Arkadaşlar bu ampulu nerden bulabiliriz bunun aydunlatması bizim ampullerden daha iyidir yabancı bir sitede buldum.
http://www.n11.com/arama?q=12v+35w
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------
Her işe yarayan CBF![]()
![]()
![]()
Jantı sökerim ama geri takmak konusunda teredütte kaldım. kaplini değiştirmesi basit ancak rulmanda sıkıntı varsa yine kendim yapamam sökmek için alet yok. O yüzden ustaya gitmek iyi olur.
Jant nasıl söküp takmayı biraz araştırayım sizin de bilgilerinizden faydalanabilirim.
Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Arkadaşlar yan kapakları önce siyah yaptım sonra gri kime sorsam siyahı begendi ben dayanamadım gri yaptım tekrar, birde sizlere paylaşayım dedim
En azından sizin içinde fikir olur.
http://i61.tinypic.com/xbh2ya.jpg
http://i62.tinypic.com/2dm1ci.jpg






motorun garantisi devam ederken servise gidip zincir gerginliğe ve ufak tefek şeylere baktırmak istiyorum. herhangi bir ücret talep etme hakları varmı?
arkadaşlar merhaba motorumda yakıt fazla yaktığını düşünüyorum.
bide siz değerlendirin kilom 105 topcase seti var (2 yan bir 47 lt arka )
ağırlıklı şehir dışı uzun yol yapıyorum.
Başlarda 110-120 arası gittiğimden olduğu için dedim.
ama son 3 depo fullememde 90 ı geçmedim.
genede 17,5 kuruş km de yakıo (lt 4,69 TLden alıyorum)
km hesabına göre 3,7LT/100km yapar
bakımlarını serviste yaptırdım. garantisi devam edio 1. yılı yeni doldu mayıs ayında (2014 model)
arabayı satmasaydım demeye başladım. 18 -20 kuruş yakıodu arabam yağmurda ıslanmıodum
değerlendirmenizi fikrinizi önerinizi bekliyorum teşekkürler
Beyler devrin yavaş düşmesinden bahsetmiştim hani hatırlarsanız.
Isındıktan sonra devir böyle yavaş düşüyor, sizde de durum böyle mi ?
https://www.youtube.com/watch?v=mB-JbodHLFk&feature=youtu.be
arkadaşlar merhaba motorumda yakıt fazla yaktığını düşünüyorum.
bide siz değerlendirin kilom 105 topcase seti var (2 yan bir 47 lt arka )
ağırlıklı şehir dışı uzun yol yapıyorum.
Başlarda 110-120 arası gittiğimden olduğu için dedim.
ama son 3 depo fullememde 90 ı geçmedim.
genede 17,5 kuruş km de yakıo (lt 4,69 TLden alıyorum)
km hesabına göre 3,7LT/100km yapar
bakımlarını serviste yaptırdım. garantisi devam edio 1. yılı yeni doldu mayıs ayında (2014 model)
arabayı satmasaydım demeye başladım. 18 -20 kuruş yakıodu arabam yağmurda ıslanmıodum
değerlendirmenizi fikrinizi önerinizi bekliyorum teşekkürler
Dostlar selam.
Bugün CBF'im ile uğraştım biraz. Amerikan park olarak tabir edilen şeyi uyguladım.
Resimlerini atarım akşama.
Birde far'ı istediğim zaman kapatabilmek için bi switch koydum, pek kullanacak değilim ama bulunsun zararı ne =)
Beyler devrin yavaş düşmesinden bahsetmiştim hani hatırlarsanız.
Isındıktan sonra devir böyle yavaş düşüyor, sizde de durum böyle mi ?
https://www.youtube.com/watch?v=mB-JbodHLFk&feature=youtu.be
Resim atarsanız güzel olur mutlaka faydalanan birileri olacaktır
Devir ile alakalı olarak ne sonuca vardınız ?