- Katılım
- 22 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,073
dedim cbr sahıbıyım birde cbr cı abilerim kardeslerıme selam verım dedımnasılsınız iyimisiniz
İyi yaptın
dedim cbr sahıbıyım birde cbr cı abilerim kardeslerıme selam verım dedımnasılsınız iyimisiniz
Herkese iyi forumlar. Bir sorum olacak motorum cbr125r 2014 model 2500 km de şöyle bir sorunum var motor bazen vites küçülttüğüm zaman geçmiyor arada kalıyor bi gaz veriyorum yada yarım debriyaj yapınca tak diye geçiyor. Sorun neyle alakalı olabilir yağ değiştirmeli miyim 1000km de değişti en son. zincir de 250-300km de bir temizleyip yağlıyorum. Bide bu irc lastikler gerçekten berbat.. Tavsiye lastik ve alınabilecek yerler varmı?
Arkadaşlar 2013 model cbr için zincir dişli değiştirmek istiyorum fiyatini bilen varmo? Honda hariç nerden alabiliriz bildiğiniz site vs varmi? Ebayden mi getirtmek mantıklıdır hondaya göre? Birde orjinal zinciri did dimi?
Arkadaşlar 2013 model cbr için zincir dişli değiştirmek istiyorum fiyatini bilen varmo? Honda hariç nerden alabiliriz bildiğiniz site vs varmi? Ebayden mi getirtmek mantıklıdır hondaya göre? Birde orjinal zinciri did dimi?
Herkese iyi forumlar. Bir sorum olacak motorum cbr125r 2014 model 2500 km de şöyle bir sorunum var motor bazen vites küçülttüğüm zaman geçmiyor arada kalıyor bi gaz veriyorum yada yarım debriyaj yapınca tak diye geçiyor. Sorun neyle alakalı olabilir yağ değiştirmeli miyim 1000km de değişti en son. zincir de 250-300km de bir temizleyip yağlıyorum. Bide bu irc lastikler gerçekten berbat.. Tavsiye lastik ve alınabilecek yerler varmı?
Herkese merhaba rks tıtanık 150 motrumu sattım 27 binde 6500 6700 butcem var cbr125r düşünüyorum ancak temiz mi değilmi nasıl anlıyacagım nelere dikkat etmem gerekli artcı koltugu rahatmıdır simdidedn tesekkürler
Tam çekiyorum hocam eminim çektiğimden debriyajı arada oluyor böyle her zaman değil geçen tapa gaz gidiyorum e5 de bi anda sanki böyle debriyajı çekmişim gibi motor tekledi noluyor lan dedim gaz kestim baktım bişey yok bi daha açtım gazı yine oldu tırstım bi kenara çektm baktım bişey yok deniyim dedim çıktım yola bir daha olmadı öyle bişey bu aralar biraz aramız limonu kendileriyle)
aynısı bana da oldu 1 ay önce kadar,otobanda gidiyorum,arkadam artçı var. aynen dediğin gibi sanki debriyajı çekmişim gibi gaz kesti motor ama 2-3 saniye kadar.sonra tekrar devam etti. ben de anlam veremedim ve üzerinden 400 km kadar geçti,bir daha yaşamadım..tuhaf..
sulu ya da kirli benzin almışsınız kardeş.
bana da dün oldu otobanda giderken. motorla bir alakası yok.
olabilir...2000 km de sadece bir kez başıma geldi...motorda sıkıntı olsa hep yapar.
Bu kirli benzinle alakalı bir durum olamaz.. Elektronik enjeksiyon bazen kesilmeler ve aksamalar yapabiliyor.. Test cihazına sokulmasında fayda var..