Teşekkürler. benim gönlümde yatan ikinci el ama sıfırıda düşünmüyor değilim
Teşekkürler. Düşüncenizi değerlendireceğimMerhabalar ikinci el al kardeşim kaza yapmadıkça sağlam motor bunlar. Sıfır motorla düşüp kalkarsan çok kafaya takarsın ve tabiki ikinci elde baya fiyat farkediyor.
Vites olayı çok zor değil hem scootera göre daha dengeli olduğunu göreceksin.
Arkadaslarcbr arka disk balata kac para mazot geldi :'( yenisini almam mi gerekiyor yoksa bi sekikde kururmu
![]()
19 a girdim biticek insalalhSorununuzu bilmiyorum ama sizin yaş kaçtı hocam![]()
Herkes nereye kayboldu yaw
buradayız hacı sadece hareket yok beklemedeyiz![]()
Teşekkürler. Düşüncenizi değerlendireceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
Tekrar merhaba arkadaşlar 0 almaya karar verdim artık biraz daha dişimi sıkıp bekleyeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
Arkadaşlar ağustosta 200 ile 400 tl arası zam gelicekmiş gibi bi muhabbet dolaşmaya başlamış bilgisi olan var mı
İyi o zaman beklemedeyim bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
Önceki sayfada yazdığım mesajla ilgili bir bilgisi olan var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
En alttaki mesaj
Selamun aleyküm
1-2 ay önce 450TL zam geldi zaten tekrar zam gelmez herhalde millet o kadar enayi değil Honda da zam yapmaz 450TL zam yaptı
sıfırları ben 125R aldığım zamanlarda 8.650TL idi (4 ay önce 2.el olarak aldım) şimdi ise sıfır fiyatları 9.100TL
Sağolun. Benim bir sorum daha olacaktı ben 16 yı 1 ocak ta bitireceğim ve yeni ehliyet yasası da aynı gün yürürlüğe girecek ve a1 ehliyet yaşıda 16 ve 125 cc ve 15 beygire kadar kapsıyor olacak ben bu durumdan yararlanabilir miyim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
Bu arada aleyküm selam
13dk lık video üşenmeden izle bence
kafandaki tüm soru işaretlerini kaldırırsın
https://www.youtube.com/watch?v=eKUHCELjfrk
arkadaşlar kpss çalışmaya başladım da pek binemiyorum motora bizim cbr125 ne kadar süre çalışmazsa sorun olur ?
mesela en az 7 günde bir mi bineyim 5 günde bir mi ne diyorsunuz bilen var mı bu konuyu?