Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Arkadaşlar bu ampulu nerden bulabiliriz bunun aydunlatması bizim ampullerden daha iyidir yabancı bir sitede buldum.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Arkadaşlar bu ampulu nerden bulabiliriz bunun aydunlatması bizim ampullerden daha iyidir yabancı bir sitede buldum.

http://www.n11.com/arama?q=12v+35w

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

Her işe yarayan CBF :) :)

294neid.jpg


2m45aty.jpg
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Jantı sökerim ama geri takmak konusunda teredütte kaldım. kaplini değiştirmesi basit ancak rulmanda sıkıntı varsa yine kendim yapamam sökmek için alet yok. O yüzden ustaya gitmek iyi olur.
Jant nasıl söküp takmayı biraz araştırayım sizin de bilgilerinizden faydalanabilirim.

Selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Arkadaşlar yan kapakları önce siyah yaptım sonra gri kime sorsam siyahı begendi ben dayanamadım gri yaptım tekrar, birde sizlere paylaşayım dedim :)
En azından sizin içinde fikir olur.

http://i61.tinypic.com/xbh2ya.jpg


http://i62.tinypic.com/2dm1ci.jpg

Siyah güzel duruyor :)
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Herkese selamlar yine ben :cherry:

Hava güzel biraz yol yapayım derken dün Yalova/Çınarcık tarafına sürdüm. Aslında kafamda Armutluya gitmek vardı ama yolda Teşvikiye köyüne girdim, şelale, gölet dağ bayır derken Armutluya gidecek takati kendimde bulamadım.

Bir kaç fotoğraf göndereyim yine belki aranızda o tarafları gidip görmek isteyen olur, fotoğraflar o kadar kaliteli değil maalesef cep telefonumun kapasitesi bu kadar el veriyor, yanıma fotoğraf makinemi almıştım fakat onunda şarjı yokmuş :pale:

İlk olarak köyden dağ yoluna saptığınızda böyle bir manzara ile karşılaşıyorsunuz.





Daha sonra tırmanışa geçtim, Küçük Dipsiz Göl tabelasından daldım içeri bir de Büyük Dipsiz Göl varmış fakat orayı bulamadım bir kaç araba durup Büyük Dipsiz Gölü sordu sanırım bulabilen sayısı az :mrgreen:

Burasıda Küçük Dipsiz Göl. Tvs ile çadır atan birisi var fakat kendisine denk gelemedim sanırım balık tutmak için dere kenarına inmiştir





Daha sonra buradan ayrılıp yukarı doğru tırmanmaya devam ettim aslında bir yayla vardı adını unuttum oraya kadar gitmeyi düşünüyordum fakat yolların dar olması sebebiyle ve araç sürücülerinin langır lungur gelmesiyle beraber tek başıma çekindim, o bölgeden de çekmiş olduğum bir resmi yükleyeyim.



Dönüş yolunda Çınarcık Sahile indim orada da motorun bir resmi olsun diyerek bir fotoğraf çektim



Not: Köyde ve dağ yolu üzerinde bir çok mangal ve gözleme yeri, köy kahvaltısı gibi yeme-içme alternatifi olan yerler var. Belki bir gün hep beraber bir etkinlik yaparız, herkese keyifli ve kazasız sürüşler dilerim :cat:
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Dostlar selam.

Tekleme sorunumu servis çözdü, dün uzun yolda da denedim sorun çözülmüş.

Tek sorunlarım sübab sesi ve devrin yavaş düşmesi.

Şöyle açıklayayım.

Motor soğukken sübab sesi yok, ısınınca geliyor. Servise söyledim sübab ayarı yaptılar ama dedikleri "bunların hepsinde geliyor biraz sorun yok böyle kullanabilirsin"

Ve ikinci sorun devrin yavaş düşmesi. Motor soğukken mesela gaz verdiniz, devir 7000 e geldi, pat diye rölanti devrine düşüyor hızlıca. Ama ısınınca gaz verdiniz boşta mesela, devir rölantiye yavaş yavaş düşüyor, soğuk olduğundaki kadar hızlı değil yani.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
77
motorun garantisi devam ederken servise gidip zincir gerginliğe ve ufak tefek şeylere baktırmak istiyorum. herhangi bir ücret talep etme hakları varmı?
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
motorun garantisi devam ederken servise gidip zincir gerginliğe ve ufak tefek şeylere baktırmak istiyorum. herhangi bir ücret talep etme hakları varmı?

Evet. Garanti motosiklet arıza yaptığında değişmesi gereken bir parça varsa(kullanıcı hatası olmadığı sürece) işe yarar. Tabi motosikletin garantiye girmesi için gerekli bakımlarını serviste yaptırmanız ve kaşe vurdurmanız gerekir.
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
47
arkadaşlar merhaba motorumda yakıt fazla yaktığını düşünüyorum.
bide siz değerlendirin kilom 105 topcase seti var (2 yan bir 47 lt arka )
ağırlıklı şehir dışı uzun yol yapıyorum.
Başlarda 110-120 arası gittiğimden olduğu için dedim.
ama son 3 depo fullememde 90 ı geçmedim.
genede 17,5 kuruş km de yakıo (lt 4,69 TLden alıyorum)
km hesabına göre 3,7LT/100km yapar

bakımlarını serviste yaptırdım. garantisi devam edio 1. yılı yeni doldu mayıs ayında (2014 model)

arabayı satmasaydım demeye başladım. 18 -20 kuruş yakıodu arabam yağmurda ıslanmıodum :(

değerlendirmenizi fikrinizi önerinizi bekliyorum teşekkürler
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
arkadaşlar merhaba motorumda yakıt fazla yaktığını düşünüyorum.
bide siz değerlendirin kilom 105 topcase seti var (2 yan bir 47 lt arka )
ağırlıklı şehir dışı uzun yol yapıyorum.
Başlarda 110-120 arası gittiğimden olduğu için dedim.
ama son 3 depo fullememde 90 ı geçmedim.
genede 17,5 kuruş km de yakıo (lt 4,69 TLden alıyorum)
km hesabına göre 3,7LT/100km yapar

bakımlarını serviste yaptırdım. garantisi devam edio 1. yılı yeni doldu mayıs ayında (2014 model)

arabayı satmasaydım demeye başladım. 18 -20 kuruş yakıodu arabam yağmurda ıslanmıodum :(

değerlendirmenizi fikrinizi önerinizi bekliyorum teşekkürler

17,5 biraz fazla gibi ben yaptığım ölçüme göre 15 kuruş yakıyorum (artçılı kullanım).

Yakıtı etkileyen bir çok faktör var; rüzgar durumu, motosiklet üzerinde ki ağırlık, motosikleti kullandığınız devir, hava filtresinin durumu vs vs.

Birde yaptığınız ölçüme yedek depoyu dahil ettiniz mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Beyler devrin yavaş düşmesinden bahsetmiştim hani hatırlarsanız.

Isındıktan sonra devir böyle yavaş düşüyor, sizde de durum böyle mi ?

https://www.youtube.com/watch?v=mB-JbodHLFk&feature=youtu.be

Merhaba,

Konu hakkında tam bilgi sahibi değilim fakat bana normal geldi inip baktım bende de aynısı mevcut. Motor normal çalışma ısısına ulaşmadan böyle şeyler bence normal hatta dikkat ederseniz motor ısınmadan rölanti devri 1000-1100 arası motor ısındıktan sonra rölanti devri 1400-1500 arasına çıkıyor. Daha detaylı bilgi sahibi varsa bizi aydınlatırsa bende öğrenmiş olur eğer bir sorun ise bende öğrenip çözmüş olurum :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
arkadaşlar merhaba motorumda yakıt fazla yaktığını düşünüyorum.
bide siz değerlendirin kilom 105 topcase seti var (2 yan bir 47 lt arka )
ağırlıklı şehir dışı uzun yol yapıyorum.
Başlarda 110-120 arası gittiğimden olduğu için dedim.
ama son 3 depo fullememde 90 ı geçmedim.
genede 17,5 kuruş km de yakıo (lt 4,69 TLden alıyorum)
km hesabına göre 3,7LT/100km yapar

bakımlarını serviste yaptırdım. garantisi devam edio 1. yılı yeni doldu mayıs ayında (2014 model)

arabayı satmasaydım demeye başladım. 18 -20 kuruş yakıodu arabam yağmurda ıslanmıodum :(

değerlendirmenizi fikrinizi önerinizi bekliyorum teşekkürler

Bende sürekli depo fulleyip tripmetre çalıştırırım şuana kadar yedek hariç en az 320km yaptım yedek ile +70km olsa 390km yeni başlayan kullanıcı olarak fena değil.
En fazla 367 yaptım üstelik hırçın kullanımda yedeği de +70km sayarsak oldukça sağlıklı görünüyor.
Kime sorsanız ortalama bu değerleri verirler bir depo ile 400-450 km yol yapılır.
ozgranl'ın dediği gibi yedek depoyu da hesaplayın 2,5 litredir ve 70km rahat yapılır.

Ayrıca nacizane tavsiyem motoru dip gaz 110-120km/h kullanmayın çünkü bu hızlarda kullanımda motor aşırı yağ eksiltiyor.
Bende bir iki ay böyle son hızlarda kullandım motor 400-500 gr yağ eksiltti ki az daha motor yaptıracaktım, '0' motor da olsa kesinlikle motoru zorlamak yağ eksiltmeye sebep oluyor.

Selamlar
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
77
1 depo ile sürekli uzun yol gidersem max 300 km yapıyor, yedek depo hariç.
şehir içi 1 depo ile 405 km yaptım, yedek hariç
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
Herkese slmlar arkadaşlar.2012 hem ön kafa hem aşağıdaki koruma demirleri olan orjinal km 6500 olan kırmızı cbf 150 ye ne eder nokta leke yok
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Dostlar selam.

Bugün CBF'im ile uğraştım biraz. Amerikan park olarak tabir edilen şeyi uyguladım.

Resimlerini atarım akşama.

Birde far'ı istediğim zaman kapatabilmek için bi switch koydum, pek kullanacak değilim ama bulunsun zararı ne =)
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Dostlar selam.

Bugün CBF'im ile uğraştım biraz. Amerikan park olarak tabir edilen şeyi uyguladım.

Resimlerini atarım akşama.

Birde far'ı istediğim zaman kapatabilmek için bi switch koydum, pek kullanacak değilim ama bulunsun zararı ne =)

Resim atarsanız güzel olur mutlaka faydalanan birileri olacaktır :)

Devir ile alakalı olarak ne sonuca vardınız ?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Resim atarsanız güzel olur mutlaka faydalanan birileri olacaktır :)

Devir ile alakalı olarak ne sonuca vardınız ?

Hiçbir sonuca varamadım, bana biraz sorun varmış gibi geliyor ama hayırlısı.. :)


Tamamdır, resimleri de çektim.

4 adet amerikan park modülü aldım sahibinden.com'dan. 4ü toplam 18 lira gibi bişey tuttu.

montajı oldukça basit, 4ü toplam 1 saat kadar sürdü.

Zaten yanında gelen minik beyaz kağıtta ne yapılması gerektiği yazıyor.

Sonuçlar;

11415589_910941445594291_4686695018430768411_o.jpg


11354594_910941615594274_453095178_o.jpg


11272743_910941828927586_299271870_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst