Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Teşekkürler. benim gönlümde yatan ikinci el ama sıfırıda düşünmüyor değilim

Merhabalar ikinci el al kardeşim kaza yapmadıkça sağlam motor bunlar. Sıfır motorla düşüp kalkarsan çok kafaya takarsın ve tabiki ikinci elde baya fiyat farkediyor.
Vites olayı çok zor değil hem scootera göre daha dengeli olduğunu göreceksin.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
35
Merhabalar ikinci el al kardeşim kaza yapmadıkça sağlam motor bunlar. Sıfır motorla düşüp kalkarsan çok kafaya takarsın ve tabiki ikinci elde baya fiyat farkediyor.
Vites olayı çok zor değil hem scootera göre daha dengeli olduğunu göreceksin.
Teşekkürler. Düşüncenizi değerlendireceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

Tekrar merhaba arkadaşlar 0 almaya karar verdim artık biraz daha dişimi sıkıp bekleyeceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Arkadaşlar ağustosta 200 ile 400 tl arası zam gelicekmiş gibi bi muhabbet dolaşmaya başlamış bilgisi olan var mı
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Arkadaslar :) cbr arka disk balata kac para mazot geldi :'( yenisini almam mi gerekiyor yoksa bi sekikde kururmu :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Umut git bir motosiklet tamircisine kaliperleri söksun zimparalasin sokmuskende firen pistonlarini temizlesin 10-20 lira verirsin
 
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
35
buradayız hacı sadece hareket yok beklemedeyiz :D

İyi o zaman beklemedeyim bende

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

Önceki sayfada yazdığım mesajla ilgili bir bilgisi olan var mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

Teşekkürler. Düşüncenizi değerlendireceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

Tekrar merhaba arkadaşlar 0 almaya karar verdim artık biraz daha dişimi sıkıp bekleyeceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Arkadaşlar ağustosta 200 ile 400 tl arası zam gelicekmiş gibi bi muhabbet dolaşmaya başlamış bilgisi olan var mı

En alttaki mesaj
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
İyi o zaman beklemedeyim bende

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

Önceki sayfada yazdığım mesajla ilgili bir bilgisi olan var mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------



En alttaki mesaj

Selamun aleyküm
1-2 ay önce 450TL zam geldi zaten tekrar zam gelmez herhalde millet o kadar enayi değil Honda da zam yapmaz 450TL zam yaptı
sıfırları ben 125R aldığım zamanlarda 8.650TL idi (4 ay önce 2.el olarak aldım) şimdi ise sıfır fiyatları 9.100TL
 
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
35
Selamun aleyküm
1-2 ay önce 450TL zam geldi zaten tekrar zam gelmez herhalde millet o kadar enayi değil Honda da zam yapmaz 450TL zam yaptı
sıfırları ben 125R aldığım zamanlarda 8.650TL idi (4 ay önce 2.el olarak aldım) şimdi ise sıfır fiyatları 9.100TL

Sağolun. Benim bir sorum daha olacaktı ben 16 yı 1 ocak ta bitireceğim ve yeni ehliyet yasası da aynı gün yürürlüğe girecek ve a1 ehliyet yaşıda 16 ve 125 cc ve 15 beygire kadar kapsıyor olacak ben bu durumdan yararlanabilir miyim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Bu arada aleyküm selam
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Sağolun. Benim bir sorum daha olacaktı ben 16 yı 1 ocak ta bitireceğim ve yeni ehliyet yasası da aynı gün yürürlüğe girecek ve a1 ehliyet yaşıda 16 ve 125 cc ve 15 beygire kadar kapsıyor olacak ben bu durumdan yararlanabilir miyim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Bu arada aleyküm selam

13dk lık video üşenmeden izle bence kafandaki tüm soru işaretlerini kaldırırsın
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
arkadaşlar kpss çalışmaya başladım da pek binemiyorum motora bizim cbr125 ne kadar süre çalışmazsa sorun olur ?
mesela en az 7 günde bir mi bineyim 5 günde bir mi ne diyorsunuz bilen var mı bu konuyu?
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
44
öncelikle selamünaleyküm abilerim kardeşlerim.
motorumla uzun yol yapmıştım, son yaptıgım yolculukta zinciri yaglayıp yola cıktım ve üzerinden 900 km geçmişti. bir haftadır motor yatıyordu. bu akşam iki kişi binip sahile gittim. sahilde dişlilerden ses geldi ve 3. vitesdeyken debriyaja basıp durdum. devamında vites üçte kaldı değiştiremiyorum. debriyajda da hareket etmiyor. gaza bastığımda gaz yemiyor. gıııjjgıııjjj ses yaptı ben de kapadım. elim debriyajda çalıstırdıgımda motor kısmından ses gelmiyor noral yani . motor debriyajda da hareket etmiyor.
zincir kendini salmıştı ve yağsızdı. balataların 2500 km önce ustaya gittiğimde henüz sağlam bekle demişti. ben de yeniletmedim debriyaj balatalırını.
motoru elimde evime getirdim. zinciri dişliden sökerek getirebildim. yanımda anahtarlarım vardı çok şükür..

sevgili arkadaşlar sizce durum ne kadar kötü? mevzu balatalardan mı kaynaklı ?

sabırla okuduğunuz için teşekkürler
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Guest.283 devriyaja basıp çalıştırabiliyorsan demekki baskı ayırma yapıyor sıkıntı yok. O kısmı tam anlamadım ama 3.viteste takılı kalmışsa motorun gazı alamayıp kalkmaması stop etmesi gerekir zaten. Basit bir soruna benziyor sanmıyorum balatalardan olduğunu.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
2 gün önce sıfır cbr 125r aldım. Henüz rodajdayim 200 km ye geldim. Motorda 3ten 4 e atarken veya 5ten 4 e atarken sanki boşa geçiyormuş gibi böyle yarım bir şekilde vites geçiyor.

Daha sıfır motor Sizce neden oluyodur? Servise 1000 den önce mi gideyim?

Bir de tam anlayamadım ama diğer viteslerde hiç böyle birşey olmazken debriyajı sonuna kadar tamamen sıkıp 5ten 4e attığımda rahat geçiyor gibi?

Acaba debriyaj mı ayırmıyor ? ama öyle olsa 123-56 nci viteslerde de aynı sıkıntı olurdu?

Yardım arkadaşlar.
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
arkadaşlar kpss çalışmaya başladım da pek binemiyorum motora bizim cbr125 ne kadar süre çalışmazsa sorun olur ?
mesela en az 7 günde bir mi bineyim 5 günde bir mi ne diyorsunuz bilen var mı bu konuyu?

Verimli çalışmalar diliyorum :) maximum ayda 1 çalıştırın diye okumuştum bir yerden ben en fazla 2hafta ellemedim motora her yer kar olduğu için. Marşa basınca da her zamanki gibi tek seferde gecikme dahi olmadan çalıştı. Daha uzun da durabilir ama bence 2 haftada bir yoklayın derim ayrıca benzini sürekli dolu tutup 6ayda 1 depo bitmediyse yenilemekte fayda var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst