yarım debriyaj yapınca tak diye geçiyor. Sorun neyle alakalı olabilir yağ değiştirmeli miyim 1000km de değişti en son. zincir de 250-300km de bir temizleyip yağlıyorum. Bide bu irc lastikler gerçekten berbat.. Tavsiye lastik ve alınabilecek yerler varmı?

Vites için sağlam cek.Belki tam cekemiyorsundur hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:00 ----------

Arkadaşlar 2013 model cbr için zincir dişli değiştirmek istiyorum fiyatini bilen varmo? Honda hariç nerden alabiliriz bildiğiniz site vs varmi? Ebayden mi getirtmek mantıklıdır hondaya göre? Birde orjinal zinciri did dimi?

Hondayı arayıp sorunuz hocam
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar 2013 model cbr için zincir dişli değiştirmek istiyorum fiyatini bilen varmo? Honda hariç nerden alabiliriz bildiğiniz site vs varmi? Ebayden mi getirtmek mantıklıdır hondaya göre? Birde orjinal zinciri did dimi?

orjinal zincir DİD. ben ilkbaharda 260 a değiştirdim Honda serviste ama Yüzde 20 parça ve işçilik indirimi vardı. 310-320 filan dir şuan.

260 + 50 işçilik şeklinde
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Herkese merhaba rks tıtanık 150 motrumu sattım 27 binde 6500 6700 butcem var cbr125r düşünüyorum ancak temiz mi değilmi nasıl anlıyacagım nelere dikkat etmem gerekli artcı koltugu rahatmıdır simdidedn tesekkürler
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Herkese iyi forumlar. Bir sorum olacak motorum cbr125r 2014 model 2500 km de şöyle bir sorunum var motor bazen vites küçülttüğüm zaman geçmiyor arada kalıyor bi gaz veriyorum yada yarım debriyaj yapınca tak diye geçiyor. Sorun neyle alakalı olabilir yağ değiştirmeli miyim 1000km de değişti en son. zincir de 250-300km de bir temizleyip yağlıyorum. Bide bu irc lastikler gerçekten berbat.. Tavsiye lastik ve alınabilecek yerler varmı?

dostum geçen gün aynısı bendede oldu çözemedım ulan bu nasıl oldu vites bosta gıbı oldu 4 uncu vıtesdeydım bıde baktım lan noluyo dedım sonra bıdaha olmadı devrajı tam basıyorum gaz vererekte gecısı saglıyorum problem ortadan kalktı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Herkese merhaba rks tıtanık 150 motrumu sattım 27 binde 6500 6700 butcem var cbr125r düşünüyorum ancak temiz mi değilmi nasıl anlıyacagım nelere dikkat etmem gerekli artcı koltugu rahatmıdır simdidedn tesekkürler

valla dostum ben 2000 km dir kullanıyorum daha artçı koltuguna oturmadım :D öyle güvenebilicegim biriside yok verım o sursun ben artcı olım :D bişey diyemiceğim :'(
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Tam çekiyorum hocam eminim çektiğimden debriyajı arada oluyor böyle her zaman değil geçen tapa gaz gidiyorum e5 de bi anda sanki böyle debriyajı çekmişim gibi motor tekledi noluyor lan dedim gaz kestim baktım bişey yok bi daha açtım gazı yine oldu tırstım bi kenara çektm baktım bişey yok deniyim dedim çıktım yola bir daha olmadı öyle bişey bu aralar biraz aramız limonu kendileriyle :))
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
2013 var bende de artçı olarak 2-3 kere bindim kendi motoruma 1-2 arkadaşa verdim sürdüler gayet güzeldi rahattı büyük motora biniyor hissi de veriyor ek olarak
motor temiz mi değil mi onu sağlam bir usta olacak o bilebilir
mesela bizim arkadaşlar gxsr 600 e bakmaya gittiler sürdüler falan oo tamam süper motor dediler birde ustaya göstediler usta demesin mi bu motora mezar lazım motor ölmüş dedi :D yani ne biliyim amortisörün de sorun vardır patlaktır fark edemezsin o an debriyaj sisteminde 500TL lik hasar vardır vs vs atıyorum tamamen bilemezsin adam motoru çok zorlamıştır belki 2.el böyle yani temizinden bulabilirsen güzel ama benim sana tavsiyem git bak temiz görüneni kazasız olanı al inan ustaya da gerek yok sağlam motor bunlar Honda yani boru değil onun dışında ustada dahil kimse sana garanti veremez motor bu içi kapalı kutu
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Tam çekiyorum hocam eminim çektiğimden debriyajı arada oluyor böyle her zaman değil geçen tapa gaz gidiyorum e5 de bi anda sanki böyle debriyajı çekmişim gibi motor tekledi noluyor lan dedim gaz kestim baktım bişey yok bi daha açtım gazı yine oldu tırstım bi kenara çektm baktım bişey yok deniyim dedim çıktım yola bir daha olmadı öyle bişey bu aralar biraz aramız limonu kendileriyle :))

aynısı bana da oldu 1 ay önce kadar,otobanda gidiyorum,arkadam artçı var. aynen dediğin gibi sanki debriyajı çekmişim gibi gaz kesti motor ama 2-3 saniye kadar.sonra tekrar devam etti. ben de anlam veremedim ve üzerinden 400 km kadar geçti,bir daha yaşamadım..tuhaf..
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
aynısı bana da oldu 1 ay önce kadar,otobanda gidiyorum,arkadam artçı var. aynen dediğin gibi sanki debriyajı çekmişim gibi gaz kesti motor ama 2-3 saniye kadar.sonra tekrar devam etti. ben de anlam veremedim ve üzerinden 400 km kadar geçti,bir daha yaşamadım..tuhaf..

sulu ya da kirli benzin almışsınız kardeş.
bana da dün oldu otobanda giderken. motorla bir alakası yok.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar cbr 125r satan varmı 2013 model ve üstü. Kazası vs olmayan temiz, uygun fiyatlı? Dosta gidicek motor?
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Ne olur ıslak ıslak bakmaaa öyleeee
WZAZ6N.jpg
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Selamlar, motoruma MT75 takmayi dusunuyorum, CBR 125'e en cok takilan lastik sanirim bu, motorum CBR degil ama sizlere sormak istedim.

Lastikten memnunmusunuz, 2 hamurlu mu ve yumusak mi? Viraj ve yol tutusu performansi nasil? Takarsam 90/80/17 110/80/17 takacagim. On lastik yari capi 1 cm dusuyor. Orjinalim 90/90/17. Son hizda dusus, virajlar da performans artar diye biliyorum. Cok etki eder mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst